XXL Nutrition

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Derksen dit herken ik zeer vanuit de judo ja... Ik vind altijd matige judokas (gewoon bruin of zwart bandje maar geen wedstrijdjudoka's) 10x makkelijker dan complete noobs... Heb vaker tegen grote, lompe huisvaders gestaan met amper judo ervaring en het lompe lopen van deze mannen was altijd pittig :P

Daar is boksen veel te veel ingedekt en technisch voor, zeker in deze gewichtsklasse.Hier kan je niet de clown gaan uithangen en een tegenstander verassen met een of ander onverwachte move. Gaat Conor soms een aanloop nemen met daarna een spinning backfist?
 
Volledig kansloos is Conor echt niet. We gaan het zien zondag:).

Puncher's chance. Ik denk dat Mayweather McGregor compleet belachelijk zal proberen maken. Ff die mma'ers de mond snoeren alsof hun stand-up iets te betekenen heeft in boxen.
 
zoals ik altijd gezegd heb conor was kansloos
 
Kan allemaal bij Pride 2.0.
 
Jt money gepakt door usada so much for redemption
 
Coke Jones is ook klaar. Cormier belt weer terug.
 
las gisteren dat hij waarschijnlijk 4 jaar schorsing kan krijgen van usada als ik het goed had.
Ufc is hij sowieso klaar lijkt me. Zou hij dan naar Belator kunnen gaan? Of valt dat onder de zelfde dopingscommissie?
 
las gisteren dat hij waarschijnlijk 4 jaar schorsing kan krijgen van usada als ik het goed had.
Ufc is hij sowieso klaar lijkt me. Zou hij dan naar Belator kunnen gaan? Of valt dat onder de zelfde dopingscommissie?
In principe heeft iedere commission een eigen protocol, maar de Amerikaanse nemen uitspraken van elkaar over.

Dat houdt in de praktijk dus in dat als Nevada je schorst, dat je ook niet in New York of Californië aan de bak komt. Bellator dus ook niet. In principe heeft de organisatie waarvoor je vecht daar namelijk niks mee te maken.

Wat wel nog zou kunnen is iets als Japan waar je bijvoorbeeld Rizin hebt. Die hebben daar doorgaans schijt aan. Ook een aantal Russische organisaties hebben tegenwoordig aardig wel cash in huis. Je krijgt dan wel nog het issue dat je UFC hem een release moet geven. Dus dat heeft ook nog haken en ogen.

Amerika gaat hem wss niet meer worden. Denk idd dat ie minimaal 4 jaar aan zijn broek krijgt met USADA nu. Dan is hij 34 / 35. Ik verwacht ook niet dat Bones gedurende die periode gaat leven als een prof. Ga er maar vanuit dat we het beste nu wel gezien hebben. Heel jammer, als MMA liefhebber gezien dan.
 
Iemand Andrade - Gaudelha gezien? Wat een tank die Andrade, vond ik tegen JJ ook al, ondanks dat ze daar technisch ruim de mindere was... Ik ben echt fan van de SW divisie in de ufc, Andrade/Gaudelha/JJ/thug rose/karolina allemaal prachtige vechters!
 
Kan voor een paar leuke knalpartijen zorgen daar in de LHW divisie, maar laten we wel realistisch zijn. DC / Gus / Glover en eigenlijk iedereen met een goeie wrestling base en genoeg striking om competitief te zijn vouwen hem op. Overigens ook heel logisch, dit is gewoon niet wat die man doet. Tuurlijk krijg je vanzelf de verhalen dat hij met Turkse worstelaars duizenden uren heeft getraind enzo, maar gaat het niet worden.

Maar stel je partijen voor tegen mannen als Manuwa,Shogun of Latifi :) Op papier vuurwerk!
 
Manuwa en Shogun gaan staand snel neer tegen Saki. Latifi heeft ook geen kans, maar wel een goeie kin. Hij heeft trouwens volgens mij veel getraind met Latifi, Manuwa en Gustafsson in Zweden.
 
Glory #45 op Ziggo 14.

2 jaar geleden waren we er live bij. Was een mooie dag Amsterdam.
 
Hmmmm

IMG-20171002-WA0030.jpg
 
Back
Naar boven