Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

zeker een 100% topatleet en vechter en daarbij nog heel realistisch en eerlijk in zijn media optredens,

ik heb alleen moeite met het ideale schoonzoon imago,

ik hou meer van echte straatvechters met dito gedrag in de ring ,maar dat is natuurlijk ieder voor zich

Eens. Maar zijn media optredens begin ik wel beroerder te vinden. Kust zich binnen bij RTL praatprogrammaatjes. Maar het past hem niet. Zoekend maar woorden, ongemakkelijke houding. Overigens veroordeel ik hem daar niet over. Daarentegen moet ik wel echt na geven dat hij technisch gewoon wel echt goed is geworden.
 
Geef mij maar vechters zoals Hari, Abidi en Le Banner,


voetballers idem dito,


Cantona, Balotelli,Depay

allemaal hebben ze een steekje los in hun bovenkamer

maar hebben ook vaak geniale momenten en acties




jongens van de straat,ze hebben alleen een nadeel , met roem kunnen ze niet omgaan
Helemaal eens.
 
Eens. Maar zijn media optredens begin ik wel beroerder te vinden. Kust zich binnen bij RTL praatprogrammaatjes. Maar het past hem niet. Zoekend maar woorden, ongemakkelijke houding. Overigens veroordeel ik hem daar niet over. Daarentegen moet ik wel echt na geven dat hij technisch gewoon wel echt goed is geworden.

zijn progressie heeft Rico toch te danken aan Dennis Krouweel , een zeer ondergewaardeerde trainer in Nederland
 
zijn progressie heeft Rico toch te danken aan Dennis Krouweel , een zeer ondergewaardeerde trainer in Nederland
100 procent. Albert kraus is ook groot geworden door zijn invloed. Alle vechters die langs kwamen bij team superpro zoals chalid el hadj meen ik. Volgens mij heeft die ook bij golden glory en hemmers gym training gegeven. Maar dat laatste weet ik niet zeker.
 
100 procent. Albert kraus is ook groot geworden door zijn invloed. Alle vechters die langs kwamen bij team superpro zoals chalid el hadj meen ik. Volgens mij heeft die ook bij golden glory en hemmers gym training gegeven. Maar dat laatste weet ik niet zeker.

ook Loyd van Dams en Chico Swerts (broer van die ex voetballer van Feyenoord),

hij is zelf ook NL kampioen zwaargewicht geweest,



ik was destijds lid van zijn eerste sportschool in Zevenbergen ,sympathieke en intelligente

kerel ,nog een paar wedstrijden voor hem gedraaid,waaronder mijn eerste B partij

in Denemarken,Kees Bezems als scheidsrechter ,gewonnen op ko in de eerste ronde door

een vliegende knie op het hoofd nadat hij door een rechtse directe suf en half in de touwen

hing, bleek achteraf toch geen pannenkoek te zijn toen we posters

zagen van de K1 Scandinavië voorrondes met deze Zweed erop,haha

en dat de overwinning eigenlijk niet volgens de regels was verlopen,nou ja, daar gaf Kees

niet veel om,,hij was toch al ko voor die knie op zijn hoofd kwam was zijn droge commentaar

:roflol:






bij de opening van de sportschool kwam Ramon Dekkers nog een demonstratie geven,

klein bescheiden mannetje met een grote uitstraling ,rip legend
 
Laatst bewerkt:
Rico zijn gemaakte media optredens zijn inderdaad erg irritant, maar hij doet precies wat men in de UFC ook doet. Die octagon interviews kijk ik niet meer, word helemaal gek van die acteurs.
Ik vond de mix aan persoonlijkheden in de oude K1 mooi. Nu zijn er amper personalities in de HW en dan wordt Rico snel irritant. ''Vroeger'' zou dat veel minder opvallen omdat er meer markante figuren rondliepen.
 
Vannacht knetterharde UFC. Prelims worden ook uitgezonden met Overeem.
 
En niet te vergeten de terugkeer van Tyson Fury.
 
Wel echt blij dat ik een nachtje heb doorgehaald met deze gevechten.
 
Overeem gaat de titel nooit meer pakken helaas. Hij raakt achterop in snelheid, kracht en agressie. Jammer dacht een tijdje dat hij dit op ervaring en strategie kon compenseren maar dat is niet meer te doen tegen de jongere gasten. De man zou eigenlijk een groots afscheid moeten krijgen vanuit Nederland, maar helaas doen we dit enkel met een paar voetballers. Toch jaren genoten van zijn partijen en heel vaak de wekker gezet, zal deze momenten van spanning en adrenaline toch wel gaan missen.
 
Overeem gaat de titel nooit meer pakken helaas. Hij raakt achterop in snelheid, kracht en agressie. Jammer dacht een tijdje dat hij dit op ervaring en strategie kon compenseren maar dat is niet meer te doen tegen de jongere gasten. De man zou eigenlijk een groots afscheid moeten krijgen vanuit Nederland, maar helaas doen we dit enkel met een paar voetballers. Toch jaren genoten van zijn partijen en heel vaak de wekker gezet, zal deze momenten van spanning en adrenaline toch wel gaan missen.

Voetbal is hier nu eenmaal groter. Ze moeten reem in Vegas eren bij een mooi ufc event. En misschien een mooie docu over zijn carrière op de Nederlandse tv zou mooi zijn.
 
Voetbal is hier nu eenmaal groter. Ze moeten reem in Vegas eren bij een mooi ufc event. En misschien een mooie docu over zijn carrière op de Nederlandse tv zou mooi zijn.

Epke Zonderland, Dafne Schippers, Dumoulin, Sven Kramer,Verstappen en zelfs pijltjesgooier Michael van Gerwen worden hier als goden aanbeden en krijgen volop aandacht in de media. Ach ja, ik denk ook dat Reem er niet eens op zit te wachten hier.Nooit aandacht voor geweest dus waarom nu wel.

De enige vechtsporters die hier serieus zijn genomen, op olympische judoka's na zijn Arnold van der Lyde (als het maar olympisch is dan is het opeens niet meer "barbaars") en Lucia Rijker (een beetje spiritualiteit erbij en dan is het ook interessant genoeg voor de gemiddelde dwdd kijker).Bij Rijker pas na haar carriere trouwens. Bij Hari gaat het enkel om zijn randzaken en sensatie. De Nederlander heeft niks met vechtsport, velen in mijn omgeving vinden het mma "eigenlijk ook geen sport". Schaatsen, darten, hockey en elke andere sport waar "we" wel goed in zijn dat vinden "we" allemaal leuk.
 
Regillio Tuur was destijds een gerespecteerd iemand in Nederland. Veel Judoka's zijn dat ook en wat dacht je van Rico tegenwoordig.
 
Regillio Tuur was destijds een gerespecteerd iemand in Nederland. Veel Judoka's zijn dat ook en wat dacht je van Rico tegenwoordig.


Wat doet die vrouwenslaande analfabeet tegenwoordig nog voor zijn brood of zou
hij al financieel onafhankelijk zijn
 
Als er iemand geen respect heeft verdiend is het wel Regilio Tuur.
 
Was ook de natte droom van veel wiggers
 
Back
Naar boven