AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Denken jullie dat DC nog lang blijft vechten dan? Hij is tenslotte al bijna 40. Op die potentiële fight met Jones moeten we miss nog wel een jaar wachten als beide heren nog een tussentijdse partij moeten vechten. Dan is hij letterlijk 40 :p
 
Denken jullie dat DC nog lang blijft vechten dan? Hij is tenslotte al bijna 40. Op die potentiële fight met Jones moeten we miss nog wel een jaar wachten als beide heren nog een tussentijdse partij moeten vechten. Dan is hij letterlijk 40 :p

Nee, na Lesnar denk ik nog een partij tegen Jones en dan is hij klaar. Kan in principe over een half jaar plaats vinden. Langer moeten ze ook niet wachten. Maar misschien stopt hij inderdaad.
Wel een bijzondere atleet, ziet er door zijn wat korte lengte en pappige overkomen er totaal niet uit als de beste en dus meest gevreesde (op enkeling na) vechter op deze planeet. En dat op 40 jaar.

Ik geloof verder ook geen reet van topsporters die geen doping gebruiken maar als ik er een moet uitkiezen waar van ik denk dat die echt niks gebruikt dan is DC er een van.
 
nog meer mensen die stiekem hopen dat Rico vanavond verliest,

het is weer tijd voor een bad boy in plaats van dat ideale schoonzoon gedoe
 
Tokkies zijn er al genoeg in de ring, dus nee. Morgen ook Mousasi trouwens.
 
Nee. Is al 29, zou jaren duren eer hij bij wijze van spreken een niveau zou halen waarmee niet elke actie tot een takedown zou leiden, met evt. ground & pound als gevolg. Het is anders staan, anders denken, anders bewegen. Dat is niet zo makkelijk voor iemand die zijn hele leven kickboksen ademt.
 
Nee. Is al 29, zou jaren duren eer hij bij wijze van spreken een niveau zou halen waarmee niet elke actie tot een takedown zou leiden, met evt. ground & pound als gevolg. Het is anders staan, anders denken, anders bewegen. Dat is niet zo makkelijk voor iemand die zijn hele leven kickboksen ademt.

En saki dan? Die doet het prima in de ufc.
 

Drie jaar geleden heeft hij al eens MMA geprobeerd. Hij is toen ook bij AKA geweest, blijkbaar toch niet zijn ding, aangezien er niet verder mee is gegaan.
 
En saki dan? Die doet het prima in de ufc.
Saki is geen reden dat mijn mening onderuit haalt. Ik praat wel over een plek in de top. En natuurlijk zullen er grote talenten zijn die in kortere tijd kunnen doorstromen, mede afhankelijk van het niveau tegenstanders maar over het algemeen is dat echt niet zo makkelijk. Kijk naar Overeem. Kijk naar Hardonk, had het niet makkelijk en was echt wel een talent op de grond/ staand. Daar speelde wel meer bij maar al die stylen combineren is gewoon iets dat jaren en jaren kost.
 
Misschien maakt Robin van Roosmalen nog een echte overstap naar MMA. Heeft al twee partijen gedaan en traint ook veel bij Henri Hooft in Florida, waar de focus vooral MMA is. Hij heeft trouwens ook een zwarte band in judo.
 
Drie jaar geleden heeft hij al eens MMA geprobeerd. Hij is toen ook bij AKA geweest, blijkbaar toch niet zijn ding, aangezien er niet verder mee is gegaan.
Nooit geweten. Misschien traint hij dan al langer op enige onderhoudsbasis. Ik ging er vanuit dat hij nooit eerder op de grond had getraind. En om dan als 29 jarige te beginnen terwijl je aan de top van het kickboksen staat... Op de grond is naar mijn ervaring vermoeiender dan staand werk, helemaal in combinatie met staand en grond. Dat staat herstel en daarmee mogelijke progressie of het constant houden van niveau kickboksen wellicht ook in de weg.
 
Zou Rico een kans maken in de ufc als hij groundgame zou gaan trainen?

Ik weet alleen dat hij een paar keer ging trainen met Mousassi en Satishi Ishii. Ground game kost tijd tenzij je echt talent heb en snel oppikt.

Ik denk dat hij het niet slecht zal doen. Alleen de top bereiken zal heel lastig zijn.
 
Ik hou nooit de ppv bij maar het zou mij eigenlijk wel verbazen als een partij met Lesnar minder oplevert dan Jones. Dit trekt vele WWE fans, en dat zijn er gek genoeg echt heel veel maar ik kan het mis hebben.
Verder komt de partij DC - Lesnar qua timing wel goed uit, DC net HW kampioen geworden en Lesnar heeft er wel oren naar. Ben benieuwd wat Lesnar kwam doen als Stipe had gewonnen van DC.
Ja hier zeg idd wel wat! Amerika is natuurlijk ook helemaal worstel gek.

nog meer mensen die stiekem hopen dat Rico vanavond verliest,

het is weer tijd voor een bad boy in plaats van dat ideale schoonzoon gedoe
Ja, weet je ik ben het met je eens. Alleen door dat liefkozende gemekker van hem spreekt die toch mensen aan. Mensen die ons eerst met de nek aankeken. Meer mensen gaan het doen. Met veel positieve gevolgen. Ik hoop dat in de toekomst daarom betere bonden ontstaan. Vechters geen tafels meer moeten verkopen onder mom van “salaris”. Het is schandalig als je ziet wat professionele vechters moeten doen voor beetje geld(buiten paar van glory dan). Als zn mafklapper als Rico nodig is om andere vechters ook hun recht te krijgen. Best.

Zou Rico een kans maken in de ufc als hij groundgame zou gaan trainen?
Rico heeft keer mma gedaan en heeft periode 3x Pw bij kops worstelen en grond gedaan.

En saki dan? Die doet het prima in de ufc.
nee saki doet het kut. Eerst overwinning stond die in een hoek en legde die het serieus staand bijna af. Kwam alleen wel met kneiter harde ko terug. Saki is/was topvechter. Maar zn Turkse trots is wel een ding. Begrepen dat die daarom gebroeieerd is met Mike. Dat kan je goed zien ook vind ik.
 
Hoe heb je die gekeken? Zullen morgen wel te downloaden zijn.

Glory had meerdere links gedeeld op fb. Moet wel zeggen dat deze niet allemaal goed deden. Maar mijn maatjes kon ik wel zien. Partijen waren echt hard.
 
Back
Naar boven