XXL Nutrition

Vandaag Inside

Sloeg nergens op. Al vond ik wel sterk dat Derksen zei dat we niet net moeten doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Er zijn mensen die daarvan gelijk in een kramp schieten, maar het is nog altijd iets dat in mindere mate voorkomt. Dat het iets is dat ontzettend heftig is voor een persoon die zo'n proces doormaakt, incluis omgeving- staat niet ter discussie.

Heb er totaal geen probleem mee. Alleen, idd, lijkt het me raar voor zijn vrouw. Zal me ook niks verbazen dat de relatie op de klippen loopt.

Ik heb laatst een film gezien die hierover ging. Film 'Tamara' - Vereniging Genderdiversiteit

Veel mensen die dit hebben voelen het al op zeer jonge leeftjd. Het is ook geen aanstellerij o.i.d. Moet je voorstellen dat wanneer je eem man eigenlijk een vrouw voelt en het lichaam dat je hebt voelt alsof je daarin bent opgesloten. F**ked up. Helemaal in een macho cultuur, dat valt in NL reuze mee. Mentaal moet je dan echt stevig in de schoentjes staan. Niet voor niets dat veel de weg kwijtraken. In het VU wordt er al met adolescenten gewerkt, die een dergelijke behandeling kunnen aangaan. Het is levenslang hormonen slikken, en natuurlijk ook de nodige operatie(s).

Wie denkt er dat er in de huiskamers van de BN'ers geen enkel grapje is gemaakt bij het horen van dit Belgische nieuws? En wie van de dbb'ers schoot niet in de lach toen je "Bo" voor de eerste keer zag?
Oja als je op tv komt moet je opeens normaal doen, even vergeten. Ik heb er mooi om kunnen lachen!
Voor degenen die dit niet leuk vonden, mijn excuses dat ik dit filmpje nog eens heb gepost. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.587
Doe wat denken aan:

Competitievervalsing op z'n best

• #1.590

giphy.gif

wat is onze samenleving toch hard aan het veranderen ,

transgenders ,zwarte piet ,de Silvana's en Bergmans ,klimaatvluchtelingen ,transmigranten :vomit:,

wat hoop ik toch dat ik ooit de hoofdprijs win in een loterij ,

meteen heel ver weg van dit land met het steeds erger wordende deugzeugen klimaat

(en natuurlijk heel veel chem sex met een kudde ge.le ho.ren)

Laatst bewerkt:
  • #1.592
Je vergeet nog de slechte toestand van ons vrouwvolk.

• #1.594
Ik heb altijd gelijk.

:emo::emo::emo:

Allemaal smombies

• #1.596
In mijn tijd hadden we geen Playstation. We sloegen transgenders met stokken.

Haha die reacties op Memphis.
Wat een lange tenen volk zijn groepen Nederlanders geworden zeg.

Gijp fan boys vs. Depay fan boys.

:emo:

Derksen komt volgende week weer naar me dorp toe

• #1.600
Memphis speelt niet meer voor Lyon tegenwoordig, maar voor god.

Terug
Naar boven