Fitness Seller

Veel massa misloop door Proviron of Arimidex ?

bocca zei:
damn dat is wel rot. maar u bent lid op dit board en ik heb gelezen dat u dealer ex bb was en hij u veel vertelde u moet toch genoeg kennis gehad hebben en clomid of nolvadex gebruikt hebben? hoe is het ontstaan waar is het voor u fout gegaan?

Het ligt niet aan de anabolen, ik was vroeger superdik en had grote tepels door de vetopslag in dat gedeelte.Toen ik daarna afslankte en spieren won, bleef dat gedeelte zitten.

Ryu zei:
Goed Punt Koolhoven. Ik had ook gelezen van een tab tot zelfs 1/2 tab per dag genoeg was in dosering. Wat me op het volgende punt brengt.

Ik kan vrij weinig vinden over makers van Arimidex. Maar als jij zegt een goede arimidex dan praat je over welk merk ? Dat mag die toch wel zeggen T ??? of word ik dan nu gebanned ? :D

@Dboll

Heb je artikel over die omzetting van Dboll door Arimidex ?

Dboll schijnt niet al te sterk te aromatiseren, maar dat gedeelte dat wel aromatiseert, gaat over naar n hyperactieve vorm van oestro.
Het is dus niet zo dat Aridimex voor deze omzetting zorgt, het schijnt alleen de aromatisering te blokkeren.

Ik heb hier geen artikel over, maar kreeg n mail hierover van Willem van ergogenics.

Levrone@ zei:
Het ligt niet aan de anabolen, ik was vroeger superdik en had grote tepels door de vetopslag in dat gedeelte.Toen ik daarna afslankte en spieren won, bleef dat gedeelte zitten.

Ohh , nou dan in iedergeval heel veel sterkte, zal best wel eng voor je zijn on onder het mes te moeten.

Doet me denken aan Meatloaf in The Fight Club. Zijn personage had megatieten gekregen door AS gebruik.

Suc6 en sterkte in elk geval.

Thanks bro's voor de medeleven ;)

kan je before and after pics maken? kwil wel eens zien wat er juist veranderd

• Topic Starter Topic Starter
rustig rustig :D wat heeft dit allemaal nou eigenlijk met de vraag die ik vroeg te maken ? :D

Maak er anders ff een aparte thread van, dit gaat aardig offtopic.

Terug
Naar boven