MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Tja Verhoeven heeft niet echt bepaalde goede tegenstand
 
Tja Verhoeven heeft niet echt bepaalde goede tegenstand


daar zorgt Glory en zijn management wel voor die gaan echt geen partij matchen waarin hij een risico loopt op verlies ,

zonder titel is Rico zijn marktwaarde weer 0,0 voor het gewone publiek,

kijkcijfers zijn trouwens nu al gehalveerd t.o.v Hari -Rico
 
Welke HW had jij in gedachte dan? Want het is natuurlijk gelul, Rico vecht tegen iedereen.
 
Welke HW had jij in gedachte dan? Want het is natuurlijk gelul, Rico vecht tegen iedereen.

Klopt en gevecht vs badr was een wedstrijd opzich. Werd lekker gehyped en gok dat de helft van de kijkers voor het eerst een wedstrijd van kickboksen heeft gezien.
 
Welke HW had jij in gedachte dan? Want het is natuurlijk gelul, Rico vecht tegen iedereen.

Dan weet je weinig van de politiek
rondom het organiseren van "titelwedstrijden" bij Glory
 
Ik weet er genoeg van. Rico heeft de laatste jaren tegen iedereen gevochten. Noem eens een hw die ze echt geduckt hebben dan?
 
Ik weet er genoeg van. Rico heeft de laatste jaren tegen iedereen gevochten. Noem eens een hw die ze echt geduckt hebben dan?





het gaat mij om deze "wereldtitel " partij ,was deze tegenstander een wereldtitelgevecht waardig ?

of is het een Glory trucje om de kijkcijfers wat op te krikken ,want zonder Hari als tegenstander

zijn de Ziggo kijkcijfers ingestort ,(gehalveerd)



de stoute Marokkaan tegen de ideale schoonzoon verkocht nog wel

maar voor de rest is er geen interesse in Rico ,behalve de echte kenners




en ja,de HW klasse stelt helaas niets meer voor ,ik kijk alleen nog naar MMA ,

(had ik veel eerder moeten ontdekken,my bad)


ik ga niet meer kijken naar opgewarmde lijken zoals die dikke papzak uit de vorige partij tegen Rico,

dat is een modale a -klasser en niets meer ,absoluut geen wereldtitelgevecht of alle media aandacht waardig,


en ik ga niet beweren dat ik een groot talent was in mijn wedstrijdperiode maar dit is toch ook armoede troef,


hoeveel keer zie je bv nog mooie linkse directe -lowkick combinaties in een HW wedstrijd?

en dat zijn toch basis technieken
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd wat bijvoorbeeld een Mark Hunt nog tegen de tegenstanders van Rico zou doen in een K-1 match. De Nederlandse kijker die pas sinds de komst van Glory deze sport volgt weet niet wat hij ooit allemaal gemist heeft.
Ook het commentaar op Ziggo was erg matig met enkel oneliners, was een Fred Royers toch altijd wel goed op Eurosport in de K-1 tijd.
 
het gaat mij om deze "wereldtitel " partij ,was deze tegenstander een wereldtitelgevecht waardig ?

of is het een Glory trucje om de kijkcijfers wat op te krikken ,want zonder Hari als tegenstander

zijn de Ziggo kijkcijfers ingestort ,(gehalveerd)



de stoute Marokkaan tegen de ideale schoonzoon verkocht nog wel

maar voor de rest is er geen interesse in Rico ,behalve de echte kenners




en ja,de HW klasse stelt helaas niets meer voor ,ik kijk alleen nog naar MMA ,

(had ik veel eerder moeten ontdekken,my bad)


ik ga niet meer kijken naar opgewarmde lijken zoals die dikke papzak uit de vorige partij tegen Rico,

dat is een modale a -klasser en niets meer ,absoluut geen wereldtitelgevecht of alle media aandacht waardig,


en ik ga niet beweren dat ik een groot talent was in mijn wedstrijdperiode maar dit is toch ook armoede troef,


hoeveel keer zie je bv nog mooie linkse directe -lowkick combinaties in een HW wedstrijd?

