Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hodor
 
ik wil voor het eerst pay per view gaan aanschaffen bij glory [Link niet meer beschikbaar] en vroeg mij af of ik dan alleen dat ene gevecht krijg tussen badr en rico of alle gevechten. Dat is mij een beetje onduidelijk.
Als het goed is (iig voor de UFC ppv's) krijg je die niet in Nederland. Zijn restricted sinds een jaar ofzo.

Maar volgens mij zit Glory standaard gratis op Fightpass. Dus als je een fightpassabo hebt dan zit dat er al bij.
 
ik wil voor het eerst pay per view gaan aanschaffen bij glory [Link niet meer beschikbaar] en vroeg mij af of ik dan alleen dat ene gevecht krijg tussen badr en rico of alle gevechten. Dat is mij een beetje onduidelijk.

Hier wordt uitgelegd hoe je het kan aanschaffen.
Van Soest looking to become Glory’s first women’s champion

Op de PPV card heb je conform de website van de UFC (UFC® FIGHT PASS™ -Live Events) de navolgende gevechten.

Rico Verhoeven vs Badr Hadi
Nieky Holzken vs Cedric Doumbe
Ismael Londt vs Jamal Ben Saddik
Ladies Grand Prix Finalist 1 vs Ladies Grand Prix Finalist 2
 
Rico VS Badr komt op kanaal 14 als je ziggo hebt graties
 
Ik ben wel eigenlijk positief verrast door Woodley. Ik vond het voorheen niet een uitstekende vechter, maar blijkbaar had ik hem toch onderschat. Ik dacht dat Wonderboy wel van hem zou winnen, maar niet dus. Ik vond trouwens dat hele fiasco betreffende het uitdelen van de "belt" wel treurig voor hem. Kijken jullie trouwens UFC events live? Of downloaden jullie die shizzle de volgende dag (dat doe ik namelijk). Ik moet dan niet vergeten hier even niet te komen, want anders zie ik straks allemaal spoilers voorbij komen ;)
 
Ik download ze. Bij recente partijen is het eigenlijk min of meer de norm dat je uitslagen in spoilers zet.
 
Ik kijk het meeste live. Wij hebben ook zo'n clubje met uitgebreid vreten, zuipen en schreeuwen haha. Maar doen we alleen bij grote cards. De rest kijk ik meestal ook live, op Fox International of via Ace Stream.

Anyway, als je geen fightpass hebt: mma versus | latest mma videos and mma news

Zet wel je addblocker aan. Meeste fights die je kan verzinnen staan er wel op. Ze zijn ook razendsnel met uploaden. Kwaliteit is wel zo-zo.
 
Ik download ze. Bij recente partijen is het eigenlijk min of meer de norm dat je uitslagen in spoilers zet.
Ja dat zou ik ook doen, maar je hoeft maar 1 iemand te hebben die het niet doet en je pleziertje is meteen weg. Voor de zekerheid vermijd ik dit deel (vanaf morgen) van het forum even als de pest ;)
 
Ik kijk meeste live. Wij hebben ook zo'n clubje met uitgebreid vreten, zuipen en schreeuwen haha. Maar doen we alleen bij grote cards.

Anyway, als je geen fightpass hebt: mma versus | latest mma videos and mma news

Zet wel je addblocker aan. Meeste fights die je kan verzinnen staan er wel op. Ze zijn ook razendsnel met uploaden. Kwaliteit is wel zo-zo.
OK thanx! Het wordt alleen uitgezonden op de meest vervelende tijdstippen. Ik heb trouwens ook veel te weinig geduld om de tussenliggende tijd (na de gevechten) te wachten. Met een download skip je er lekker snel doorheen. :)
 
Haha. Wonderboy is dus al 3-4 jaar m'n stokpaardje. Dat hij nu opeens doorbrak heeft me echt teveel lol opgeleverd omdat ik jarenlang ben uitgelachen met mijn wonderboy obsessie :p

Holloway was ik ook vroeg bij. Mijn glazen bol was minder in vorm bij Francis Carmont en in minder mate Edson Barboza en Gunnar Nelson die ik me had toegeëigend als prospects.

---------------

Op dit moment zijn Darrion Caldwell van Bellator, Brian Ortega, Colby Covington, Kamaru Usman en Mirsad Bektic mijn up and coming mannen. En ik ben heel benieuwd naar Lando Vannata wat dat wordt. Je slapt niet zomaar een ronde lang Tony Ferguson from pillar to post.
 
one of the GOAT
 
Nog eentje dan voor Derksen
Total strikes halverwege 2e ronde:
Reyes 104/212 --- Kim 68/128 -> :D Awesome

Reyes zat op een begeven moment zo te stoten dat het leek alsof ie alleen op de pads sloeg, maar het was toch echt het gezicht van Kim. Brutale matpartij :eek:

Overigens was heel 199 leuk om te zien!
 
Iemand een idee of ik die wedstrijd op mn telefoon kan streamen?
 
