MuscleMeat

Nieuws Drie eieren per week verhogen risico op prostaatkanker

Moet ik eens iets zeggen?
De kans dat een man prostaatkanker krijgt is 100%. Maar meestal ga je dood aan iets anders voordat die kanker de bovenhand krijgt. Aldus mijn prof oncologie

word

Moet ik eens iets zeggen?
De kans dat een man prostaatkanker krijgt is 100%. Maar meestal ga je dood aan iets anders voordat die kanker de bovenhand krijgt. Aldus mijn prof oncologie

word

Of het juist is weet ik niet, wil de slimme man niet betwisten, maar het komt inderdaad ongelooflijk vaak voor. Mensen sterven vaak aan iets anders omdat prostaatkanker veelal op latere leeftijd voorkomt, omdat het zo traag evolueert sterft de patiënt dus meestal aan iets anders en wordt het vaak nauwelijks behandeld.

Dus gewoon eieren blijven eten, omdat de kans op prostaatkanker toch 100% is op latere leeftijd.

Of het juist is weet ik niet, wil de slimme man niet betwisten, maar het komt inderdaad ongelooflijk vaak voor. Mensen sterven vaak aan iets anders omdat prostaatkanker veelal op latere leeftijd voorkomt, omdat het zo traag evolueert sterft de patiënt dus meestal aan iets anders en wordt het vaak nauwelijks behandeld.

D8 dat er medicijnen waren die gewoon voorkwamen dat de tumor verder kon groeien. Tenminste laatst met zappen stond iemand zoiets voor de camera te vertellen. Hij had dus nog wel kanker (en bleef dit houden) maar had hier alleen totaal geen hinder van (buiten wat pilletjes slikken).

D8 dat er medicijnen waren die gewoon voorkwamen dat de tumor verder kon groeien. Tenminste laatst met zappen stond iemand zoiets voor de camera te vertellen. Hij had dus nog wel kanker (en bleef dit houden) maar had hier alleen totaal geen hinder van (buiten wat pilletjes slikken).

Medicatie tegen kanker in het algemeen staat nog in kinderschoenen, ondanks de vele onderzoeken. Sommige kankers kennen wel wat vooruitgang.

Medicatie tegen kanker in het algemeen staat nog in kinderschoenen, ondanks de vele onderzoeken. Sommige kankers kennen wel wat vooruitgang.
De echte doorbraak zal er volgens mij pas komen als nanobots toegepast gaan worden, maar dat is nog niet voor morgen.

Die onderzoeken zeggen naar mijn inziens helemaal niks. Er zijn gewoon teveel factoren, die elkaar ook nog eens weer beïnvloeden. En dat elke mens hetzelfde is en reageert, is ook een fabeltje. Mijn persoonlijke mening is dat voeding een erg beperkte rol speelt in de ontwikkeling van kanker. Als je het eenmaal hebt, speelt voeding een veel grotere rol op de ontwikkeling en kwaliteit van leven. Genetics are a b*ch. Maar daar draait veel om ben ik bang. En dan is er ook nog geluk.

Ik heb dat onderzoek nog niet kunnen traceren. Broodje aap verhaal als je het mij vraagt.

Nomnomnom.. Heb er net weer zes gekookt. :)

Die onderzoeken zeggen naar mijn inziens helemaal niks. Er zijn gewoon teveel factoren, die elkaar ook nog eens weer beïnvloeden.

Ja het lijkt me ook een toevallige correlatie, zonder noodzakerlijkerwijs een causaal verband. Bovendien wordt er geen onderscheid gemaakt naar de bereidingswijze van de eieren. Wie weet maakt dat ook nog een groot verschil?

Als je oud genoeg wordt krijgt iedere man prostaat kanker. Dit zal wel weer zo n larie onderzoek zijn.

Ik wacht nog op het artikel waaruit blijkt dat artikels over kanker de kans op kanker verhogen.

Ik wacht nog op het artikel waaruit blijkt dat het angstvallig vermijden te lezen van artikelen over factoren die de kans op kanker beïnvloeden, de kans op kanker vergroot.

Ik wacht op kanker?

nou ik dus echt niet. wat een post zeg. Als er iemand uit je vriendenkring of familie dood gaat aan kanker. dan zeg je dit soort dingen niet meer. het is verschrikkelijk man.

Ja, want ik was serieus... :rolleyes:

Niemand wacht op kanker, of op 100'den onderzoeken waar je allemaal kanker van kan krijgen.
Uiteindelijk sterf je toch.
Je kan enkel hopen dat 't niet zo langzaam & pijnlijk gaat.

PS: heb familie verloren aan kanker.

Erg leuk dan :rolleyes:
zelfs als er een actie gaande is kom jij met deze onzin , DIEP TRIEST!!

en iedereen heeft kanker bij de een uit het zich helaas en bij de ander dan weer niet...

mijn beste maat is er aan overleden ik zal nimmer grappig proberen te doen over z'n verschrikkelijke ziekte !!!!
Maar goed we zijn niet allemaal hetzelfde (gelukkig dan maar weer)..

Groet Ray....

Pff, aan de ene kant word ik gek van mensen die met kanker spotten, maar aan de andere kant word ik ook gek van mensen die eindelijk zeuren op andere mensen die met kanker spotten..

snapje?

Terug
Naar boven