MuscleMeat

Varkens tegen komst moskee

Bezoekers in dit topic

Maar ongelovigen waren toch ook varkens? Dus eigenlijk kunnen ze dan haast nergens meer bouwen want die hebben op de meeste plaatsen al gelopen.

Als iedereen nou eens in eigen land zou blijven he, zouden er in de wereld een stuk minder oorlog/problemen zijn.
 
Leuk dat je heel dutchbb domme mensen vind.;) maar even sirieus.ik dacht dat alleen nederland zo gek was moskee's te bouwen.maar ook in andere landen dus ? het is toch de westerse wereld.en wat is er mis met een varken.ik vind een frikandel wel lekker.staan er trouwens ook kerken in het midden oosten ? hangen daar ook 1000den nederlanders rond die de boel verpesten en rondschelden en ruzie veroorzaken.lopen daar ook westerlingen rond die rellen trappen met de midden oosterlingen.krijgen die westerlingen ook kofertjes geld toegebracht en worden ze ook goed opgevangen.mogen ze ook zeggen wat ze denken van dat land en het volk ? krijgen ze ook een eigen tv programma?worden de nederlanders ook boos als hun aangekeken worden.paar vraagjes waar iemand misschien antwoord op kan geven.(niks met beledigen en rasisme te maken) ben er echt nieuwsgierig naar.

Ja soms vraag ik me ook wel eens af hoe wij daar zouden worden ontvangen als wij naar het midden oosten zouden emigreren.
 
Ja soms vraag ik me ook wel eens af hoe wij daar zouden worden ontvangen als wij naar het midden oosten zouden emigreren.

geloof me dat wil je niet weten. zoals het hier gaat gaat het nergens, dat softe beleid van nederland
 
02009-959_S.jpg

Omar Mukhtar - Wikipedia, the free encyclopedia
 
Het is Italiaans grondgebied en als een volbloed Italiaan daar met een varken wilt lopen is dat zijn goedrecht. Als de gastheer op z'n eigen tapijt een hoop stront uitscheid op zijn feestje in zijn huis, kan de gast hem dat moelijk verbieden.

Alleen is de beargumetering voor deze actie onder het motto 'jullie pesten ons, dus mag ik wat terugdoen' niet oplossend. Want als je landelijk oproepen gaat doen isoleer je de Moslim gemeenschap.

Al is dit trucje slim om iig, mocht er ooit in jou wijk een ongewenste Moskee komen, iets om te onthouden.

Wie zegt dat die moslims geen Italianen zijn?
Wat nou als ze ook een Italiaanse paspoort hebben?
 
Wie zegt dat die moslims geen Italianen zijn?
Wat nou als ze ook een Italiaanse paspoort hebben?

Hij heeft het over volbloed Italianen.

Trouwens altijd leuk om te zien dat allochtonen denken dat als ze toevallig een Nederlands paspoort hebben gelijk een 'echte' Nederlander zijn. Face it, het is een blijft een waardeloos papiertje en het geeft je alleen wat rechten en plichten. Die rechten worden vooral uitgebaat en die plichten worden vergeten door velen.

Wat T al zei; als iedereen in zijn eigen land had gebleven, zouden er helemaal geen problemen onstaan zijn.
 
Het probleem is alleen dat wij met onze vingers ook in hun olievoorraden zitten en ons kapitalisme erop draait. En van het geld dat wij hun daarvoor schenken investeren ze weer in Westers vastgoed.

Bovendien zijn Nederlanders samen met de Engelse in de geschiedenis hèt volk die erop uitgingen om buit scoren aan de overzijde van de oceanen. Denk aan de VOC en de uitbuiting, slavernij. Dat zit onze genen en in de jaren 70 gastarbeiders nog. Dus als iemand zich schuldig heeft gemaakt aan buiten je eigen tuin opereren of werven met als doel zelfverrijking zijn wij het wel. ;)
 
Maar ongelovigen waren toch ook varkens? Dus eigenlijk kunnen ze dan haast nergens meer bouwen want die hebben op de meeste plaatsen al gelopen.

Owned! :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Verder vind ik de actie vrij triest en respectloos. Maffe Italianen toch
 
Hij heeft het over volbloed Italianen.

