MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Nee nee dat is geen vergelijk. Fedor is de onbetwiste GOAT.
Maar de vergane glorie gevechten bij Bellator zijn wel niveauloos vind ik.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Nee nee dat is geen vergelijk. Fedor is de onbetwiste GOAT.
Maar de vergane glorie gevechten bij Bellator zijn wel niveauloos vind ik.
Onbetwist weet ik niet. Hij zit in ieder geval in de discussie. Je kan echter ook prima beargumenteren dat Stipe, maar ook Cain, wins over veel sterkere oppositie op hun record hebben staan in die divisie.

Voor mij mogen mensen hem prima de goat noemen en ik ben fan van de persona Fedor aan het begin va deze eeuw. De man is mss wel de reden dat ik ooit mma ben gaan kijken. Ik probeer er echter wel realistisch naar te kijken en dan vind ik hem niet - en al zeker niet onbetwist - the best ever.
 
Nee nee dat is geen vergelijk. Fedor is de onbetwiste GOAT.
Maar de vergane glorie gevechten bij Bellator zijn wel niveauloos vind ik.

Zo'n partij tijd terug van Wanderlei Silva tegen Sonnen kijk ik niet. Sonnen tegen Mir zou ik ook niet voor gaan zitten, maar Fedor tegen Sonnen wil ik wel zien. Dit gaat voortijdig beslist worden.

Onbetwist weet ik niet. Hij zit in ieder geval in de discussie. Je kan echter ook prima beargumenteren dat Stipe, maar ook Cain, wins over veel sterkere oppositie op hun record hebben staan in die divisie.

Voor mij mogen mensen hem prima de goat noemen en ik ben fan van de persona Fedor aan het begin va deze eeuw. De man is mss wel de reden dat ik ooit mma ben gaan kijken. Ik probeer er echter wel realistisch naar te kijken en dan vind ik hem niet - en al zeker niet onbetwist - the best ever.

Denk dat als er een GOAT genoemd moet worden dit Jon Jones moet zijn. In de zwaargewichten is er niet echt een te noemen, zegereeksen zijn te kort. Stipe bijvoorbeeld, als hij verliest van Cormier is de glans die hij nu eindelijk wat heeft opgebouwd meteen weer er af. Fedor was de GOAT van Pride, maar achteraf waren dit niet de beste tegenstanders op deze planeet. Verlies tegen Werdum kon een keer gebeuren, maar die tegen Hendo was toch wel een flinke deuk in zijn status.
 
Laatst bewerkt:
Zoals verwacht.
 
Weet niet waar het aan ligt maar de ambiance bij Glory bezorgd mij geen kippenvel.
 
Goeie wedstrijd toch weer.
 
Amsterdam gaan we misschien weer heen :).
 
Arena ga ik zeker wel heen.
 
Arena ga ik ook zeker weer voor de buis kijken. Volgende week Overeem wordt ook weer leuk. Prelims is niet te zien op Fox2 of wel?
 
Nee geen prelims maar ik denk dat Fox het wel gaat uitzenden dit keer.
 
yep, spreekt mij ook totaal niet aan

De opkomst begint het mee, vechters die bij het begin moeten wachten en dan nog geen 10 meter naar de ring moeten lopen, het oogt allemaal erg kleinschalig. Zeker als je het met andere organisaties vergelijkt.



 
Back
Naar boven