AndroidHealthClinic

Veel maaltijden op een dag remmen aanmaak IGF-1 (2 artikels)

Ik doe het ook zo. Maar niet zozeer omdat ik bezig was met de GH perikelen. Meer omdat ik me irriteerde aan het constante eten en merkte dat ik door het verspreider eten, hetzelfde resultaat behaalde.
Ik heb alleen mijn eiwit en vet inname wat hoger omdat ik anders echt te kort kom.

Hmm opzich wel interessant, maar ik zie mezelf nog niet in 3 of 4 maaltijden mijn huidige 6800 kcals wegwerken..

Ik zou echt niet om de 3-4 uur kunnen eten dan verhonger ik helemaal:O
Ligt er niet aan wat ik eet, maar na 2 uurtjes heb ik alweer zo'n honger dat ik bijna snacks wil gaan pakken, maar pak dan meestal 2 broodjes kipfilet als tussendoortje terwijl ik een uur later weer een flinke maaltijd moet hebben.

dus voor mij zou het niet echt haalbaar zijn, dan voelt het alsof ik cut terwijl ik in de bulk zit, not done.

voor mij ook niet ik hou het het gewoon op om de 2-3 uur 1 maaltijd gaat lekker bij mij

Maar als je dus gewoon elke 2 uur honger hebt, is het weer geen probleem?

en ik wou juist vaker gaan eten haha, bedankt voor de info!

wat gaan julie nou doen om de 4uur eten 4 a 5 maaltijden.
wat is de max limit aan kcal dan als je om de 4uur eet?

Hmm, klopt misschien deels wel (wat betreft de hoeveelheid groeihormoon bij het nemen van maar een paar maaltijden per dag), maar de andere zijde van de medaille is dan natuurlijk dat je metabolisme lager is en je dus ook meer vet aan zit.

Alles heeft z'n voor- en nadelen, geen enkele strategie is perfect!

Neeeeee

Terug
Naar boven