MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

ha een kenner,mooi mens met abnormale kracht en atletisch vermogen,doet het al lang heel goed in de V.S
en ook zijn self defence filmpjes op youtube zijn bijzonder grappig
Heb hem leren kennen via knockout filmpjes op youtube. Was er direct door gefascineerd
 
ik snap oprecht niet dat mensen met al deze vette UFC fights en fighters, troep als Glory nog kijken... geen offense to kickboxen, maar mma is leuker en de ufc is al helemaal 10000000000x competatiever/georganiseerder/beter/spectaculairder dan glory... In tijden van de k1 vs. pride kon je het nog een beetje 50/50 geven maar nu kijk ik nog way liever boxen of een 2e rangs mma organisatie (belator/one fc) dan glory

Rico kan er overigens niks aan doen dat er geen goede tegenstanders zijn. Zoals Chael zei "you can only wrestle the ones that show up". Ik vind ook niet echt dat er 0 tegenstand is. Zowel Badr (past his prime, maar dat is zn eigen fout) als Ben Saddik had in elke andere k1 tijd ook wel aan de top meegedraaid. Rico zou niet gedomineerd hebben maar zou prima meekunnen, zeker als hij zich nog wat optrok aan het niveau. Clowns waren in de k1 tijd ook zat, het is niet zo dat iedereen goed was. Alleen was de top wel veel breder EN was alles vooral veel mooier opgebouwd. Toernooien, shows, finales etc. Het enige wat Glory enigsinds zou kunnen redden is een return van Overeem en dat zie ik echt niet gebeuren.

Als ik iets terug zou willen dan is het K-1.
Wat ik niet snap is dat iedereen K-1 zo geweldig vond, maar er blijkbaar toch geen hele grote markt voor is waar een grote speler zich voor kan inzetten en de vechters ook loon na werken betaald.
De oude K-1, met enkel 400.000 voor de winnaar was natuurlijk een lachertje vergeleken boksen en zelfs nu de huidige UFC bedragen. Als iedereen het wil zien, levert het geld op maar blijkbaar gaat het toch niet lukken om bepaalde vechters aan te trekken.

Hoe geweldig zou het zijn, verschillende UFC vechters op K-1 regels te zien. Meesten vechten al gewoon staand maar worden belemmerd door het risico op de grond te gaan liggen.
Een Ngannou vs Lewis op K-1 regels is een garantie op vuurwerk, terwijl dit in de UFC tot een van de grootste tegenvallers ooit is geworden.

Dana White zou eigenlijk nog een UFC stand up only divisie moeten opzetten, met UFC als merknaam zou dit meteen al veel fans automatisch meesleuren naar dit event.
 
ik snap oprecht niet dat mensen met al deze vette UFC fights en fighters, troep als Glory nog kijken... geen offense to kickboxen, maar mma is leuker en de ufc is al helemaal 10000000000x competatiever/georganiseerder/beter/spectaculairder dan glory... In tijden van de k1 vs. pride kon je het nog een beetje 50/50 geven maar nu kijk ik nog way liever boxen of een 2e rangs mma organisatie (belator/one fc) dan glory

Rico kan er overigens niks aan doen dat er geen goede tegenstanders zijn. Zoals Chael zei "you can only wrestle the ones that show up". Ik vind ook niet echt dat er 0 tegenstand is. Zowel Badr (past his prime, maar dat is zn eigen fout) als Ben Saddik had in elke andere k1 tijd ook wel aan de top meegedraaid. Rico zou niet gedomineerd hebben maar zou prima meekunnen, zeker als hij zich nog wat optrok aan het niveau. Clowns waren in de k1 tijd ook zat, het is niet zo dat iedereen goed was. Alleen was de top wel veel breder EN was alles vooral veel mooier opgebouwd. Toernooien, shows, finales etc. Het enige wat Glory enigsinds zou kunnen redden is een return van Overeem en dat zie ik echt niet gebeuren.

Glory vergelijk ik al niet eens met K-1 of Pride. In Nederland gaat het toch al niks worden, het gevoel voor show ontbreekt gewoon. Glory kan je beter vergelijken met het oude Rings.

Bij de opkomst gaat het al mis, 10 meter afstand tot de ring het muziekje duurt nog geen 30 seconden. De opkomst moet de sfeer opbouwen, magie creëren zodat zelfs 2 amateurs als halfgoden worden gepresenteerd. Enkel bij Hari vs Rico lijken ze wat meer hun best te doen de laatste keer.

In K-1 was het magisch, een heel team om de vechter die een lange afstand langs fakkels moest lopen. De hele regie en factoren er omheen maakte het zoveel meer.


