Fitness Seller

Nieuws Veel melk gevaarlijk?

Misschien dat

Groter zijn = meer cellen hebben
Meer cellen hebben = grotere kans op onregelmatige celdeling?

Idk.

dus het onderzoek op mogelijke effecten van sommige stoffen.

Nee, geen enkel onderzoek trek ik in het belachelijk. Misschien snap je het nu: het angstige gedrag van mensen omtrent wat te eten niet eten. En dan nog, onderzoek mag geparodieerd worden zonder dat dit met de realiteit hoeft te stroken. Dit is vermoeiend hoor, kerel.

ja, maar geen causatieve factor op de oorzaak van het overlijden. Wat net cum hoc, ergo propter hoc wil zeggen.

En ademen is zeker geen voorwaarde om te leven of te sterven. Voor een mens ms, maar er is nog ander leven als een mens. En ik sluit in de toekomst niet uit dat zelfs dat geen voorwaarde meer is(intraveneuze zuurstoftoevoer)

Jezus, idd mssn niet voor andere levensvormen en mssn ook niet in de toekomst (intraveneuze zuurstoftoevoer). Wederom: dit is vermoeiend. But if it makes you feel better: YOU WIN! :cool: best wel cool dat je -net als ik- geslaagd bent in je academische bachelor jaren en dit aan heel het forum op deze leuke manier moet duidelijk maken.

Ik lees net van mensen dat oestrogeen van koeien helemaal niet in de melk beland. Kan dat waar zijn?

Ik heb altijd veel melk gedronken maar ben er niet langer van geworden.

Mijn vader heeft nooit melk gedronken, nog nooit een botbreuk gehad.

1 Ik heb altijd veel melk gedronken maar ben er niet langer van geworden.

2 Mijn vader heeft nooit melk gedronken, nog nooit een botbreuk gehad.

1, hoe weet je dat?misschien was je anders wel 5 cm korter gebleven :D

2 gewoon mazzel :p

dit hoort voor mij in t rijtje, mn opa is 95 jaar geworden, rookte elke dag zware shag en overleed niet aan hart of longklachten, maar werd overreden door een cementwagen.

Ik lees net van mensen dat oestrogeen van koeien helemaal niet in de melk beland. Kan dat waar zijn?

http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/jf061972e

The daily intake of total investigated estrogens through milk is 372 ng, which is dramatically more than currently recognized.

als je dan kijkt naar de normale waarden, en een beetje omrekend, heeft dat toch een impact.

Estradiol (picograms per milliliter or pico-moles per liter) Prepubertal < 10 pg/ml
(< 37 pmol/L)
Pubertal < 23 pg/ml
(< 84 pmol/L)
Adult < 60 pg/ml
(< 185 pmol/L)
Estrone (picograms per milliliter or pico-moles per liter) Adult 10 – 50 pg/ml
(37 – 185 pmol/L)
Estriol (nanograms per milliliter or nano-moles per liter) Adult < 2 ng/ml
(< 7 nmol/L)

toen ik 8liter melk dronk per dag was ik echt een vochtbal met een vochtkoppie. Zeker als ik die foto's terugkijk.

Laatst bewerkt:
1, hoe weet je dat?misschien was je anders wel 5 cm korter gebleven :D

2 gewoon mazzel :p

dit hoort voor mij in t rijtje, mn opa is 95 jaar geworden, rookte elke dag zware shag en overleed niet aan hart of longklachten, maar werd overreden door een cementwagen.

Hm ja daar heb je gelijk in haha :p

Damn, lullig om dan zo te eindigen.

Elke dag een liter vetvrije melk en 2 liter magere kwark. Geen kanker vooralsnog.

van brood, eieren, rijst, kwark en pasta krijg je ook kanker.

Slaat nergens meer op, zolang je het binnen de maat houdt maakt het geen drol uit. Welke r*tard drinkt nu 5L melk per dag?

Die dus komt niet daarvan.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 11:31 ----------

causatief verband tussen melk en kanker.
correlatie tussen melk en lengte.
mogelijke correlatie tussen lengte en kanker, veroorzaakt door de melk.

Meer waarde zou ik er niet aan hechten, moet je verder onderzoeken ipv wild speculeren.

