AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Jammer van Rumble. Wat een fitte gast met power is dat. Maar verwacht genoeg spektakel van 206.

Net nog Diaz vs. McGregor (II) gezien UFC 202, wat een gevecht.
Jammer dat Rumble bang is voor Mousasi.
 
Meanwhile in de UFC gisteren...

[Link niet meer beschikbaar]

Oh en er is een nieuwe fight of the year for sure: Swanson - Choi. Dit was srs top to bottom een achterlijk zieke card. Mn tijd verdaan met Glory, zucht.
 

Cub - Choi


Haha. Dit kan niet anders dan een knalpartij worden. Ik weet ook echt niet wat ik ervan moet verwachten.
Well, that escalated quickly :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Vanavond Northcutt vs Gall. Northcutt is toch iemand die spektakel brengt, ik zie hem graag vechten.
Check zijn best of video's maar eens indien je hem niet kent.
 
Ufc 209 overheem VS hunt 5 maart
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk wel. Even kijken hoe Conor vernederd wordt.
 
Filmpje niet gekeken, maar echt een partij waar ik niet op zit te wachten. Dat zo'n partij dan het 10-voudige moet opleveren voor Conor begrijp ik dan al helemaal niet. Ik zal de populariteit van het boksen wel onderschatten maar weet niet waar ze het geld vandaan halen. De Bob Sapp figuren hebben geen rendement meer dus dan maar dit soort onzin.
 
Rico VS remy als remy nog durft haha peptalk was weer leuk.
 
Filmpje niet gekeken, maar echt een partij waar ik niet op zit te wachten. Dat zo'n partij dan het 10-voudige moet opleveren voor Conor begrijp ik dan al helemaal niet. Ik zal de populariteit van het boksen wel onderschatten maar weet niet waar ze het geld vandaan halen. De Bob Sapp figuren hebben geen rendement meer dus dan maar dit soort onzin.
Pay. Per. View.

En natuurlijk ga ik dat kijken. Dit heeft overigens heel weinig met Bob Sapp te maken of een freakshow. Het is wat onorthodox en wss krijgt Conor een boxing clinic maar goed wat is daar mis mee.

Ik vind Remy vs Rico veel minder interessant. Of laatst BJ Penn vs El Pantera. Maar Conor vs Floyd, bring it :D What's not to like?
 
Pay. Per. View.

En natuurlijk ga ik dat kijken. Dit heeft overigens heel weinig met Bob Sapp te maken of een freakshow. Het is wat onorthodox en wss krijgt Conor een boxing clinic maar goed wat is daar mis mee.

Ik vind Remy vs Rico veel minder interessant. Of laatst BJ Penn vs El Pantera. Maar Conor vs Floyd, bring it :D What's not to like?

-----------------------



Ga ik vanavond even kijken.
 
Pay. Per. View.

En natuurlijk ga ik dat kijken. Dit heeft overigens heel weinig met Bob Sapp te maken of een freakshow. Het is wat onorthodox en wss krijgt Conor een boxing clinic maar goed wat is daar mis mee.

Ik vind Remy vs Rico veel minder interessant. Of laatst BJ Penn vs El Pantera. Maar Conor vs Floyd, bring it :D What's not to like?

Een mma vechter in een bokswedstrijd tegen de beste bokser, waar van we de uitslag al gaan weten ... voor een ppv van enkele tientjes - richting de schandelige 100 dollar om zo veel mogelijk te cashen en dit moet via trashtalk worden bereikt, dit is gewoon een freakshow imo en kan mij als mma liefhebber niet bekoren.
 
Een mma vechter in een bokswedstrijd tegen de beste bokser, waar van we de uitslag al gaan weten ... voor een ppv van enkele tientjes - richting de schandelige 100 dollar om zo veel mogelijk te cashen en dit moet via trashtalk worden bereikt, dit is gewoon een freakshow imo en kan mij als mma liefhebber niet bekoren.
Dude als ze Ernie tegen Elmo laten vechten en ze marketen het goed, I'm in. Ik ben niet principieel. Enige wat telt is vind ik het leuk, wil ik het zien? Zijn ook veel dingen die ik zeker niet wil zien, maar Conor - Floyd is daar zeker absoluut geen voorbeeld van.

Tuurlijk is er ook zoiets als Ferguson - Nurmagomedov dat de purist in me doet juichen, maar ik ga niet principieel doen over wat ik leuk vind. Dat bepaalt mijn onderbuik, niet mijn logica.
 
Back
Naar boven