Trouwens altijd leuk om te zien dat allochtonen denken dat als ze toevallig een Nederlands paspoort hebben gelijk een 'echte' Nederlander zijn. Face it, het is een blijft een waardeloos papiertje en het geeft je alleen wat rechten en plichten. Die rechten worden vooral uitgebaat en die plichten worden vergeten door velen.

Wat T al zei; als iedereen in zijn eigen land had gebleven, zouden er helemaal geen problemen onstaan zijn.

Hahahaha tering gozer doe niet zo achterlijk:roflol:
Wat weet jij nou over volbloed Italianen
En iedereen in zn eigen land blijven, nogmaals de tering hahaha hoe bedoel je ik heb amper school genoten
Ongelofelijk het niveau hier soms, zelfs na al die jaren word ik op sommige momenten nog steeds verbaasd

Wat leesvoer(waarschuwing, het is mogelijk dat je mischien wat bijleert)

Categorie:Grote volksverhuizingen - Wikipedia
Italian people - Wikipedia, the free encyclopedia
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is alleen dat wij met onze vingers ook in hun olievoorraden zitten en ons kapitalisme erop draait. En van het geld dat wij hun daarvoor schenken investeren ze weer in Westers vastgoed.

Bovendien zijn Nederlanders samen met de Engelse in de geschiedenis hèt volk die erop uitgingen om buit scoren aan de overzijde van de oceanen. Denk aan de VOC en de uitbuiting, slavernij. Dat zit onze genen en in de jaren 70 gastarbeiders nog. Dus als iemand zich schuldig heeft gemaakt aan buiten je eigen tuin opereren of werven met als doel zelfverrijking zijn wij het wel. ;)

Where just returning the favor ;)
 
Hé spiermenneke jij doet achterlijk dan doe ik dat ook. Zie je nu hoe debiel je op velen overkomt?
 
Het probleem is alleen dat wij met onze vingers ook in hun olievoorraden zitten en ons kapitalisme erop draait. En van het geld dat wij hun daarvoor schenken investeren ze weer in Westers vastgoed.
Zij worden betaalt voor hun olie en dus is het eerlijke handel tussen landen. Ik zie niet in wat immigratie daarmee te maken heeft. Slechte zaak om vastgoed aan buitenland te verkopen, de Belgische staat heeft dit ook gedaan, en nu kunnen ze honderdduizenden euro's per jaar betalen om die gebouwen weer te huren. Je moet zoveel mogelijk in eigen handen houden.

Bovendien zijn Nederlanders samen met de Engelse in de geschiedenis hèt volk die erop uitgingen om buit scoren aan de overzijde van de oceanen. Denk aan de VOC en de uitbuiting, slavernij. Dat zit onze genen en in de jaren 70 gastarbeiders nog. Dus als iemand zich schuldig heeft gemaakt aan buiten je eigen tuin opereren of werven met als doel zelfverrijking zijn wij het wel. ;)
Dat er in het verleden foute dingen zijn gebeurd zal niemand ontkennen. Maar ga jij tegen de huidige Duitsers ook zeggen dat het 'payback' time is , voor wat ze de rest van de wereld hebben aangedaan 50-100j geleden? Slaat natuurlijk nergens op. Je moet het per generatie bekijken, gastarbeiders waren welkom, maar niemand heeft toen gezegd dat gezinsherenigingen en de misbruiken ervan ook ok zouden zijn. Niemand heeft toen gezegd dat ze oneindig mogen blijven binnenkomen, zelfs als er geen werk meer is, of als zij het werk toch niet meer willen doen, zoals bij de nieuwe generatie het geval is. Het is hoog tijd om nu de grenzen helemaal dicht te gooien, voor het helemaal uit de hand loopt. Volgens velen draait Wilders door, en zij hebben een punt. Maar aan de andere kant hebben we wel de Europese ruggegraatloze softies die hun eigen graf aan het graven zijn, en waarvan de volgende generaties met de ellende zullen zitten.
 