Total strikes halverwege 2e ronde:
Reyes 104/212 --- Kim 68/128 -> :D Awesome

Reyes zat op een begeven moment zo te stoten dat het leek alsof ie alleen op de pads sloeg, maar het was toch echt het gezicht van Kim. Brutale matpartij :eek:

Overigens was heel 199 leuk om te zien. Eergister nog gezien.
Hahaha ja sloeg nergens op. Bleef ook maar op en neer golven.

-----------------

Anyway. Ik heb zo'n tussenuurtje in mijn dag dus alle tijd om even in mijn glazen bol te kijken. Mijn predictions:

UFC 206

Main event DC - Rumble eruit gevallen. Dus beetje teleurstellend. Ik kom er echter net achter dat ik geweldig heb lopen slapen op deze card. Zit stiekem bomvol met goeie potten. Even buiten de main card.....

Ortiz, Khabilov, Makdessi, Vannata, Letourneau, Dober, Krylov en Cirkunov is allemaal top shelve talent (op Makdessi na mss) die allemaal een Fight Night main event hebben geheadlined of dat makkelijk zouden kunnen doen. Dat staat dus allemaal op de undercard. Zit letterlijk geen crappy fight tussen op papier.

De main is echt een van de betere van het jaar, het mist alleen dat grote main event dat echt om de knikkers gaat, maar met Holloway - Pettis heb je wa mij betreft the next best thing. Beetje jammer dat Pettis weight miste met 2 lbs, maar mag de pret niet drukken, was toch al een titleshot eliminator waar ze geforceerd een interim sticker op hadden geplakt om het main event te redden.

---------------

Mein - Meek

Jordan Mein zijn comeback fight. Is dus even afwachten hoe hij erop staat maar Mein is zo'n dude waar ik alleen tegen pick als ie een top5 dude of een nasty madderfakker als The Dirty Bird tegenkomt. Meek is een tough s.o.b. die als laatste partij een win over een aftakelende Rousimar Palhares heeft. Das op zich wel impressive maar voor ik hem tegen een goeie dude heb gezien, kan ik hem niet picken vs iemand als Mein die top-contender potentieel heeft.

Mein - tko - r2


Kennedy - Gastelum

Fkn Gastelum met zijn weightissues. Zou echt een titlerun op welter kunnen maken. Gaat dus niet meer gebeuren. Op middleweight kom ie meteen het probleem tegen: Tim Kennedy is een huge middleweight die ook veel op LHW heeft gevochten. Gast heeft alleen niet meer gevochten sinds ie via extreem controversial "Stoolgate" van Romero verloor. Een partij die ik als win voor hem tel. Dat weet je iig meteen wat voor beest dit is.

Kennedy - decision


Cub - Choi


Haha. Dit kan niet anders dan een knalpartij worden. Ik weet ook echt niet wat ik ervan moet verwachten. Eerte toplevel test voor Choi die er tot nu toe niks minder dan spectaculair uit heeft gezien. Dit is wel een flinke step up in competition. Mijn onderbuik zegt Choi, maar ik kan het niet echt onderbouwen. Het kan ook zomaar dat ie totaal outboxed wordt.

Choi - ko - R1


Cowboy - Brown

Dit is fakked up. Brown heeft al twee losses op rij nu en Cowboy is op papier een horror matchup voor em. Ik wil niet dat ie gecut wordt door de UFC namelijk. Ik zie hem on the feet niks hebben voor Cerrone en good luck om Cowboy naar de grond te krijgen, zeker als je een middelmatige wrestler bent. Brown is Brown though, mss wel mentaal sterktste dude in de UFC. Maar ik zie niks anders dan een W voor Cowboy.

Cerrone - tko - R2


Holloway - Pettis

Ik verwacht een technisch betere Holloway, in zoverre qua controleren van distance en timing. 9-fight winstreak ffs. Pettis heeft daarentegen nastier wapens in zijn arsenaal die meer schade aanrichten. Ik heb ook zo'n onderbuik gvoel dat ie een sub uit de hoge hoed kan trekken. Lastig te voorspellen, ik verwacht echt een knalpartij maar ik ga picken op logica.

Holloway - decision


Badr - Rico

Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van Verhoeven als Worldclass talent. Ik denk niet dat we het over 5 jaar nog over hem hebben. Ding is een beetje dat ik het gevoel heb dat Badr als een soort zwerverachtige versie van zijn former self komt opdagen en even een payday wil meepikken. Verschil in talent is wel aanwezig, dus indien Badr nog wat in het vat heeft en enigzins voorbereid gekomen is...

Badr - ko - R1


Ik verwacht ook een Holzken decision win.
 
Laatst bewerkt:
Jammer van Rumble. Wat een fitte gast met power is dat. Maar verwacht genoeg spektakel van 206.

Net nog Diaz vs. McGregor (II) gezien UFC 202, wat een gevecht.
 
Jammer van Rumble. Wat een fitte gast met power is dat. Maar verwacht genoeg spektakel van 206.

Net nog Diaz vs. McGregor (II) gezien UFC 202, wat een gevecht.
Denk dat het ongeveer t zelfde was gegaan. Weet je natuurlijk nooit zeker met Ruble zijn ko power. Maar DC heeft zo'n nasty grinding stijl, gewoon stijlistisch matige matchup voor Rumble.
 
Back
Naar boven