XXL Nutrition

Vandaag Inside

Heb nu al zin in de uitzending. Zat net ook even naar de persco te kijken met Dickie. Hij heeft duidelijk naar de uitzendingen gekeken want hier en daar maakte ie een dolletje met Wilfred dat ie er zat voor het geld haha.

Nu ned 1. kijken. Humberto geeft repliek op Derksen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
:roflol:

Een beetje kerel laat Johan aanschuiven aan z'n tafel.

Surprise gast zou leuk zijn dat ineens Johan aanschuift

Wat een demagoog. Hij kan niet oordelen of hij een imagoprobleem heeft, dat bepalen zijn voorganger en opvolger. Haha natuurlijk Umberto.

Denken jullie trouwens dat dit echt het laatste seizoen VI is? Ik ben er stiekem wel een beetje bang voor. Johan nadert de 70 en houdt zich naast VI ook met tal van andere zaken bezig. Die man heeft echt alle dagen afspraken en heeft weinig tijd. Financieel heeft hij die 5 ton per jaar ook echt niet meer nodig volgens mij. En zonder Johan zal het programma niet doorgaan denk ik.

Programma is toch al een tijdje op zijn einde? Kijk het zelf nauwelijks meer, vanavond ga ik geloof ik de tweede keer kijken sinds maanden. Alleen omdat er een relletje is.

Tijdens toernooien zoals EK/WK is het anders maar een wekelijkse uitzending vind ik al twee seizoenen te sloom en veel hetzelfde gewauwel.

Denken jullie trouwens dat dit echt het laatste seizoen VI is? Ik ben er stiekem wel een beetje bang voor. Johan nadert de 70 en houdt zich naast VI ook met tal van andere zaken bezig. Die man heeft echt alle dagen afspraken en heeft weinig tijd. Financieel heeft hij die 5 ton per jaar ook echt niet meer nodig volgens mij. En zonder Johan zal het programma niet doorgaan denk ik.
Ik geloof nog steeds dat René roet in het eten gaat gooien. Het lijkt alsof Wilfred en Johan nog wel te paaien zijn, maar René is er volgens mij echt klaar mee. Dan zal Johan ook stoppen verwacht ik.

• #1.196
Ben het eens met de heren. d*ck heeft het fout aangepakt tegen Frankrijk. Hij had voor een brilscore moeten gaan.

Groot gelijk die Derksen dat het een stel juffertjes zijn

H18PltKl.jpg

Einde tijdperk Oranje?

• #1.199
Toch opmerkelijk dat Sneijder, van Persie en v. d. Vaart zo snel over hun top heen waren. The last man standing was de man van glas. :D

Laatst bewerkt:
Mooi dat je een foto hebt zonder Raf, The D.

Terug
Naar boven