Fitness Seller

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted)

Zullen we het gewoon bijna vechtsport houden en er geen "de witte man" verhalen van maken? It's time mannen. Vanavond weten we weer wat meer :)

word dit nog ergens uitgezonden?

waar kan je dit live zien dan?

kerel kijk 1 post boven je :P

Daarom vind ik het jammer dat Rico zoveel praatjes heeft. Daar houd ik niet van. Ik won vroeger ook vaak, maar heb daar nooit over lopen pochen. Ik kan je één ding verzekeren: als ik in mijn topjaren tegenover Rico had gestaan, zou hij het einde van de partij niet hebben gehaald.”

n98F1M8.gif

En dat vroeger was alles beter gelul word ik ook moe van.

vind je dit serieus een leuke grap?

iemand een gratis stream? UFC site kost het 25 euries om te kijken....

Zijn altijd streams als stream2watch en firstrow maar die zijn vrij gaar en volgepompt met spam. Zal straks ff wat streams erop gooien die beter zijn als ze op Reddit worden gezet.

Sorry, , dacht dat het om half acht was

Ben benieuwd naar de ppv numbers die dit event doet. Lijkt internationaal wel te leven dus ben eens benieuwd.

Ik ben nu de prelims op UFC Fightpass aan het kijken. Voor mensen die geen abo hebben, je kan een 7-day free trial nemen. Deze kun je dan cancelen binnen 6 dagen als je het niet wil betalen ervoor.

Hou deze link in de gaten, komen vanzelf streams binnen druppelen van verschillende kwaliteit. Ik hal hier altijd Ace Stream codes vandaan, maar er staan ook altijd streams:

je kan ook een iptv abbo nemen voor bijv. 1 maand voor 10 euro. Soms draait het lekker, andere keer valt er niet te kijken.

Terug
Naar boven