- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Interessant, heb net 3 eieren op staan om te koken.
pas maar op hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interessant, heb net 3 eieren op staan om te koken.
e wetenschappers aan de universiteit van Harvard bestudeerden meer dan 27.000 mannen gedurende 14 jaar en ontdekten ze een verband tussen de consumptie van eieren en kanker

nina.be .... eerste is nina. en tweede is be.. als nederlander ga ik me daar niet zoveel om zorgen maken als het op zo'n site word gepost lol. Show me the scientists and investigation.
Is er al onderzoek gedaan naar de kansen op kanker bij onderzoekers die onderzoeken wat de kansen zijn op kanker?
Misschien win ik ook wel 25miljoen als ik een lot koop.Red and processed meat may increase risk of advanced prostate cancer.
In conclusion, consumption of eggs may increase risk of developing a lethal-form of prostate cancer among healthy men.
Ja, hier is onderzoek naar gedaan door een duitse wetenschapper. Helaas is hij na drie weken overleden aan kanker.

En zelfs al nam ik het serieus, rauwe eieren in de shake zijn handige eiwitten![]()
Misschien win ik ook wel 25miljoen als ik een lot koop.