Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Jones tegen overeem , zou dat wat zijn?:)

Jones tegen overeem , zou dat wat zijn?:)
Denk dat Overeem teveel is voor Jones. Tegen Cormier zag hij er niet zo geweldig uit, erg raakbaar en Cormier is best een goede striker, maar zijn reach is beperkt. Overeem heeft imo maar één groot minpunt en dat is zijn kin, maar Jones staat niet bekend om zijn harde klappen.

Overigens gaat het sowieso niet gebeuren, want het zijn teammates met een goede verstandhouding.

schei uit, overeem deelt 1 klap per ronde uit, de enige gasten die kans hebben tegen jones zijn mensen die hem constant onder druk houden... vond DC beter dan jones tot die ene trap, daar merk je overigens wel het verschil tussen een puur natuurtalent jbj)vs. een harde werker (dc)

Eén klap die bijna altijd raak en keihard is. Vraag maar aan Dos Santos, Miocic of Werdum.

werdum had gewonnen imo en miocic heeft gewonnen... maar goed, ik ben erg anti-overeem omdat ik zn style (letterlijk wegjoggen, erg inactief, achteruit lopend) niet om aan te zien vind, maar met zijn power (en kin) is het wel the smart way... geef mij maar cain of miocic (of diaz/bisping/dc etc.) lekker vooruit en veel volume

Toen Overeem lichter was deed hij ook wel anders. Volgens mij moet hij nu ook spaarzaam omgaan met zuurstof als je ziet hoeveel kg die is/was aangekomen.

ik ben ook de laatste die beweerd dat overeem geen goede vechter is... brutal KO power, super in clinch (knees), extreem sterk en op de grond goed genoeg om geen submissions tegen te krijgen... op zn glazen kin na dus een geweldige mma vechter, maar als " fan" hou ik er niet van. Tyrone Woodley, Yoel Romero etc. stuk voor stuk topatleten met sublieme power maar mij te inactief... ik hoef niet per se " brawls" te zien, kan een meer technische vechter a la Cruz/Edgar etc. ook wel waarderen! Snap best dat je niet a la Lawlor gewoon slag na slag op je smoel wil krijgen (ook niet erg goed voor je) maar dat wachten op die ene stoot per ronde vind ik afschuwelijk...

Mee eens. Ik vond GSP een van de meest vermakelijke vechters van zijn tijd.

Mee eens. Ik vond GSP een van de meest vermakelijke vechters van zijn tijd.

grapje zeker? De uitvinder van de " lay n pray" ... In zn begindagen een mooie vechter, later de grootste controleur ooit...

Ik vind vaak systematisch slopen (bijv. met low kicks, body shots, jabs, ground strikes whatever) vaak mooier om te zien dan een k.o... Kan enorm genieten van bijv. Frankie Edgar vs. Yair Rodriguez laatst of oude gevechten van Jose Aldo! !

Coolste vechters per divisie:

- Mighty Mouse: want gewoon de beste, al vind ik Tim Elliot ook cool
- The dominator: blijft de baas ondanks verlies tegen Cody
- Frankie: de cardio machine, constant pressure en tons of heart
- Khabib: sambo power en fenomenale hardheid
- War Lawler: de rocky balboa uit de ufc, JT money vind ik ook echt cool
- Bisping: niet de beste MW maar nooit saaie fights (Mousasi voordat ie Bellator ging)
- DC: harde kop, goede wrestling, constant pressure
- Cain: beste HW ooit, nooit een HW prime Cain geevenaard qua tempo, versatility en pressure

De uitvinder van de " lay n pray" ...
Haha ja toch vond ik het bij hem niet storend. Zelfde als bij Frank Mir.
- Bisping: niet de beste MW maar nooit saaie fights (Mousasi voordat ie Bellator ging)
- DC: harde kop, goede wrestling, constant pressure
- Cain: beste HW ooit, nooit een HW prime Cain geevenaard qua tempo, versatility en pressure
:thumbup:
True. Jammer dat Conor hem versloeg na zo'n lange periode, wel verdiend.

mir is alles behalve saai, waanzinnige vechter...

Zeker, geweldige mentaliteit ook. Maar die kon ook weleens liggen en gebaren maken van kom maar. Al werd hij later in zijn carriere wel steeds beter met zijn handen.

haha ja precies... ben ook een enorme fan van de diaz brothers, nooit een saaie pot gezien met een diaz erin !

Om mn rijtje af te maken:

- Joanna Champion omdat ze de beste vrouwelijke striker is ooit... Ook fan van Thug Rose (erg divers) en Andrade (bizarre tank).
- Nunes is op dit moment gewoon ruim de beste maar alle eerlijkheid gebied te zeggen dat ik naar de hele strawweight top (jj, thug rose, andrade, gaudelha, cynthia etc.) liever kijk dan naar deze divisie... Rousey heeft jarenlang laten zien wat voor een drama deze divisie is, de dames in deze klasse bewegen met de snelheid van mannelijke heavyweights maar dan met veel minder power
- cyborg is een man en ik hoop dat hij snel zijn titel kwijt raakt maar ik zou niet weten aan wie... GDR durfde niet maar is fysiek misschien nog wel het meeste aan cyborg geweaagd

Wat te denken aan Wanderlei Silva, in zijn juiced up periode (Pride).

wanderlei+silva+warming+up.gif

Of Nogueira.
David 'Tank' Abbot. :D

Overeem is statistisch gezien een van de meest actieve strikers on de UFC.
Een klap is dus onzin

dan is chael nog veel erger the man met zn geweldige trash talk!

- Wanderlei, Ill break into your house, switch the light off... then walk in with my nigh vision gogles, pick the lock to the master bedroom, take a picture of you, in bed with the nogueira brothers working on your " jiooo jietsoooo" ... Ill then upload it to [Link niet meer beschikbaar], username? Not required... Password? Not required! Thats how you treathen someone, dummy!"

dan is chael nog veel erger the man met zn geweldige trash talk!

- Wanderlei, Ill break into your house, switch the light off... then walk in with my nigh vision gogles, pick the lock to the master bedroom, take a picture of you, in bed with the nogueira brothers working on your " jiooo jietsoooo" ... Ill then upload it to [Link niet meer beschikbaar], username? Not required... Password? Not required! Thats how you treathen someone, dummy!"

:roflol:

Terug
Naar boven