XXL Nutrition

Vandaag Inside

ik ben vorig jaar bij een aflevering geweest, je wordt in groepjes doorgelaten naar die ruimte en daar moet je gewoon van rechts naar links de ruimte vullen, er wordt niemand tactisch neergezet.

al was er wel zon idioot die instrueerde wanneer er geklapt moest worden enzo
Met die krulletjes en het draaiboekje toch?

ik ben vorig jaar bij een aflevering geweest, je wordt in groepjes doorgelaten naar die ruimte en daar moet je gewoon van rechts naar links de ruimte vullen, er wordt niemand tactisch neergezet.

Wel dat is een stage manager. Was er een lekker wijf bij jouw aflevering, die komen namelijk niet altijd voor...

Bertje :dance:

Ik ben er ook geweest en er werd toen wel degelijk geselecteerd.
Knappe mensen werden achter de heren gezet, ik dus ook. :)
Uiteraard weet je dat alles nep is op tv, maar als de camera's niet draaien zitten de heren vooral ongeinteresseerd te gapen.
Koude loods waarin een bar nagebouwd is waar niet eens getapt kan worden.

'Niet te snel je enige biertje voor de pauze opdrinken geacht publiek, anders zien we allemaal lege glazen in beeld '

De enige die alle tijd voor het publiek nam en ook echt gezellig was, was HansieHansie.

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer stoppen ze er mee? Na volgend seizoen?

Ik ben er ook geweest en er werd toen wel degelijk geselecteerd.
Knappe mensen werden achter de heren gezet, ik dus ook. :)
Uiteraard weet je dat alles nep is op tv, maar als de camera's niet draaien zitten de heren vooral ongeinteresseerd te gapen.
Koude loods waarin een bar nagebouwd is waar niet eens getapt kan worden.

'Niet te snel je enige biertje voor de pauze opdrinken geacht publiek, anders zien we allemaal lege glazen in beeld '

De enige die alle tijd voor het publiek nam en ook echt gezellig was, was HansieHansie.
als de camera's niet draaien zitten ze daar niet eens aan tafel dus knap dat jij weet wat ze dan doen. verder is Johan de enige die hem berucht altijd meteen smeert, Genee en Gijp nemen altijd leuk de tijd voor een praatje of een foto en zeker genee vond ik wel sympathiek over komen. je krijgt elke reclame drinken en bij ons werd dat van dat bier ook helemaal niet gezegd, net zoals dat er niemand geselecteerd werd en we gewoon moesten aansluiten.
al kan het inderdaad het geval zijn geweest dat er geen knappe dames aanwezig waren @Calyptus.

dat van die bar is wel lelijk idd

Dus de bar is al net zo fake als de lach van Escha

Ze gaan toch niet pas zitten als de camera 's draaien?
Voordat het begon, zaten ze echt 5 minuten ongeinteresseerd voor zich uit te kijken, Johan en Rene dan.
Wilfred is inderdaad wel relaxed.
Johan vindt het al te veel moeite om na afloop 5 minuten op de foto te gaan, al komt hij daar wel eerlijk voor uit.
Rene is buiten beeld echt heel anders en vindt het vooral ongemakkelijk .
Maar hij gaat tenminste wel op de foto.

Geen kwaad woord over Escha Gowdy, die is wel ok. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Derksen is ook al 68 jaar ondertussen. Ik vind het sowieso te gek voor woorden dat hij dit nog steeds doet.

Was hij laatst niet bij 5 jaar later van Pauw? Volgens mij zei hij dat hij het nog doet voor het geld. Pakt volgens mij tegen de 4 ton per jaar.

Zonder Derksen is VI ten dode opgeschreven. Wie zou hem moeten vervangen?

Die vrouw achter de bar is nep, en die kerel van haar kan voor geen meter zingen (valt met name op als er power vereist is gaat dan schreeuwen). Pingelen gaat hem wel goed af. Lijkt me nog wel een relaxte gast als de camera uit is.

Die vrouw achter de bar is nep, en die kerel van haar kan voor geen meter zingen (valt met name op als er power vereist is gaat dan schreeuwen). Pingelen gaat hem wel goed af. Lijkt me nog wel een relaxte gast als de camera uit is.

Ik begrijp dat ook niet, want zingen kan hij gewoon niet.

Heel dat bandje vind ik het meest irritante aan VI, dat is puur omdat Johan dat wil en echt niet meer van deze tijd.

Dat er weinig inzit buiten beeld, tja, de vaste 3 zijn ook echt geen vrienden.

Heel dat bandje vind ik het meest irritante aan VI, dat is puur omdat Johan dat wil en echt niet meer van deze tijd.

Het is niet aan jou om te bepalen wanneer iets niet meer van deze tijd is. Zolang er mensen zijn die het leuk vinden, is het in feite nog van deze tijd.

Gooi er nog een tonnetje bij en Johan plakt er gewoon nog een seizoen aan vast

Terug
Naar boven