drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Dat filmpje idd @Arminius.
Iedereen vaste kijker VI hier neem ik aan?
@Calyptus die -21 is echt waardeloos idd. Dan heb ik een stuk meer vertouwen in de U18 en 19 jongens. Allemaal overschatte, verwende pubers heb ik gisteren weer gezien tegen Belarus. Van die opstelling snapte ik eerlijk gezegd ook vrij weinig hoor. Clown Rekiki, Hateboer, en vd Hart in de goal. Je hebt met Brenet, Hoedt/Fosu-Mensah en Jurjus toch betere alternatieven tot je beschikking? Vilhena rent en vliegt maar wat en Ghazi is géén spits. JPB laat bij Basel ook 0,0 zien. Tuurlijk ligt het niet puur aan de opstelling maar het ontbreekt ook gewoon verschrikkelijk aan kwaliteit. Itd tot het NL elftal waar je wél kwaliteit hebt maar duidelijk, tactisch verkeerde beslissingen worden genomen. Qua basiself ook..
Als je dan bij de jongere jongens gaat kijken; daar loopt echt wel wat hoor. Met Nouri, De Jong en Eiting op het middenveld heb je er zo al 3 die ver kunnen gaan komen mits ze zich zo blijven ontwikkelen. Ben ook wel fan van de Ligt en Rosario.
het WK in Rusland kan nog wat worden mits Blind (en van Breukelen en en en en
) eruit getrapt word en er tactisch dingen gaan veranderen. Er zit zoveel meer in deze selectie dan er uit gehaald word. Veltman RB? Pls. Van der Wiel, Karsdorp en Tete renderen daar toch véél beter. Afhankelijk van hoe je wilt spelen kun je rouleren met VDW/Karsdorp. En waarom meteen Cil banken? Omdat ie op de bank komt bij Barca? Niet serieus te noemen. Als je dan toch voor een stabiele keeper wilt gaan, laat hem staan ook al heeft ie een mindere periode. En Vorm schat ik op dit moment ook hoger in dan Zoet. Berghuis op de rechterflank die bij wijze van 1.5min heeft gespeeld bij een degradatiekandidaat uit Engeland. Alleen spelers met ritme spelen toch? Lachwekkend allemaal.
Je moet de beste mensen (en teamvorming) opstellen, niet wie wel of niet speelt bij hun club.
Iedereen vaste kijker VI hier neem ik aan?
@Calyptus die -21 is echt waardeloos idd. Dan heb ik een stuk meer vertouwen in de U18 en 19 jongens. Allemaal overschatte, verwende pubers heb ik gisteren weer gezien tegen Belarus. Van die opstelling snapte ik eerlijk gezegd ook vrij weinig hoor. Clown Rekiki, Hateboer, en vd Hart in de goal. Je hebt met Brenet, Hoedt/Fosu-Mensah en Jurjus toch betere alternatieven tot je beschikking? Vilhena rent en vliegt maar wat en Ghazi is géén spits. JPB laat bij Basel ook 0,0 zien. Tuurlijk ligt het niet puur aan de opstelling maar het ontbreekt ook gewoon verschrikkelijk aan kwaliteit. Itd tot het NL elftal waar je wél kwaliteit hebt maar duidelijk, tactisch verkeerde beslissingen worden genomen. Qua basiself ook..
Als je dan bij de jongere jongens gaat kijken; daar loopt echt wel wat hoor. Met Nouri, De Jong en Eiting op het middenveld heb je er zo al 3 die ver kunnen gaan komen mits ze zich zo blijven ontwikkelen. Ben ook wel fan van de Ligt en Rosario.
het WK in Rusland kan nog wat worden mits Blind (en van Breukelen en en en en
) eruit getrapt word en er tactisch dingen gaan veranderen. Er zit zoveel meer in deze selectie dan er uit gehaald word. Veltman RB? Pls. Van der Wiel, Karsdorp en Tete renderen daar toch véél beter. Afhankelijk van hoe je wilt spelen kun je rouleren met VDW/Karsdorp. En waarom meteen Cil banken? Omdat ie op de bank komt bij Barca? Niet serieus te noemen. Als je dan toch voor een stabiele keeper wilt gaan, laat hem staan ook al heeft ie een mindere periode. En Vorm schat ik op dit moment ook hoger in dan Zoet. Berghuis op de rechterflank die bij wijze van 1.5min heeft gespeeld bij een degradatiekandidaat uit Engeland. Alleen spelers met ritme spelen toch? Lachwekkend allemaal. Je moet de beste mensen (en teamvorming) opstellen, niet wie wel of niet speelt bij hun club.