IRON LIFTER
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig, enige wat ik gezegd hebt is dat een trader een start salaris heeft van 50-75k en daarop nog een bonus.
Is ook zo, de echt goede traders zitten daar nog ver boven.
Als jongens 14-15 zijn dan willen ze allemaal auto's in elkaar zetten en vliegtuigen ontwerpen.
Naarmate ze ouder worden dan zien ze dat het geen **** oplevert, je studeert en werkt harder en langer voor hetzelfde geld als iemand die Bedrijfskunde of Management doet, je kan een auto van de zaak vergeten en echt innovatief werken lukt met het 3:1 verhouding van managers:ingenieurs ook niet deze dagen. Tel daarbij het hoge autismegehalte op, nerdimago en antwoord maar eens met nee als je vrienden je weer vragen om hun pc/tv te repareren omdat je 'zo goed met je handen bent'.
Het leven draait nou eenmaal om brood verdienen. Dan kan je het beste zo min mogelijk werken en zoveel mogelijk verdienen. Aan je auto sleutelen kan je in je vrije tijd doen.

Ik ken ook iemand die is trader. Zit bij een aardige firm, heeft een mooi huis en rijdt een mooie auto. Verder ziet niemand hem ooit omdat hij alleen maar werkt. Vanaf zijn 20e heeft hij eigenlijk geen leven meer. Gaat naar de h**ren, geen tijd zijn geld uit te geven en zijn ''maten'' ziet die ook weinig. Zo zal dat voor hem een tijdje nog zijn, maar het is ook neit alles zo een leven. Je kan misschien met je 40e wel stoppen met werken als je het goed doet maar dan ben je gewoon je hele jeugd kwijt en die kan je met al die 0'en op je rekening niet terugkopen.
De wil van jou om te reageren verbaast me en dan vooral op mijn reactie zo'n reactie. Je herhaalt constant de voordelen van managers en doet alsof iederee accountant moet worden om aan zijn brood te komen, verder geef je aan werktuigbouwkunde gestudeerd te hebben en daarna zeg je hier 'aan je auto sleutelen doe je maar in je vrije tijd', dit klinkt niet als een techneut.
Sterker nog, ik denk dat je een economie mannetje bent en het is treurig om te zien hoe jullie na zoveel focus op marketing nog niet eens een overtuigend overkomen op een forum. Of ben jij een minder geslaagd individu in die branche? Je bent doorzichtig voor kinderen
Het is een speculatie, kan er naast zitten maar dat je 4 jaar terug al liep te zeuren op fok met posts met dezelfde inhoud is dan ook wel erg toevallig, niet?
Ik ken ook iemand die is trader. Zit bij een aardige firm, heeft een mooi huis en rijdt een mooie auto. Verder ziet niemand hem ooit omdat hij alleen maar werkt. Vanaf zijn 20e heeft hij eigenlijk geen leven meer. Gaat naar de h**ren, geen tijd zijn geld uit te geven en zijn ''maten'' ziet die ook weinig. Zo zal dat voor hem een tijdje nog zijn, maar het is ook neit alles zo een leven. Je kan misschien met je 40e wel stoppen met werken als je het goed doet maar dan ben je gewoon je hele jeugd kwijt en die kan je met al die 0'en op je rekening niet terugkopen.
hoe ziet je toekomst eruit als RA zijnde?
---------- Post added 12 April 2012 at 22:22 ----------
doe momenteel accountancy vandaar![]()
qft
http://www.wtfux.net/wp-content/plu...emotivational-posters-very-demotivational.jpg
OT: DBB moet gewoon een bedrijf worden wat leden verhuurt voor personal training. Want hier lopen geweldig veel personal trainers rond. Zo verdient iedereen tenminste wat.![]()
Bingo
Ga ergens in weekendploegen werken in een fabriek ( zaterdag 12 uur en zondag 12 uur werken en je word fulltime betaalt tussen de 1600 en 1800 netto ongeveer)
En in de week ga je gewoon in zwart werken
Zo zit je vlug rond de 3k € per maand

Ik heb eens gelezen dat roughnecks in Sidney in de mijnen tot wel 2 ton per jaar kunnen verdienen. Velen hebben hun middelbare school nie teens afgemaakt...
Wellicht emigreer ik![]()