 
Als ik iets terug zou willen dan is het K-1.
Wat ik niet snap is dat iedereen K-1 zo geweldig vond, maar er blijkbaar toch geen hele grote markt voor is waar een grote speler zich voor kan inzetten en de vechters ook loon na werken betaald.
De oude K-1, met enkel 400.000 voor de winnaar was natuurlijk een lachertje vergeleken boksen en zelfs nu de huidige UFC bedragen. Als iedereen het wil zien, levert het geld op maar blijkbaar gaat het toch niet lukken om bepaalde vechters aan te trekken.

Hoe geweldig zou het zijn, verschillende UFC vechters op K-1 regels te zien. Meesten vechten al gewoon staand maar worden belemmerd door het risico op de grond te gaan liggen.
Een Ngannou vs Lewis op K-1 regels is een garantie op vuurwerk, terwijl dit in de UFC tot een van de grootste tegenvallers ooit is geworden.

Dana White zou eigenlijk nog een UFC stand up only divisie moeten opzetten, met UFC als merknaam zou dit meteen al veel fans automatisch meesleuren naar dit event.
Doorgegeven:p

Screenshot_20200731-221743_Instagram.jpg

Nou op goed geluk
 
Eigenlijk ook vreemd als beide vechters willen blijven staan maar er toch een hele behoudende partij van maken want stel je voor als je zou vallen of in een slechte positie beland.
 
Denk je echt dat Lewis vs. Ngannou behoudend was uit angst voor Takedowns? Ik heb nooit gegrappled zonder Gi en Ngannou is 1000x buffer dan ik en ik denk srs dat ik een kans maak op de mat tegen hem. Lewis is wel lomp sterk en explosief maar ook geen takedown artist. Ze waren gunshy omdat Ngannou net verloren heeft en Lewis geen cardio heeft. Was op k1 regels niet anders geweest.
 
Denk je echt dat Lewis vs. Ngannou behoudend was uit angst voor Takedowns? Ik heb nooit gegrappled zonder Gi en Ngannou is 1000x buffer dan ik en ik denk srs dat ik een kans maak op de mat tegen hem. Lewis is wel lomp sterk en explosief maar ook geen takedown artist. Ze waren gunshy omdat Ngannou net verloren heeft en Lewis geen cardio heeft. Was op k1 regels niet anders geweest.

Niet zo zeer takedown, maar wel om in een nare positie terecht te komen, wat je in mma veel vaker ziet, veel kracht gaan verliezen in een clinch etc. Zo'n partij als Ngannou vs Lewis heb ik in K-1 nog nooit gezien.
De UFC regels zorgen wel voor meer behoudendheid, zelfs bij vechters die nooit van plan zijn om voor een takedown te gaan.

Zou een partij als Holm vs de Randamie niet veel mooier worden op K-1 regels, of denk je dat je dan exact dezelfde pot zou gaan zien wat ook een zeer slappe teleurstellende pot was van 2 staande vechters.
 
Zouden ze in kickboks wedstrijd echt weerstand kunnen bieden aan Rico, Badr, Ben Saddik e.d.? Ik denk dat Overeem er ook niet meer zo 1,2,3 van zal winnen
 
Zouden ze in kickboks wedstrijd echt weerstand kunnen bieden aan Rico, Badr, Ben Saddik e.d.? Ik denk dat Overeem er ook niet meer zo 1,2,3 van zal winnen

Denk wel dat Rico een K-1 partij nog wel wint van Ngannou, maar in UFC dik verliest van Ngannou terwijl het een staand gevecht zal worden. Die man hoeft je maar één keer te raken.

Overeem zie ik op K-1 regels ook niet meer winnen daar is K-1 veel te fysiek voor, 40 is nogal een leeftijd op dit niveau. Er een incasseren om er een te geven moet hij niet aan beginnen.
 
Wat nou als ze per ronde de regels veranderen?

1. UFC
2. K1
3. UFC
4. K1
5. UFC & K1

??????
 
Dan is elke staande vechter gassed voor ze in de k1 ronde komen
 
Mooi kaartje...
 
Oooow yea! Vier eerst mn verjaardag en dan kijken. War stipe, clevelaaaaand!
 
Beide vechters sympathiek dus lastig te kiezen. Op een af andere manier pijnlijk om DC neer te zien gaan.
Als DC er echt mee stopt mag Stipe van mij winnen, anders toch wel kleine voorkeur voor DC. Zie liever DC nog tegen een ander vechten dan Stipe.
 
Back
Naar boven