AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Overhyped door Gijp. Zeker net zn pillen genomen :trollface:

Heb van de week een deel van de tweede (?) aflevering gezien en vond het wat flauw worden. De voorstukjes van de eerste aflevering zagen er leuker uit. Maar goed, als het over tien afleveringen hier en daar wat minder is maar verder prima dan waag ik het nog een keer.

Ja denk ook wel dat dit typisch een serie is met een paar grappige stukjes die in diverse varianten volledig uitgemolken gaan worden. Voorspelbaarheid ligt op de loer, durf verder ook niet te vertellen aan mijn omgeving dat ik een aflevering bekeken heb.

Die nations leaque loting heeft maar 1 minuut aandacht gekregen. Zegt al genoeg als een programma dat 2 keer per week 1,5 uur over "voetbal" kan praten hier ook geen aandacht een besteed. De nieuwe tafelgast was toch matig maar beter dan Kraaij jr.

Zouden er geen ex voetballers zijn die er af en toe aan willen schuiven met een mening zoals een Theo Janssen of mijn part Jack de Gier.

Paradepaardje van dominee Derksen weer: Saudi-Arabië.

2025
LUIZENMOEDER
15,4 29,5 2.435.000
:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.569
2025
LUIZENMOEDER
15,4 29,5 2.435.000
:eek:

zh29gaa.jpg

Wat? Bij VI hadden ze het er ook over, Homer.

Uit vi 2010....Nederland er niet eens bij was toen nog geen optie.

Ik stoor me aan Helene Hendriks. Waarom zie ik haar overal op tv, waar komt die opeens vandaan? De vrouw omdat het moet.

Terug
Naar boven