AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Dat filmpje idd @Arminius.

Iedereen vaste kijker VI hier neem ik aan?

@Calyptus die -21 is echt waardeloos idd. Dan heb ik een stuk meer vertouwen in de U18 en 19 jongens. Allemaal overschatte, verwende pubers heb ik gisteren weer gezien tegen Belarus. Van die opstelling snapte ik eerlijk gezegd ook vrij weinig hoor. Clown Rekiki, Hateboer, en vd Hart in de goal. Je hebt met Brenet, Hoedt/Fosu-Mensah en Jurjus toch betere alternatieven tot je beschikking? Vilhena rent en vliegt maar wat en Ghazi is géén spits. JPB laat bij Basel ook 0,0 zien. Tuurlijk ligt het niet puur aan de opstelling maar het ontbreekt ook gewoon verschrikkelijk aan kwaliteit. Itd tot het NL elftal waar je wél kwaliteit hebt maar duidelijk, tactisch verkeerde beslissingen worden genomen. Qua basiself ook..

Als je dan bij de jongere jongens gaat kijken; daar loopt echt wel wat hoor. Met Nouri, De Jong en Eiting op het middenveld heb je er zo al 3 die ver kunnen gaan komen mits ze zich zo blijven ontwikkelen. Ben ook wel fan van de Ligt en Rosario.

het WK in Rusland kan nog wat worden mits Blind (en van Breukelen en en en en :)) eruit getrapt word en er tactisch dingen gaan veranderen. Er zit zoveel meer in deze selectie dan er uit gehaald word. Veltman RB? Pls. Van der Wiel, Karsdorp en Tete renderen daar toch véél beter. Afhankelijk van hoe je wilt spelen kun je rouleren met VDW/Karsdorp. En waarom meteen Cil banken? Omdat ie op de bank komt bij Barca? Niet serieus te noemen. Als je dan toch voor een stabiele keeper wilt gaan, laat hem staan ook al heeft ie een mindere periode. En Vorm schat ik op dit moment ook hoger in dan Zoet. Berghuis op de rechterflank die bij wijze van 1.5min heeft gespeeld bij een degradatiekandidaat uit Engeland. Alleen spelers met ritme spelen toch? Lachwekkend allemaal.

Je moet de beste mensen (en teamvorming) opstellen, niet wie wel of niet speelt bij hun club.

• Topic Starter Topic Starter

:D

Dit was trouwens hoe Jan Mulder tegen Wales wou spelen op het EK.

2dmcow7.jpg

:lol:

Witsel CV, goed idee!

Zin in vanavond, word lachen. KNVB zal weer eens afgebrand worden.

Witsel CV, goed idee!

Zin in vanavond, word lachen. KNVB zal weer eens afgebrand worden.

Op zich heeft Witsel daar wel de kwaliteiten voor, maar iemand die dat nooit speelt experimenteer je niet mee op een wk. Je weet niet of hij dat positiespel beheerst, en al zeker niet in een driemansverdediging.

Op rechtsachter heeft hij al regelmatig gespeeld, laatst nog bij de rode duivels, en daar was het positiespel ook niet dat.

ik kan mulder niet uitstaan. Hij zeikt en lult er maar op los en toch vind iedereen hem 'leuk' in Belgie.
Jan Mulder is gek op zichzelf en een karikatuur van zichzelf geworden. Met dat eeuwige verongelijkte zuchten, steunen en slap gelul.

Ze zouden hem moeten stenigen.

• Like
Waarderingen: mat
Vertonghen zal bij mij altijd onomstreden CV zijn. Witsel hoort gewoon op het middenveld imo.

popcorn-blank.gif

Morgen het ontslag van Danny Blind.

popcorn-blank.gif

Morgen het ontslag van Danny Blind.
Idd. Maar wie moet er dan weer gaan staan?

Mij lijkt een combi van mensen als Rutten, Wouters, Rijkaard, LVG, Gullit wel iets. Er moet sowieso een leider in de staf komen. Rutten/Wouters zijn goede veldtrainers. Tegen een LVG, Gullit, Rijkaard word opgekeken.

Misschien is een keer een buitenlandse (bewezen) coach proberen..? Altijd die Nl'ers ook maar. Eens wat nieuws, weg van die Hollandse school.

Is vloeken in de kerk. Zal niet gebeuren.

Ergens heb ik ook wel medelijden met Blind. Blind weet zich totaal geen raad met de huidige situatie, is imo tactisch geen wonder en kan nu ook al niet meer naast zich kijken want iedereen naait hem ertussen uit. En Daley moet het ook allemaal maar met lede ogen aanzien hoe zijn vader shots fired krijgt haha. Bij Rondo werd toch pijnlijk duidelijk dat de communicatie zeer slecht is binnen de KNVB. Circus gewoon. Het is net de FIFA, vriendje van Blatter word naar voren geschoven -> vriendje van Oostveen word naar voren geschoven. Schieten er totaal niets mee op.

Idd. Maar wie moet er dan weer gaan staan?

Mij lijkt een combi van mensen als Rutten, Wouters, Rijkaard, LVG, Gullit wel iets. Er moet sowieso een leider in de staf komen. Rutten/Wouters zijn goede veldtrainers. Tegen een LVG, Gullit, Rijkaard word opgekeken.

Misschien is een keer een buitenlandse (bewezen) coach proberen..? Altijd die Nl'ers ook maar. Eens wat nieuws, weg van die Hollandse school.
Goeie vraag. Eigenlijk vind ik die soap rondom de KNVB en het Nederlands elftal veel leuker dan die toernooien, want die gaan we toch niet winnen.

Goeie vraag. Eigenlijk vind ik die soap rondom de KNVB en het Nederlands elftal veel leuker dan die toernooien, want die gaan we toch niet winnen.
+1 en vanavond lachen bij VI. Misschien neem ik VI op en kijk ik rustig naar schakelprogramma op Ziggo Sports. Toch paar leuke potten met Turkije-Kroatië en die Serviërs.

Louis van Gaal

8xj95u.jpg

(en laat hem zelf zijn assistenten kiezen)

LVG neemt zijn Red Army mee, jeweet. Zou Kenneth Perez niet wat zijn om erbij te hebben als derde man? Volgens mij heeft die gast geen enkel papiertje maar is veruit de beste analist op de Nederlandse TV. Die man heeft écht wel kijk op het spelletje.

Zolang hij maar niet "kankerneger" gaat schreeuwen tegen de helft van het team.

Kankuhneeghe

Terug
Naar boven