Zij worden betaalt voor hun olie en dus is het eerlijke handel tussen landen. Ik zie niet in wat immigratie daarmee te maken heeft. Slechte zaak om vastgoed aan buitenland te verkopen, de Belgische staat heeft dit ook gedaan, en nu kunnen ze honderdduizenden euro's per jaar betalen om die gebouwen weer te huren. Je moet zoveel mogelijk in eigen handen houden.


Dat er in het verleden foute dingen zijn gebeurd zal niemand ontkennen. Maar ga jij tegen de huidige Duitsers ook zeggen dat het 'payback' time is , voor wat ze de rest van de wereld hebben aangedaan 50-100j geleden? Slaat natuurlijk nergens op. Je moet het per generatie bekijken, gastarbeiders waren welkom, maar niemand heeft toen gezegd dat gezinsherenigingen en de misbruiken ervan ook ok zouden zijn. Niemand heeft toen gezegd dat ze oneindig mogen blijven binnenkomen, zelfs als er geen werk meer is, of als zij het werk toch niet meer willen doen, zoals bij de nieuwe generatie het geval is. Het is hoog tijd om nu de grenzen helemaal dicht te gooien, voor het helemaal uit de hand loopt. Volgens velen draait Wilders door, en zij hebben een punt. Maar aan de andere kant hebben we wel de Europese ruggegraatloze softies die hun eigen graf aan het graven zijn, en waarvan de volgende generaties met de ellende zullen zitten.

mooi stukje vooral het laatste
 
Maar ongelovigen waren toch ook varkens? Dus eigenlijk kunnen ze dan haast nergens meer bouwen want die hebben op de meeste plaatsen al gelopen.

Als iedereen nou eens in eigen land zou blijven he, zouden er in de wereld een stuk minder oorlog/problemen zijn.

dat zegt genoeg over hoe slim ze zijn.ze maken regeltjes of geloven erin maar het klopt niet met een andere regel.wel een goeie trouwens:D
 
At T, ik ben het wel met je eens. Alleen vergeet je dat het Westen masaal inversteerd in globalisering. O.a. door op grondgebied 'te halen' waar de autochtonen bevolking het niet zo op heeft. Politiek belang en grote economische belangen willen scheiden is thans met elkaar in tegenspraak.

Helaas is het zo, ondanks het eerlijke handel is, dat als er hier in Europa intern een harde Anti-Islamitsche wind zou gaan waaien. Regeringen de gevestigde Moslims hier bepaalde oproepingen zullen doen om 'verzet' te bieden.

En aangezien de benadering van Moslims in de regel een stuk primitiever is, zowel qua handelen als denken. Heb je met iets te dealen wat buitengewoon hardnekkig kan zijn. Ookal is volgens onze eigen normen de grens bereikt. Hun buiten onze 'fouten' tot op het bot uit.

Misschien als je echt een leidraad wilt hebben; Op verjaardagen blijft in de Islamitische cultuur de koekjes trommel open, zodat de gast z'n gewenste hoeveelheid kan pakken. Daar waar wij hier in alle bescheidenheid hoogstends enkele koekjes serveren. Denk daar maar eens goed over na...

Sommige van Wilders z'n ideeen waren goed, o.a. over sluiting van Islamitsche scholen. Alleen z'n voetnoten moeten anders, niet de Profeet Mohammed of de Koran. Maar het wel dat er een samensmelting moet zijn tussen opgroeiende Moslims en de Nederlandse cultuur. Anders vind er teveel culturere afzondering plaats. Het is immers 1 stuk grondgebied waarop we samen uit de voeten moeten. De Koran zou minder letterlijk geinterpreteerd moeten worden en extreme punten enkel nog als symbolisiek.
 
??? bij ons blijft de koekjestrommel ook gewoon open en op tafel hoor, mischien is dit in NL anders :D

Mooi antwoord verder, maar ik geloof niet in een multiculturele samenleving als de islam ermee te maken heeft. De islam loopt te ver achter op onze normen en waarden en dat botst. Imo moet je het culturele en religieuze dan ook gescheiden houden: culturen kan je vrij makkelijk mengen en tot een verrijking komen. Maar bij religie ligt dat anders: dat draait meestal uit op geweld en haat. Kijk maar naar de rest van de wereld.
 
Back
Naar boven