en dat zijn toch basis technieken

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik denk dat we elkaar niet helemaal begrepen.
 
daar zorgt Glory en zijn management wel voor die gaan echt geen partij matchen waarin hij een risico loopt op verlies ,

zonder titel is Rico zijn marktwaarde weer 0,0 voor het gewone publiek,

kijkcijfers zijn trouwens nu al gehalveerd t.o.v Hari -Rico
Bedoel meer te zeggen dat Verhoeven tekort zou komen in de tijd van Ernesto Hoost , Peter Aerts, Bonjasky etc..
 
Bedoel meer te zeggen dat Verhoeven tekort zou komen in de tijd van Ernesto Hoost , Peter Aerts, Bonjasky etc..
En dat betwijfel ik dus. En dat komt voornamelijk door zijn fysiek, 116 kg schoon aan de haak en 5 rondes vol kunnen doorknallen. Kijk de partijen maar na, het tempo lag destijds veel lager dan nu. Plus Rico heeft een geweldige dekking.
Neemt niet weg dat ik met weemoed terug verlang naar die tijd, maar dat is een ander verhaal.
 
En dat betwijfel ik dus. En dat komt voornamelijk door zijn fysiek, 116 kg schoon aan de haak en 5 rondes vol kunnen doorknallen. Kijk de partijen maar na, het tempo lag destijds veel lager dan nu. Plus Rico heeft een geweldige dekking.
Neemt niet weg dat ik met weemoed terug verlang naar die tijd, maar dat is een ander verhaal.
Tja dat zegt weinig , Sem Schilt is veel groter en ging ook gewoon neer tegen Ignashov en Hari , en dan had je nog outsiders als Marc Hunt , Le Banner enz. enz. is toch niet te vergelijken met nu.. echt een waardeloos selectie in het zwaargewicht nu de tijd..
 
Tja dat zegt weinig , Sem Schilt is veel groter en ging ook gewoon neer tegen Ignashov en Hari , en dan had je nog outsiders als Marc Hunt , Le Banner enz. enz. is toch niet te vergelijken met nu.. echt een waardeloos selectie in het zwaargewicht nu de tijd..
Klopt, maar dat is een ander verhaal. Het is niet om aan te zien nee.
 
Als je alleen al de fysieken bekijkt dan zie ik een groot verschil. Rico natuurlijk een echt sportlichaam, maar de rest heeft het vet% hoger dan een gemiddelde trucker. De fysieken van Le Banner, Hoost, Bonjasky, Crocop zie je ook niet echt meer rondlopen. Misschien moet het allemaal wel gewoon zwaarder anders kom je niet meer mee. Zoals Aerts en Hug waren ook niet echt zwaar.
 
116 kg schoon aan de haak en 5 rondes vol kunnen doorknallen

Rico natuurlijk een echt sportlichaam

zeker een 100% topatleet en vechter en daarbij nog heel realistisch en eerlijk in zijn media optredens,

ik heb alleen moeite met het ideale schoonzoon imago,

ik hou meer van echte straatvechters met dito gedrag in de ring ,maar dat is natuurlijk ieder voor zich
 
Volgens mij waren Ernesto Hoost, Peter Aerts, Remy Bonjasky en Sem Schilt ook allemaal rustige en fatsoenlijke gasten buiten de ring.
 
Geef mij maar vechters zoals Hari, Abidi en Le Banner,


voetballers idem dito,


Cantona, Balotelli,Depay

allemaal hebben ze een steekje los in hun bovenkamer

maar hebben ook vaak geniale momenten en acties




jongens van de straat,ze hebben alleen een nadeel , met roem kunnen ze niet omgaan
 
Laatst bewerkt:
Balotelli vind ik wel grappig. Depay vooral irritant.

Badr Hari prachtige vechter om te zien, maar verder natuurlijk ongedierte. Daar heb ik dus niks mee.
 
Back
Naar boven