- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie was er nou een grotere beunhaas? Blind of Marcel?![]()
En zoals Co ooit al zei, een goed paard is niet automatisch een goed ruiter. Al blijf ik erbij dat Marco het niet zo slecht met Oranje heeft gedaan. Het spel was bij vlagen heel aanvallend en met durf. Volgens mij heeft hij er ook niet zo gek veel verloren als bondscoach. Ik had hem meer gegund als coach maar dat kon beter. Dat hij dit zelf ook inziet en erkent dat hij daarin niet goed zijn draai kan vinden, vind ik als mens wel sterk.
Volgens mij had hij daarvoor bij Heerenveen ook al mot met Ziyech. Er zal daar waarschijnlijk ook nog wat lichte rancune bij hebben gezeten.Van Basten had volgens mij vaak conflicten met spelers die ook een eigen zegje hebben.. Kan me ook nog iets van Nistelrooij, Bommel en Seedorf herinneren. Hoe hij met Simon praat komt niet sympathiek over
Van Basten had volgens mij vaak conflicten met spelers die ook een eigen zegje hebben.. Kan me ook nog iets van Nistelrooij, Bommel en Seedorf herinneren. Hoe hij met Simon praat komt niet sympathiek over
En zoals Co ooit al zei, een goed paard is niet automatisch een goed ruiter. Al blijf ik erbij dat Marco het niet zo slecht met Oranje heeft gedaan. Het spel was bij vlagen heel aanvallend en met durf. Volgens mij heeft hij er ook niet zo gek veel verloren als bondscoach. Ik had hem meer gegund als coach maar dat kon beter. Dat hij dit zelf ook inziet en erkent dat hij daarin niet goed zijn draai kan vinden, vind ik als mens wel sterk.
Heeft hij waarschijnlijk van Cruijff.Er zijn niet veel trainers die nóg een aanvaller opstellen als ze voorstaan bij een belangrijke wedstrijd.
Waarom noem je hem marcel als zijn roepnaam marco is of is dat een grapje van vi?
Goed niveau. Snap al dat gebitch op oud topsporters nooit zo.
Dat laatste lijkt meer bezigheidstherapie. Beetje onwaardig voor zo'n grote naam, nog steeds. Zijn trainerscarrière ging hard van start, en eindigde net zo. Jammer wel, schijnt verstand te hebben van het spelletje als ik Kieft en Cruijff mag geloven. Verstandig dat hij is gestopt.Is eerder kritiek op zijn voormalige trainerscarrière en huidige rol bij de FIFA.
Een nog grotere handicap is wanneer je iets moet uitleggen aan mindere goden. En dat zijn er nogal wat. Hoe leg je iets uit dat je zelf automatisch doet of amper bij nadenkt. Daar komt mede dat goed paard is niet automatisch een goed ruiter verhaal vandaan van Co Adriaanse. De meest succesvolle trainers in NL waren geen absolute hoogvliegers.Van Basten is wel enigszins contactgestoord natuurlijk.
Wel lastig, als trainer.