Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Rozenstruik is een fucking beest
 
De 1e 3 fights op de prelims zijn al bizar vet! Luque vs price, een van de mooiste fights in tijden !
 
Holy shit maar gebruikt hij ?
 
Screenshot_20200510-154239_Chrome.jpg


Natty or not?
 
Dont know en dont care tbh... Hij zag er altijd al extreem buff uit en hoewel het nu eventueel wel zou kunnen, kan ik me niet voorstellen dat hij als beginnend Afrikaans vechter genoeg centen had om USADA te omzeilen. Ik wil niet beweren dat USADA foolproof is, maar wel het beste anti doping systeem ooit in sport. Als hij hier nog om heen komt; good for him. Stipe pakt hem wel weer hoor. "The A-pax predator, the unbeatable man... guess what? He lost! (Stipe Mioicic, 2018). Die windmolen slagen van Nganou krijgen dan wel een olifant KO, in de Mid-West leven geen olifanten! Cleveland motherfockers!

Okay fanboy out :P

Geweldige nacht vechten gezien. Luque en Mitchell op de early prelims allebei zeeeeer indrukwekkend, gaan we nog veel van horen. Het enige jammer is dat veel "veterans" soms een beetje "laboured" vechten. Show opvoeren, lekker knokken en centen vangen, zonder dat ze echt PER SE willen winnen. Zie dit bij zowel legendes (Pettis, Cerrone) als bij gatekeepers (Alvey). Gewoon gokken op de decision in een 50-50 omdat de schade het waarschijnlijk niet waard is om meer urgency te hebben. Dit zie je zelden tot nooit bij mensen die in de race zijn voor een titel, maar wel bij (goede) vechters die naar alle waarschijnlijkheid nooit meer voor een titel zullen strijden.
 

Als je fysiek zelfs boven het tijdperk dat iedereen wél 100% gebruikte uitsteekt dan denk ik van niet.
USADA zal vast moeilijker te omzeilen zijn, maar zolang er gasten als Romero (40 jaar!) rondlopen weet je dat gebruiken nog altijd mogelijk is.
Ngannou ziet er nog beter uit dan alle oude K-1 en UFC helden die een en al juice waren, hoe bestaat dat? Hoe moet hij er dan mét juice uit zien?
Hoe moet Romero of Costa er mét doping uit gaan zien, als ze nu natty zijn omdat USADA zo perfect is.

Ik geloof ook niet zo in het "extreem perfecte genen" sprookje waarbij een natty van 40 een betere fysiek kan hebben dan elk andere topatleet die wél bewezen hebben aas te hebben gebruikt.
Als iemand denkt van wel, ook prima.
 
Ik denk dat UFC vol zit met genetic freaks. Maar ik denk dat velen daarnaast ook roiden.

Dat vind ik overigens totaal niet erg. Ik kijk graag naar 'bovenmenselijke' prestaties.
 
Ik denk dat UFC vol zit met genetic freaks. Maar ik denk dat velen daarnaast ook roiden.

Dat vind ik overigens totaal niet erg. Ik kijk graag naar 'bovenmenselijke' prestaties.
 

Bijlagen

  • stipe2.jpg
    stipe2.jpg
    71,1 KB · Weergaven: 135
Als je fysiek zelfs boven het tijdperk dat iedereen wél 100% gebruikte uitsteekt dan denk ik van niet.
USADA zal vast moeilijker te omzeilen zijn, maar zolang er gasten als Romero (40 jaar!) rondlopen weet je dat gebruiken nog altijd mogelijk is.
Ngannou ziet er nog beter uit dan alle oude K-1 en UFC helden die een en al juice waren, hoe bestaat dat? Hoe moet hij er dan mét juice uit zien?
Hoe moet Romero of Costa er mét doping uit gaan zien, als ze nu natty zijn omdat USADA zo perfect is.

