MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Lets go Chimaev iig! :)

Khabib is samen met GSP de GOAT :)
 
Ik vind niet dat iemand al zo snel een title fight moet krijgen.
Het leuke van een hype is dat je zo'n persoon snel tegen de beste wilt zien maar dan is het slechts van korte duur als hij verliest.
Is Chimaev echt zo goed dan komt hij er vanzelf wel en levert het eerst nog een aantal leuke partijen op, genoeg kandidaten om naar een titel toe te werken.
 
Kieft, ik ben het verder wel met je eens, maar als je Edwards zou verslaan, wie is dan "nog hoger"? Edwards is nr. 3 ranked ofzo geloof ik?
 
Is Chimaev echt zo goed dan komt hij er vanzelf wel en levert het eerst nog een aantal leuke partijen op, genoeg kandidaten om naar een titel toe te werken.
Heeft ook mijn voorkeur, maar Dana denkt daar anders over en ziet in hem de nieuwe cash cow van UFC. Slaat natuurlijk nergens op dat een unranked fighter na drie gevechten al een gevecht tegen de #3 krijgt. Wie er ook wint, Leon of Chimaev, die kan een titlefight niet meer ontgaan.
 
Heeft ook mijn voorkeur, maar Dana denkt daar anders over en ziet in hem de nieuwe cash cow van UFC. Slaat natuurlijk nergens op dat een unranked fighter na drie gevechten al een gevecht tegen de #3 krijgt. Wie er ook wint, Leon of Chimaev, die kan een titlefight niet meer ontgaan.

Het punt is, wil je nog een "middelmatige UFC fighter" zo'n slachting aandoen? Hij heeft inmiddels wel bewezen dat normale "prospects" en/of unranked fighters echt 0 kans tegen hem hebben. Love him or hate him, zijn 1e 3x in de UFC leken meer op mishandelingen dan gevechten XD
 
Door de hype vraag ik mij af of er voor ranked vechters echt niks te winnen valt als je hem verslaat.

Weet toch niet of het slim is van Dana als hij in het titel gevecht verslagen wordt is de hype gedaan nu kan je hem nog voor meer interessante partijen gebruiken en langzaam de hype nog groter gaan maken, zoals dat vaak in het boksen gaat.
 
Mwah, misschien voor de casuals, maar voor mij iig niet. Als hij nu wint van Edwards en dan een close decision of lucky punch zou verliezen van Usman, is niet opeens de hype gedaan imo. De hype is echt gedaan wanneer iemand meerdere keren verliest en/of er echt slecht uit zag tijdens die pot. Gasten als Makhachev, Royval en Aspinal hebben echt nog wel hype om zich heen hoor, ondanks een of meerdere ongelukkige losses eerder in hun carriere. Om nog maar te zwijgen over elite fighters als Nunes, Zhang en Cejudo die niet helemaal ongeschonden uit hun begintijd kwamen...
 
Kieft, ik ben het verder wel met je eens, maar als je Edwards zou verslaan, wie is dan "nog hoger"? Edwards is nr. 3 ranked ofzo geloof ik?

Weet niet of het zo helemaal werkt. Eigenlijk niet, als je een unranked vechter nu tegen de nr.3 laat vechten hoef je die lijst niet heel letterlijk te nemen.

Daarna staan nog Covington en Burns, ook leuk om tegen hem te zien.

Zal wel niet mogelijk zijn maar had hem ook graag nog eerst even tegen Woodley of Diaz gezien. Partijen die daarna niet meer mogelijk zijn als hij te hoog komt. Ik wil hem als fan gewoon zo veel mogelijk in actie zien en dan maakt het mij persoonlijk niet per se uit of het voor de titel is.
 
Woodley kan je dat niet aandoen man. Die heeft er net 3 op rij verloren, maar wel van top contenders. Als hij dan verliest van Chimaev, is hij eigenlijk rijp om gecut te worden. Hoewel ik geen Woodley fan ben, is dat ook weer wat overdreven. Zet Woodley liever tegen een Neil Magny of Vincente Luque. Wel geranked maar ik schat beiden lager in dan Chimaev.

Diaz is een homofiele geldwolf geworden. Met zn fight om de "Broken Mediocre Fighter"belt. Weg met die clown. Hij heeft ons mooie momenten gegeven, maar ben nu wel klaar met hem...
 
Daarna staan nog Covington en Burns, ook leuk om tegen hem te zien.
Normaal hoeft het van mij niet zo maar in dit geval verheug me nu al op de trash talk met/van covington :popcorn2:

De ranking zijn slechts een richtlijn, de mogelijkheid dat mcgregor gaat vechten voor de vacante lightweight titel, terwijl zijn laatste winst partij in lightweight alweer uit 2016 was zegt voldoende. Dat mcgregor nog altijd #4 staat is ook bizar, terwijl leon edwards na nauwelijks een jaar inactiviteit gelijk uit de rankings werd gehaald.
 
Woodley kan je dat niet aandoen man. Die heeft er net 3 op rij verloren, maar wel van top contenders. Als hij dan verliest van Chimaev, is hij eigenlijk rijp om gecut te worden. Hoewel ik geen Woodley fan ben, is dat ook weer wat overdreven. Zet Woodley liever tegen een Neil Magny of Vincente Luque. Wel geranked maar ik schat beiden lager in dan Chimaev.

Diaz is een homofiele geldwolf geworden. Met zn fight om de "Broken Mediocre Fighter"belt. Weg met die clown. Hij heeft ons mooie momenten gegeven, maar ben nu wel klaar met hem...

Had het wel mooi gevonden voor Woodley, nog één alles of niets partij en ben benieuwd of hij toch voortijdig gestopt kan worden.

Chimaev moet in elk geval niet tegen een of andere grijze muis gaan vechten, UFC is zoveel leuker als je de vechters kent en haat of bewondert.

Chimaev doet mij een beetje terug denken aan Fedor, een beetje dat mythische onaantastbare idee krijg je er bij.
 
Ik vind Stipe juist doen denken aan Fedor. Niet dat onaantastbare (want hij heeft vaker verloren), maar wel dat ijskoude karakter en vooral dat ie "altijd een manier vind". Geen idee waar hij de beste in is (niet de ALLERbeste boxer, weinig kicks, niet de ALLERbeste wrestler, geen bjj achtergrond) maar hij vind altijd wel een manier om te winnen, al moet het puur op "heart". Dat had Fedor ook. Hij was niet altijd "onaantastbaar" (denk aan de Randleman slam, de rake klappen die hij zelfs van Choi kreeg, etc.) maar uiteindelijk won hij altijd!
 
Deze is wel voor de liefhebbers maar vanavond weer een knaller in de middleweight divsion, Mousasi vs Lima in Bellator.
Sowieso ben ik team Mousasi lets go!!!
 
Is dit ergens te zien?
 
morgenochtend op mmashare.com in elk geval maar live zou ik niet weten. Is ook rond uur of 3 in de nacht ofzo.
 
Lets gooooo Gegard!
 

Dalijk (rond 15u30) Reinier de Ridder voor de OFC titel :)
 
Khabib is met pensioen maar we hebben zijn opvolger al, zijn naam is REINIER DE RIDDER. Undefeated, Undisputed Champ...
 
Hier in 2020 kan ik zeggen; zondag de rentree van Mike Tyson!
 
Back
Naar boven