AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Respect
 

Bijlagen

  • 81F8ACE5-DA08-427C-BCF3-480A839A20EE.jpeg
    81F8ACE5-DA08-427C-BCF3-480A839A20EE.jpeg
    72,7 KB · Weergaven: 87
pfff ,ben ik de enige die hier niet meer op zit te wachten ,deze citroen is al tot de laatste druppel uitgeperst boring ,boring




Glory: ’Rico en Badr weer in de ring’

AMSTERDAM - Kickboksorganisatie Glory heeft de terugkeer in de ring van Rico Verhoeven en Badr Hari aangekondigd. Dat moet gebeuren in december 2020 tijdens een mega-evenement, dat live op tv zal komen. Waarbij uiteraard vanwege het coronavirus nog niet duidelijk is of dit in Amsterdam of Arnhem plaatsheeft en hoeveel publiek daarbij aanwezig kan zijn.
 
Ze gaan door totdat Badr een keer gewonnen heeft en dan kunnen we eindelijk met zijn allen met zekerheid zeggen dat Rico zo lang ongeslagen is omdat er geen geduchte concurentie meer is de laatste 10 jaar.
 
pfff ,ben ik de enige die hier niet meer op zit te wachten ,deze citroen is al tot de laatste druppel uitgeperst boring ,boring




Glory: ’Rico en Badr weer in de ring’

AMSTERDAM - Kickboksorganisatie Glory heeft de terugkeer in de ring van Rico Verhoeven en Badr Hari aangekondigd. Dat moet gebeuren in december 2020 tijdens een mega-evenement, dat live op tv zal komen. Waarbij uiteraard vanwege het coronavirus nog niet duidelijk is of dit in Amsterdam of Arnhem plaatsheeft en hoeveel publiek daarbij aanwezig kan zijn.
Badr gaat hem nu winnen en Rico neemt afscheid van kickboksen en gaat zich volledig op zijn filmcarrière richten.
En alle mocrozemmels gaan nu eindelijk kunnen zeggen zie je wel wollah hij is beter wollah billah ik zweer ik zei tog.

Maar inderdaad dit begint wel fucking zielig te worden. De glory bedoel echte K1 tijd was gewoon bruut.
 
En alle mocrozemmels gaan nu eindelijk kunnen zeggen zie je wel wollah hij is beter wollah billah ik zweer ik zei tog.

Badr heeft (had) de X factor en heel veel imposante k.o overwinningen ,Rico vind ik een beetje te gemaakt en heeft de tijd mee (weinig toppers / concurrentie en (overdreven) veel media exposure)
 
Badr hari een vd beste kickboksers allertijden
 
Badr heeft (had) de X factor en heel veel imposante k.o overwinningen ,Rico vind ik een beetje te gemaakt en heeft de tijd mee (weinig toppers / concurrentie en (overdreven) veel media exposure)
Is ook de verdienste van Rico die exposure.
 
Vieze jij ik was geen echte echte fan maar volgende het wel een beetje destijds op eurosport? Zelfs nog een blauwe maandag op kickboksen gezeten maar dat was niets voor mij. :p
 
Bas rutten awa

ha een kenner,mooi mens met abnormale kracht en atletisch vermogen,doet het al lang heel goed in de V.S
en ook zijn self defence filmpjes op youtube zijn bijzonder grappig
 
Betelgeuse een van de meest esthetische personen van bb forum
 
ik snap oprecht niet dat mensen met al deze vette UFC fights en fighters, troep als Glory nog kijken... geen offense to kickboxen, maar mma is leuker en de ufc is al helemaal 10000000000x competatiever/georganiseerder/beter/spectaculairder dan glory... In tijden van de k1 vs. pride kon je het nog een beetje 50/50 geven maar nu kijk ik nog way liever boxen of een 2e rangs mma organisatie (belator/one fc) dan glory

Rico kan er overigens niks aan doen dat er geen goede tegenstanders zijn. Zoals Chael zei "you can only wrestle the ones that show up". Ik vind ook niet echt dat er 0 tegenstand is. Zowel Badr (past his prime, maar dat is zn eigen fout) als Ben Saddik had in elke andere k1 tijd ook wel aan de top meegedraaid. Rico zou niet gedomineerd hebben maar zou prima meekunnen, zeker als hij zich nog wat optrok aan het niveau. Clowns waren in de k1 tijd ook zat, het is niet zo dat iedereen goed was. Alleen was de top wel veel breder EN was alles vooral veel mooier opgebouwd. Toernooien, shows, finales etc. Het enige wat Glory enigsinds zou kunnen redden is een return van Overeem en dat zie ik echt niet gebeuren.
 
Je bent lang niet zo knap als ik . Dat weet je zelf ook wel . Ga lekker met th0maz samen anabolen spuiten svp.

ik wil DeeJay1 niet verdedigen, maar als je echt 75kg bent aan 1m85 heeft ie weinig te vrezen denk ik :P
 
Back
Naar boven