Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slim gevochten, dacht even dat het weer mis zou gaan. Een KO tegen Hunt staat mooi op zijn cv. Overeem had weer een keer een echte KO nodig.
 
Overigens was de main event weer typerend voor de ontwikkeling van het mma.
Nu zelfs middleweights die te veel op hun hoede zijn en beiden het liefst op de counter vechten. Winnen op puntjes zit bij veel vechters al in hun hoofd gecalculeerd. Toch jammer dat partijen 10 jaar terug veel leuker waren om naar te kijken, om het nog niet eens over Rings (met hun minder regels) te hebben.
 
Pff main event was doodsaai,daarintegen ging het bij de co- main event wel hard op!
 
Mja, dat soort potten zitten er gewoon tussen. Ik snapte het ergens stijlistisch nog wel. Neemt niet weg dat ik na de eerste twee ronden mezelf aan het afvragen was waar ik nou eigenlijk naar aan het kijken was.

Ik ben echter niet zoiemand die iedere kans pakt om te gaan zeiken, je hoort soms boe-geroep uit het publiek dat ik echt denk ga dan niet naar een mma-event, ezels.
 
iemqnd een link naar de ufc fight night videos?
 
Laatst bewerkt:
wat denken jullie van GGG tegen jacobs?
 
Die KO van Manuwa was niet slecht.
 
Die KO van Manuwa was niet slecht.
De man heeft eigenlijk ook alleen losses tegen Gus en Rumble. Ik kan er mijn vinger niet op leggen maar ik heb gewoon zo'n onderbuikgevoel dat ie sinds die laatste loss die stap gemaakt heeft naar de grote meneeren. Zeker impressive de laatste 2 potten iig.

Over impressive gesproken, een absolute top prospect in zijn divisie, damn son....

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ufc in september weer naar Nederland

Iemand enig idee hoeveel de kaartjes gaan kosten?

[Link niet meer beschikbaar]
 
haha Manhoef bij Pauw nu, voor zijn titel gevecht als "Wereldkampioen KOOIVECHTEN... ze leren het ook nooit. De eerste vraag van Pauw zal wel iets in de trend zijn of hij zich schuldig voelt als hij iemand een klap geeft, of boos is op zijn tegenstander en of hij buiten de kooi ook veel ruzie heeft met alles en iedereen, verras mij Pauw.
 
Nu live op Ziggo kanaal 14
 
Gaat er lekker hard op eerste 2 partijen!
 
Was toch te verwachten? Die Lazaar krijg je niet KO en Rico heeft slechts 14 overwinningen op KO.
 
Back
Naar boven