- Waardering
- 1.015
Heee,
Ik ben zo'n persoon die alles wilt, massa, explosieve kracht en conditionele kracht.
Ik train al half jaar, begin goed op mijn voeding te letten. Al wat kilotjes aan spier aangekomen en heb een laag vet percentage (5.9%).
In mei ga begin ik aan mijn opleiding tot luchtmobieler en ben daar ook hard voor aan het trainen.
Momenteel train ik voornamelijke weinig herhalingen, maar aangezien ik bij defensie wel iets vaker dan 6-8x een gewicht moet optillen denk ik dat ik nu ook oefeningen met meer herhalingen in mijn trainigsschema moet toevoegen (?).
Ook wil ik wat in massa aankomen (niet extreem).
Dus mijn vraag is, hoe moet ik dit aanpakken?
bv, 2 sets met zwaar gewicht 6-8 en dan een lichter gewicht 10-15x?
Of gewoon 2 oefeningen doen 1 met veel herhalingen, ander met weinig.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen,
Sportieve groet
Maarten
Ik ben zo'n persoon die alles wilt, massa, explosieve kracht en conditionele kracht.
Ik train al half jaar, begin goed op mijn voeding te letten. Al wat kilotjes aan spier aangekomen en heb een laag vet percentage (5.9%).
In mei ga begin ik aan mijn opleiding tot luchtmobieler en ben daar ook hard voor aan het trainen.
Momenteel train ik voornamelijke weinig herhalingen, maar aangezien ik bij defensie wel iets vaker dan 6-8x een gewicht moet optillen denk ik dat ik nu ook oefeningen met meer herhalingen in mijn trainigsschema moet toevoegen (?).
Ook wil ik wat in massa aankomen (niet extreem).
Dus mijn vraag is, hoe moet ik dit aanpakken?
bv, 2 sets met zwaar gewicht 6-8 en dan een lichter gewicht 10-15x?
Of gewoon 2 oefeningen doen 1 met veel herhalingen, ander met weinig.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen,
Sportieve groet
Maarten