Dat je van melk langer kan worden wist ik niet (is dat ook wel zo?).
Maar dat betekent niet dat je van melk LANG wordt.
Het is dus nonsens om een verband te zoeken tussen lange mensen en kanker door melk.

http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/jf061972e

The daily intake of total investigated estrogens through milk is 372 ng, which is dramatically more than currently recognized.

als je dan kijkt naar de normale waarden, en een beetje omrekend, heeft dat toch een impact.

Estradiol (picograms per milliliter or pico-moles per liter) Prepubertal < 10 pg/ml
(< 37 pmol/L)
Pubertal < 23 pg/ml
(< 84 pmol/L)
Adult < 60 pg/ml
(< 185 pmol/L)
Estrone (picograms per milliliter or pico-moles per liter) Adult 10 – 50 pg/ml
(37 – 185 pmol/L)
Estriol (nanograms per milliliter or nano-moles per liter) Adult < 2 ng/ml
(< 7 nmol/L)

toen ik 8liter melk dronk per dag was ik echt een vochtbal met een vochtkoppie. Zeker als ik die foto's terugkijk.
Damn 8 liter. Dat komt vocht vasthouden komt echt door die estrogen?

Zou het kunnen dat de estrogen uit melk onze estrogen receptoren bezet houdt maar verder niks kan doen? Of is dat wishfull thinking?

Dit is dan eigenlijk ook van toepassing op whey toch?

Laatst bewerkt:
Teveel van alles is slecht. Dus ook melk. True story.

Damn 8 liter. Dat komt vocht vasthouden komt echt door die estrogen?

Zou het kunnen dat de estrogen uit melk onze estrogen receptoren bezet houdt maar verder niks kan doen? Of is dat wishfull thinking?

Dit is dan eigenlijk ook van toepassing op whey toch?

nee de oestrogenen erin zijn allemaal natuurlijk voorkomend in ons lichaam.

Trouwens zie ik er zelfs methylestradiol tussenstaan, het krachtigste natuurlijke oestrogeen, waar grotendeels de werking van dbol aan toe wordt geschreven(de reden dat je best geen serm neemt bij dbol).

Dus als je de hoeveelheden melk drinkt die ik dronk heb je een dbolachtig effect.

Dat zou veel verklaren waarom melk zo goed werkt om te bulken, maar het "vettige" massa is. En waarom ik pseudogyno heb.

Teveel van alles is slecht. Dus ook melk. True story.

nonargument want het gaat hier net over wat al "teveel" is. Als 2 glazen al zo'n effect hebben, tja...

Ik drink al ongeveer 1 jaar helemaal geen melk meer.

feelsgoodman.

Advies : Gewoon niks overdrijven, gebruik je gezond verstand en dan kun je zelf wel aanvoelen dat 1 liter melk of meer per dag ongezond is.

Melk is slecht, daarom drink ik chocomelk.

nee de oestrogenen erin zijn allemaal natuurlijk voorkomend in ons lichaam.

Trouwens zie ik er zelfs methylestradiol tussenstaan, het krachtigste natuurlijke oestrogeen, waar grotendeels de werking van dbol aan toe wordt geschreven(de reden dat je best geen serm neemt bij dbol).

Dus als je de hoeveelheden melk drinkt die ik dronk heb je een dbolachtig effect.

Dat zou veel verklaren waarom melk zo goed werkt om te bulken, maar het "vettige" massa is. En waarom ik pseudogyno heb.
Klopt ja, het geeft waarschijnlijk meer bloat dan spieren dat merk ik ook wel (als het daardoor komt).

Liters melk drinken vereist pct? :)

Nee is niet gevaarlijk tenzij het tegendeel bewezen is.
Ik zuip al 20 jaar 10 liter melk in de week mijn opa zuipt al 70 jaar lang 20 liter melk per week en is toevallig voorig jaar 100 geworden. Dit bewijst dat het weer de zoveelste onzin verhaal is over melk.

Nee is niet gevaarlijk tenzij het tegendeel bewezen is.
Ik zuip al 20 jaar 10 liter melk in de week mijn opa zuipt al 70 jaar lang 20 liter melk per week en is toevallig voorig jaar 100 geworden. Dit bewijst dat het weer de zoveelste onzin verhaal is over melk.

:roflol:

ik zat op jou te wachten. Telkens weer bevestig je dat je IQ onder de 100 ligt.

Ik wacht tot er iemand doorheeft waarom dit soort beweringen waardeloos zijn. Als er niet iemand komt heb ik het echt gehad met dit forum.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven