MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Puur als liefhebber heb je gelijk, maar ik heb een man crush op Stipe.
Brandweerman, echtgenoot, vader en champ.
Als ik een zoon krijg hoop ik dat ie als Stipe wordt.
Als ik een dochter krijg hoop ik dat ze een man als hem vind!
 
Ik hoop dat Biggie klop krijgt, oogt niet zo sympathiek, schaart zichzelf echt als een van de aller besten.
 
1 van de beste ..alleen jammer dat hij aan de drank ging.
 
Nasty eye poke maaaarr.... cleeeeveland
 
iemand een link naar Miocic vs Cormier? Laatste keer ik op de schunnerige mma-video-websites zat had ik ransomware aan mijn kloten.
 
iemand een link naar Miocic vs Cormier? Laatste keer ik op de schunnerige mma-video-websites zat had ik ransomware aan mijn kloten.
Check youtube ff upload datum op vandaag zetten
 
mmashare.com is dé site om partijen terug te zien. Wel even de ogen dicht na op play klikken, na 3sec verdwijnt de tijdbalk. Gelukkig hebben ze de comments ook wat lager gezet en kan je de hele partij zien.

Youtube is niet te doen als je geen uitslag wilt weten, hoef je net zo goed niet te kijken.
 
Mma-core.com
 
iemand een link naar Miocic vs Cormier? Laatste keer ik op de schunnerige mma-video-websites zat had ik ransomware aan mijn kloten.
Als je een Nederlander bent kijk.tv anders mmashare
 
Als je een Nederlander bent kijk.tv anders mmashare

Belg
Op mmashare of mmacore had ik die ransomware-aanval, vandaar terughoudend. Het zal een torrent worden.
 
fight pass kost 8 dollar in de maand en kan je alles terugkijken... Een vriend en ik delen dit, de 4 dollar per maand zeker waard. Staan ook alle oude pride fights/TUF seasons etc. op.

I'm a Cleveland motherfucker till I die!
 
fight pass kost 8 dollar in de maand en kan je alles terugkijken... Een vriend en ik delen dit, de 4 dollar per maand zeker waard. Staan ook alle oude pride fights/TUF seasons etc. op.

I'm a Cleveland motherfucker till I die!
Bitch I'm from The Land!!
 
fight pass kost 8 dollar in de maand en kan je alles terugkijken... Een vriend en ik delen dit, de 4 dollar per maand zeker waard. Staan ook alle oude pride fights/TUF seasons etc. op.

I'm a Cleveland motherfucker till I die!

Dus niet live maar wel semi live? En vanaf wanneer staat het er op? Wil altijd Zondag middag kijken, langer kan ik niet wachten.
 
Dus niet live maar wel semi live? En vanaf wanneer staat het er op? Wil altijd Zondag middag kijken, langer kan ik niet wachten.

Pre-lims en hele cards van Fight Nights live, rest staat er een aantal uren later op!
 
The Reem weer slim gevochten.
Mooi om de ervaring te zien, energie doseren en loeren op de kansen. De ouderwetse ground 'n pound.
 
The Reem weer slim gevochten.
Mooi om de ervaring te zien, energie doseren en loeren op de kansen. De ouderwetse ground 'n pound.

Heel lang geleden zijn allereerste kb wedstrijd gezien in het legendarische Zonnenhuis in Amsterdam,had toen al een massief fysiek,time flys
 
Back
Naar boven