XXL Nutrition

Veel rotzooi eten niet dik worden, slecht??

Verschrikkelijk wat een domme post.

Inderdaad zonde van je tijd als je hier op in gaat.

Iemand die zo eet en dan komt vragen, ik wil een paar lekkere alternatieven.

Klinkt echt als zo een ****ing sissy, ik lust geen groenteeee, ik lust geen rijsstttttt, gadverrrrrr

Lulkoek, dat moet je eens uit dat geweldige dieet van je schrappen.

Wakaera zei:
it just got better :evil: ik drink dus 6 liter, alleen geen half-volle melk meer, ... maar volle :D Dat wil zeggen van 2820kcal uit melk naar 4020 :rocker:

lekker he volle melk :p
Ik heb ze zelfs vers van de koe, alleen kom ik maar tot max 2 liter. Wat jij drinkt is echt van de zotte :eek:

Vers van de koe is idd het allerbeste wat je kan overkomen: CLA volledig bio-actieve eiwitten die niet gedenatureerd zijn (neem aan en hoop dat je die melk niet verpest door ze te koken?).
Dat vette eten is geen ramp. Wel het gebrek aan groenten en de enorme hoeveelheid transvet en te snelle suikers en geraffineerd zetmeel. Witte rijst is trouwens echt niet veel gezonder ondanks de schijn daarvan.

• Topic Starter Topic Starter
DutchVince zei:
Eat shit -> look like shit -> feel like shit :D

ff serieus:

Zoek eerst uit wat je basisbehoefte aan calorien is:
http://www.lijfsportenmiddelen.nl/basicnutrition/voedingsschema/persoonlijkvoedingsschema

Ga er voor aankomen (bulken) 500 kcal per dag boven zitten en ga er voor afvallen (cutten) 500 kcal onder zitten

Zoek dan een bulk- of cut schema op, staan er zat bij het voedingsforum en pas die aan aan het gewenste aantal calorien. Laat het schema hier zien en wij schieten erop.

dan komt het prima in orde :)

jullie hebben me inderdaad overtuigd, ik ga even wat eiwitrijk voedsel onderzoeken dat ik goed te pruimen vind en zal straks even mijn bevindingen posten. Met jullie hulp moet dat dan helemaal goedkomen

Het is inderdaad zo nu gaat het nog prima hierop maar echt veel resultaten zijn er niet meer dus het wordt denk ik wel tijd om het eens aan te passen.
Ik blijf gewoon zooi eten tot maandag en vanaf maandag zal ik dan eens gaan overstappen naar iets beters

Ga vast een Yoghurt musli en tonijn op waterbasis inslaan dat is sowieso prima te pruimen.

Wakaera zei:
it just got better :evil: ik drink dus 6 liter, alleen geen half-volle melk meer, ... maar volle :D Dat wil zeggen van 2820kcal uit melk naar 4020 :rocker:

Dat wil zeggen, meer vet in elke liter! :p

• Topic Starter Topic Starter
divano zei:
That's the spirit :cool:

hoop voor je dat je je hele schema in de juiste richting krijgt succes alvast jonge ;)

Met een beetje hulp moet dat prima voor elkaar te krijgen zijn lijkt me, nu nog even gaan kijken hoe ik aan yoghurt en tonijn in godsnaam 3700 Kcal binnen ga krijgen :D

Mijn lief Siegler werkte vanavond in zijn eentje zo'n Big American pizza naar binnen (sT California met tonijn) plus wat extra mozzarella. Hij dacht echt dat het maar zo rond 600 kcal was... dus niet, de pizza alleen al is rond 1200 kcal en de mozzarella 500 kcal. Je zal nog moeite krijgen om genoeg kcals binnen te stouwen als je zo'n ecto bent.

Dat lukt dus haast niet zonder echt calorierijk voedsel, vandaar dat je relatief zo goed vooruit gaat op rotzooi. Maar je kan die rotzooi altijd vervangen door calorierijk gezond voedsel, zoals noten, vis en vettere melk.

Wees ook creatief en maak alternatieve shakes van kwark met yoghurt fruit en rauwe eieren evt met nog wat weipoeder erin.
'k Dacht niet dat je tonijnshakes lekker gaat vinden :D

Espi

Terug
Naar boven