BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ik eens iets zeggen?
De kans dat een man prostaatkanker krijgt is 100%. Maar meestal ga je dood aan iets anders voordat die kanker de bovenhand krijgt. Aldus mijn prof oncologie
word
Of het juist is weet ik niet, wil de slimme man niet betwisten, maar het komt inderdaad ongelooflijk vaak voor. Mensen sterven vaak aan iets anders omdat prostaatkanker veelal op latere leeftijd voorkomt, omdat het zo traag evolueert sterft de patiënt dus meestal aan iets anders en wordt het vaak nauwelijks behandeld.
D8 dat er medicijnen waren die gewoon voorkwamen dat de tumor verder kon groeien. Tenminste laatst met zappen stond iemand zoiets voor de camera te vertellen. Hij had dus nog wel kanker (en bleef dit houden) maar had hier alleen totaal geen hinder van (buiten wat pilletjes slikken).
De echte doorbraak zal er volgens mij pas komen als nanobots toegepast gaan worden, maar dat is nog niet voor morgen.Medicatie tegen kanker in het algemeen staat nog in kinderschoenen, ondanks de vele onderzoeken. Sommige kankers kennen wel wat vooruitgang.
Ik wacht nog op het artikel dat kanker de kans op kanker verhoogt.
Ik heb dat onderzoek nog niet kunnen traceren. Broodje aap verhaal als je het mij vraagt.
Die onderzoeken zeggen naar mijn inziens helemaal niks. Er zijn gewoon teveel factoren, die elkaar ook nog eens weer beïnvloeden.
Ik wacht nog op het artikel waaruit blijkt dat artikels over kanker de kans op kanker verhogen.Ik wacht nog op het artikel dat kanker de kans op kanker verhoogt.
Ik wacht nog op het artikel waaruit blijkt dat artikels over kanker de kans op kanker verhogen.
nou ik dus echt niet. wat een post zeg. Als er iemand uit je vriendenkring of familie dood gaat aan kanker. dan zeg je dit soort dingen niet meer. het is verschrikkelijk man.

Erg leuk dan