apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus het onderzoek op mogelijke effecten van sommige stoffen.
ja, maar geen causatieve factor op de oorzaak van het overlijden. Wat net cum hoc, ergo propter hoc wil zeggen.
En ademen is zeker geen voorwaarde om te leven of te sterven. Voor een mens ms, maar er is nog ander leven als een mens. En ik sluit in de toekomst niet uit dat zelfs dat geen voorwaarde meer is(intraveneuze zuurstoftoevoer)
best wel cool dat je -net als ik- geslaagd bent in je academische bachelor jaren en dit aan heel het forum op deze leuke manier moet duidelijk maken.1 Ik heb altijd veel melk gedronken maar ben er niet langer van geworden.
2 Mijn vader heeft nooit melk gedronken, nog nooit een botbreuk gehad.

Ik lees net van mensen dat oestrogeen van koeien helemaal niet in de melk beland. Kan dat waar zijn?
1, hoe weet je dat?misschien was je anders wel 5 cm korter gebleven
2 gewoon mazzel
dit hoort voor mij in t rijtje, mn opa is 95 jaar geworden, rookte elke dag zware shag en overleed niet aan hart of longklachten, maar werd overreden door een cementwagen.

Die dus komt niet daarvan.
---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 11:31 ----------
causatief verband tussen melk en kanker.
correlatie tussen melk en lengte.
mogelijke correlatie tussen lengte en kanker, veroorzaakt door de melk.
Meer waarde zou ik er niet aan hechten, moet je verder onderzoeken ipv wild speculeren.
Hm ja daar heb je gelijk in haha
Damn, lullig om dan zo te eindigen.

Damn 8 liter. Dat komt vocht vasthouden komt echt door die estrogen?http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/jf061972e
The daily intake of total investigated estrogens through milk is 372 ng, which is dramatically more than currently recognized.
als je dan kijkt naar de normale waarden, en een beetje omrekend, heeft dat toch een impact.
Estradiol (picograms per milliliter or pico-moles per liter) Prepubertal < 10 pg/ml
(< 37 pmol/L)
Pubertal < 23 pg/ml
(< 84 pmol/L)
Adult < 60 pg/ml
(< 185 pmol/L)
Estrone (picograms per milliliter or pico-moles per liter) Adult 10 – 50 pg/ml
(37 – 185 pmol/L)
Estriol (nanograms per milliliter or nano-moles per liter) Adult < 2 ng/ml
(< 7 nmol/L)
toen ik 8liter melk dronk per dag was ik echt een vochtbal met een vochtkoppie. Zeker als ik die foto's terugkijk.
Damn 8 liter. Dat komt vocht vasthouden komt echt door die estrogen?
Zou het kunnen dat de estrogen uit melk onze estrogen receptoren bezet houdt maar verder niks kan doen? Of is dat wishfull thinking?
Dit is dan eigenlijk ook van toepassing op whey toch?
Teveel van alles is slecht. Dus ook melk. True story.
Klopt ja, het geeft waarschijnlijk meer bloat dan spieren dat merk ik ook wel (als het daardoor komt).nee de oestrogenen erin zijn allemaal natuurlijk voorkomend in ons lichaam.
Trouwens zie ik er zelfs methylestradiol tussenstaan, het krachtigste natuurlijke oestrogeen, waar grotendeels de werking van dbol aan toe wordt geschreven(de reden dat je best geen serm neemt bij dbol).
Dus als je de hoeveelheden melk drinkt die ik dronk heb je een dbolachtig effect.
Dat zou veel verklaren waarom melk zo goed werkt om te bulken, maar het "vettige" massa is. En waarom ik pseudogyno heb.

Nee is niet gevaarlijk tenzij het tegendeel bewezen is.
Ik zuip al 20 jaar 10 liter melk in de week mijn opa zuipt al 70 jaar lang 20 liter melk per week en is toevallig voorig jaar 100 geworden. Dit bewijst dat het weer de zoveelste onzin verhaal is over melk.

Ik wacht tot er iemand doorheeft waarom dit soort beweringen waardeloos zijn. Als er niet iemand komt heb ik het echt gehad met dit forum.