Ik zie iedereen hier met van die leuke opgestippelde voedingsschema's vol groente fruit vis en kip.
Ik eet eigenlijk vooral veel "slecht" eten en ik vraag me nou af of dat heel erg veel verschil maakt, ik eet veel, en ook vaak vrij vet maar ik denk dat ik wel voldoende van alles binnenkrijg.
En met mijn vetpercentage zit het ook wel goed (9%)
Eetschema:
10:00 Big American Pizza
11:00 2 boterhammen met worst + Blikje goldenpower
12:00 4 boterhammen met worst + cola
13:00 2 broodjes bakpau + glas melk
15:00 2 pizza broodjes + 2 glazen melk
17:00 Bord rijst met kip + water
20:00 onder het trainen 3 liter water
22:00 nog wat rijst met kip + whey shake + cola
Kan dit echt kwaad of denken jullie dat het mijn groei in de weg staat, ik ben namelijk nogal gehecht aan het eten van junkfood.
Miscshien dat jullie nog wat lekkere vervanging hebben voor 1 of meerdere van deze maaltijden die in jullie ogen beter kunnnen.
Ik eet eigenlijk vooral veel "slecht" eten en ik vraag me nou af of dat heel erg veel verschil maakt, ik eet veel, en ook vaak vrij vet maar ik denk dat ik wel voldoende van alles binnenkrijg.
En met mijn vetpercentage zit het ook wel goed (9%)
Eetschema:
10:00 Big American Pizza
11:00 2 boterhammen met worst + Blikje goldenpower
12:00 4 boterhammen met worst + cola
13:00 2 broodjes bakpau + glas melk
15:00 2 pizza broodjes + 2 glazen melk
17:00 Bord rijst met kip + water
20:00 onder het trainen 3 liter water
22:00 nog wat rijst met kip + whey shake + cola
Kan dit echt kwaad of denken jullie dat het mijn groei in de weg staat, ik ben namelijk nogal gehecht aan het eten van junkfood.
Miscshien dat jullie nog wat lekkere vervanging hebben voor 1 of meerdere van deze maaltijden die in jullie ogen beter kunnnen.

Als je serieuze plannen hebt om verder vooruit te komen in deze sport moet dat hele schema om. Voeding dient evenwichtig te zijn, dit is gewoon iedere dag een junkdag en nee daar doet je gezondheid en je progressie geen goed. Je hoeft ook niet als een monnik te letten op ieder stukje voeding dat naar binnengaat. Maar alleen maar junken is een enkeltje richting de ondergang.