Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Zo lang de feyenoorders maar stemmen, dan winnen we altijd.Die wint hem gewoon met dat hondstrouwe publiek van VI.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo lang de feyenoorders maar stemmen, dan winnen we altijd.Die wint hem gewoon met dat hondstrouwe publiek van VI.

Waar zat 'ie? Dwdd of zo? Dan ga ik het even terugkijken.Nu ned 1. kijken. Humberto geeft repliek op Derksen
Ik geloof nog steeds dat René roet in het eten gaat gooien. Het lijkt alsof Wilfred en Johan nog wel te paaien zijn, maar René is er volgens mij echt klaar mee. Dan zal Johan ook stoppen verwacht ik.Denken jullie trouwens dat dit echt het laatste seizoen VI is? Ik ben er stiekem wel een beetje bang voor. Johan nadert de 70 en houdt zich naast VI ook met tal van andere zaken bezig. Die man heeft echt alle dagen afspraken en heeft weinig tijd. Financieel heeft hij die 5 ton per jaar ook echt niet meer nodig volgens mij. En zonder Johan zal het programma niet doorgaan denk ik.
DWDD idd.Waar zat 'ie? Dwdd of zo? Dan ga ik het even terugkijken.