Fitness Seller

vaso grow werkt niet?

plat

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
76kg
beste dbb,

ik heb laasts vaso grow gekocht omdat ik meerdere goede reacties had gelezen , ik was benieuwt of de extreme POMP echt zo extreem was al vele zegen.

Ik gebruik nu een weekje vaso grow en eerlijk gezegd heb ik geen flauw iedee of het nu werkt , aangezien ik helemaal geen echte zware pomp krijg.

Laats trainde ik biceps toen had ik wel een dikke pomp nou binnen een half uurtje is het weer weg, bij mij blijft een pomp niet lang zitten hiervoor ookal niet.
Ik train echt zo zwaar en goed ik kan , ik train samen met me oom die al een aantal jaar ervaring heb.

Zijn spieren zijn gewoon hard bij het trainen ookal span hij ze niet aan, bij mij is dat niet het geval vandaar dat ik vaso grow wou proberen natuurlijk ook om de andere werkingen er van.

Werkt vaso grow bij mij gewoon niet?
voel namelijk geen verschil met of zonder die pillen.

inamen 5 voor het ontbijt
5 een uur voor het trainen op nuchtere maag

Als ik train geef ik echt volle 200%

gr

supplementen werken helaas bij iedereen anders, welkom bij de supplementenwereld.

• Topic Starter Topic Starter
supplementen werken helaas bij iedereen anders, welkom bij de supplementenwereld.

ahh dan heb ik die pech weer:( , van de 100 goede reactie had ik er maar 1 geleze bij wie het ook niet werkte helaas.

maar hoe kan het zijn dat mijn pomps zoizo niet lang blijven ook voor ik dit supje nam.

edit: meschien stomme vraag maar kan het zijn dat je door die pille groene ontlasting krijg , iedere keer als ik het op heb is mijn ontlasting groen... sorry maar vraag het me tog echt af

Laatst bewerkt:
Ik krijg vandaag mijn potje Vaso Grow binnen, ik zal je laten weten hoe het werkt bij mij

ahh dan heb ik die pech weer:( , van de 100 goede reactie had ik er maar 1 geleze bij wie het ook niet werkte helaas.

maar hoe kan het zijn dat mijn pomps zoizo niet lang blijven ook voor ik dit supje nam.