MuscleMeat

Vandaag Inside

Van Basten was een klasse apart, maar af en toe kijk ik filmpjes van Romario en Ronaldo(die dikke), maar die staan bij mij nog een treetje hoger op de ladder.
Noem je ook wat. Ronaldo was mijn nummer 1 gedurende zijn jaren bij PSV en lang daarna. Wat een voetballer. Romario idem.

Van Basten had volgens mij vaak conflicten met spelers die ook een eigen zegje hebben.. Kan me ook nog iets van Nistelrooij, Bommel en Seedorf herinneren. Hoe hij met Simon praat komt niet sympathiek over
Vergeet Edgar 'Jan Wouters selecteer ik ook niet meer' Davids niet.

[
Noem je ook wat. Ronaldo was mijn nummer 1 gedurende zijn jaren bij PSV en lang daarna. Wat een voetballer. Romario idem.

Niet allemaal over een kam scheren, het was Seedorf :D

De Ronaldo bij Barca was misschien wel de beste versie vond ik. Over zijn prestaties daar wordt nooit zo heel veel gesproken, maar was wel beter dan de Ronaldo bij real en inter. Vreemd dat het maar voor een jaartje was.

Niet om het handelen van van Basten goed te praten maar de namen bij Oranje onder van Basten (Seedorf/Davids/van Nistelrooij) hadden al eerder 'gedoe' bij eigen clubs of Oranje. En bedanken voor Oranje en daarover blijven janken vind ik not done.

Laatst bewerkt:
Gouweleeuw en Van Basten hadden ook fittie.

f89a5b405f2873552aeedc3de7b7e140.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.386
Is dat Toine links ???

• Like
Waarderingen: Rain
Pim van Dord.

Als je goed kijkt zie je achterin ook nog Scholletje en de Witte Socrates

• #1.388
Wat is Sjaak oud geworden, mensen!

Als je je haartjes achterover kamt ben je maffiabaas?

• #1.393

'We staan nu eerste... van de subtop'

Zag net dat ik deze had gepost in het trivia topic:

Waarom zijn die shirts van vroeger altijd zo veel mooier...

Een uit-tenue werd ook pas gebruikt als het echt nodig was. Tijdens interlands is het de laatste jaren helemaal in om de klassieke combinaties helemaal te verkrachten. Brazilië op het WK met de achterlijke witte broeken terwijl dat nergens voor nodig was bijvoorbeeld.

Whole lotta Rosie :rocker2:

Johan maakte een goed punt mbt zwarte piet.

Ook een prima statement met betrekking tot de Oranjedames.

Terug
Naar boven