Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Schakelde de laatste 5/10 min pas in, niet terugkijken dus?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schakelde de laatste 5/10 min pas in, niet terugkijken dus?
Denk gewoon dat het een beslissing onder druk van de Marokkaanse gemeenschap is geweest.
Aan de andere kant; je geen Nederlander willen en mogen voelen want moslim
Buiten dat wel wat uitzonderlijke prestaties. Europacup en halve finale CL met PSV, wereldbeker met Real, 4e met zowel Nederland als Korea op een WK, FA Cup met Chelsea, halve finale EK met Rusland door o.a. Nederland en Engeland destijds te verslaan. Toch een van de betere Nederlandse trainers gekeken naar enkel CV.Gijp had het over het indrukkende CV van Hiddink. De beste man won als clubtrainer welgeteld twee prijzen buiten Nederland.![]()
Gijp had het over het indrukkende CV van Hiddink. De beste man won als clubtrainer welgeteld twee prijzen buiten Nederland.![]()
Ik voel door de laptop heen dat er een rode, warme gloed nu op je gezicht zit

RIP Johan. De grootste held die de Nederlandse televisiewereld ooit heeft gekend.
Gelukkig niet, maar als je de laatste minuut van dat filmpje kijkt zou je denken van wel.

Schrok al, was al aan het googelenGelukkig niet, maar als je de laatste minuut van dat filmpje kijkt zou je denken van wel.![]()

Is jarig juist
Zei Wilfred gister volgens mij ook tijdens de uitzending trouwens
Cookies op VI.nlWel een goed punt over Kluivertje gisteren. Eindelijk nog eens een flankaanvaller die buitenom gaat i.p.v. altijd naar binnen te knijpen.
Ik word er doodmoe van.![]()