Ik geloof ook niet zo in het "extreem perfecte genen" sprookje waarbij een natty van 40 een betere fysiek kan hebben dan elk andere topatleet die wél bewezen hebben aas te hebben gebruikt.
Als iemand denkt van wel, ook prima.

buiten genen, kan het toch ook zo zijn dat die top atleten met juice geen fuck geven om looks? Ik ken 100en strongmen kuurmonsters die er echt niet uitzien alsof ze kuren. Daarnaast zijn gasten als Tim Sylvia of Josh Barnett wel gepakt op juice terwijl ze er slechter uit zagen dan de gemiddelde natty olympisch worstelaar. Daarnaast denk ik dat je zn size wel enigsinds overschat. Ja het is een absoluut monster maar hij is 1m90 ofzo en hoeft niet te cutten naar 120kg. Ik denk dat zn huidskleur (no racist, feit dat spieren beter uitkomen, daarom dragen bbers tanning), abs en manier waarop zn massa verdeeld is (veel showspier) hem groter laten blijken dan ie actually is.

In be4 "zo zal jij nooit uitzien"... klopt, maar dat is de vraag ook niet.
 
buiten genen, kan het toch ook zo zijn dat die top atleten met juice geen fuck geven om looks? Ik ken 100en strongmen kuurmonsters die er echt niet uitzien alsof ze kuren. Daarnaast zijn gasten als Tim Sylvia of Josh Barnett wel gepakt op juice terwijl ze er slechter uit zagen dan de gemiddelde natty olympisch worstelaar. Daarnaast denk ik dat je zn size wel enigsinds overschat. Ja het is een absoluut monster maar hij is 1m90 ofzo en hoeft niet te cutten naar 120kg. Ik denk dat zn huidskleur (no racist, feit dat spieren beter uitkomen, daarom dragen bbers tanning), abs en manier waarop zn massa verdeeld is (veel showspier) hem groter laten blijken dan ie actually is.

In be4 "zo zal jij nooit uitzien"... klopt, maar dat is de vraag ook niet.

Zelfs Royce Gracie is gepakt op juice. Iemand die er fysiek ook nooit echt goed uit ziet, Werdum is ook gepakt, dus een slechte fysiek zegt idd niks of iemand wel of niet schuldig zal zijn. Min of meer elke vechtsporter met welke fysiek dan ook zal wel wat gebruikt hebben als dit nodig was om de top te bereiken. Helemaal in het Pride tijdperk.

Maar dan laat het zich wel raden wat de gasten van 1.95m met 120kg spier @ 12% zonder bb/hypertrofie training hebben moeten doen om zo'n fysiek te krijgen.
Met in het achterhoofd dat deze fysiek niet eens het doel is geweest, maar gewoon het resultaat van snelkracht en krachtuithoudingsvermogen training.

Wat moet hij met gerichte bb training en bulking dan wel niet kunnen bereiken, 135kg natty massa @12% ? Het zou mij verbazen als dit natty haalbaar zou zijn.

Is Cris Cyborg ook clean denk je? ;) In b4 die heeft van nature al wat meer test. dan de gemiddelde vrouw argumenten.
Zo hoog, dat haar hele kop extra botgroei heeft gekregen en haar stem zwaarder is dan die van de gemiddelde man.
 
Cyborg is toch ook al vaker gepakt toch? Ik denk dat ze best clean geweest kan zijn op sommige momenten. Die veranderingen komen zeker door doping, maar die zijn imo (zeker bij vrouwen) blijvend. Ik denk dat als je als je kuurt en daarna actief blijft, keihard traint, goede voeding/supps pakt en geweldige genen hebt, je best wel een hoop van je fysiek kan behouden, ook als je (volgens de wet) "clean" bent. Mijn broertje is 95kg @ 12% @ 1m82 en heeft ook nooit hypertrophie/bb getraind. Ik weet, nog lang geen Ngannou, maar hij is als topjudoka eerder een regel dan uitzondering.

Check hier een oude foto van Henk Grol (100kg, hier dus waarsch 105 oid) en Dex Elmont (73kg, dus hier probably 80 oid)


Overigens beetje overbodige discussie, want ik heb geen idee of Ngannou kuurt. Ik probeer alleen te zeggen dat natty meer mogelijk is dan mensen denken. De meeste bodybuilders hier roken, feesten, skippen nachtjes, doen niet aan herstel, etc.etc. Er is verbazingwekkend veel mogelijk als sport je beroep is en je alles professioneel aanpakt, ook natty.
 
Back
Naar boven