Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net de final 8 op Spike gezien ,wat is die Fransman schandalig bestolen door de juryplaatsvervangende schaamte hier,
die Turk heeft alleen maar geincasseerd en kan eigenlijk helemaal niets behalve als een boksbal naar voren lopen
raar dat niemand van de commentatoren er iets over durfde te zeggen ,zo'n schandalig heb ik het zelden gezien ,alleen Ramon Dekkers in Thailand,
opvallend veel lege plekken ook in de zaal ,zou het kickboksen op zijn retour zijn

opvallend veel lege plekken ook in de zaal ,zou het kickboksen op zijn retour zijn of stonden er
simpelweg te weinig echte toppers op het programma ,behalve Baars ,Mahiedinne en Stoica
Booboo kitty was here
incasseren kon hij wel, bleef gewoon staan die gast
De zaal was vol, totdat het gevecht van die "influencers" was geweest, daarna liep het leeg
Die 3 namen waren inderdaad de toppers van de avond
Ja toch vind ik dat deze guppies geen podium verdienen zoals dat. Mensen trainen jaren en knokken zich een ongeluk. Die krijgen soms niet eens z’n podium. Dan twee van dit soort niets-kunners z’n podium geven. Snap er niets van. Overigens nesim had al vechtsport ervaring en die andere knakker niet. Dus was ook geen eerlijke strijd in zoverre als mij dat ook maar iets kan schelen.
Klopt ben ik ook mee eens. Dat vond ik ook met CM punk in de UFC. Ik zag al tijdens die ufc vlogs dat hij te houterig was.
Ik ben blij dat dat Dana White die youtuber Logan Paul geen contract heeft gegeven.
Ja klopt dan zeggen een paar hij heeft wel Randy Courture verslagen. Maar dat was pre USADA
Hoewel ik DC tegen lesnar wil zien puur zodat flink wordt afgestraft.
Ja eens hoor. Zou de partij ook wel willen zien. Alleen die partij kan eigenlijk niet. Je passeert zoveel namen die meer recht hebben op een potje matten met DC, vind ik. Desalniettemin ben ik ook wel benieuwd naar verloop van die partij.
Zou DC meer kunnen cashen met Lesnar dan met Jon Jones?
Zou DC meer kunnen cashen met Lesnar dan met Jon Jones?