Fitness Seller

Vandaag Inside

„Deze man zou bij mij echt niet meer aan de bak komen. Echt niet. Ik vind dat niet kunnen. Je mag die kritiek hebben, maar wees dan ook een vent en ga naar Erland toe. En zeg: ‘joh, ik vind dit of dat’.”

(..)

„Ik vind dat ik daar echt kritiek op mag hebben. Ik vind gewoon dat het niet kan. Hij doet dat wel vaker, maar als ik RTL zou zijn dan zou ik daar echt wel korte metten mee maken, absoluut.”
Nou Jantje Slagter, wees gewoon een vent en stap naar Derksen toe en zeg: 'joh, ik vind dit of dat'. Jan doet er zelf net zo goed aan mee.

Wel vermakelijk dat het slechter gaat bij RTL4 en Derksen de vinger op de zere plek legt. Toch verbaast het mij dat zo'n spelprogramma als "ik hou van Holland" nooit veel kritiek heeft gekregen man wat een waardeloos flauw programma waar heel Nederland op primetime naar zat te kijken.

Mij begint het wel steeds op te vallen over hoe vaak Derksen het over hoerenlopen heeft ik geloof dat hij er wel pap van lust en speelt er graag de draak mee.

Slagter is een wolf die al jaren loopt te loeren op zo een kans. Nog steeds pissed off over die grap waar Arminius het over heeft. Typisch NPO gedrag.

Mij begint het wel steeds op te vallen over hoe vaak Derksen het over hoerenlopen heeft ik geloof dat hij er wel pap van lust en speelt er graag de draak mee.
Hij heeft toch anekdotes verteld over dat hij als journalist meeging naar Roemenië en daar mee aan het h**ren en sloeren was?

Laatst bewerkt:
Oei geen grappen mogen maken over RTL.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.170
We weten nu wel wie achter deze mailtjes zat:

Wil wel weten wie van RTL in een dronken bui die haatmail naar Derksen heeft gestuurd. Johan wilt het niet zeggen.

Humberto of Jandino verdenk ik.

Laatst bewerkt:
Ach, wat klef. Vast geïnstigeerd door Wendy 'coke in haar slipje' van Dijk.

Genee bij de laatste drie voor de Zilveren Televizier-Ster. Zou mooi zijn als hij 'm wint. Puur en alleen om die enge kliekjes een hak te zetten.

Terug
Naar boven