XXL Nutrition

Veel rotzooi eten niet dik worden, slecht??

• Topic Starter Topic Starter
Wakaera zei:
En wie heeft je verteld dat een bodybuilder enkel groenten eet? Want dat is toch wat ik versta onder een konijnen dieet. Ik zou meer zeggen dieëten met konijnen, gaat je beter gaan ;)

Naja ik heb ook een tijdje een kip periode gehad, alleen eieren en kippenvlees en 's avonds sla ... maar ik merkte qua vooruitgang eigenlijk geen verschil met nu. Daarom vroeg ik me dus af of het echt zo slecht was ... behalve de gevolgen voor je hart en bloedvaten want ik weet dat het daar niet goed voor is.

Daarom begin ik er ook over, ik wil het wel aanpassen maar het moet wel een beetje te eten zijn :)

beetjuh leuk fitnissen fijn voor je...

maar als je wilt bodybuilden maar niet veel aan je eten ervoor wilt doen zou ik zeggen hou het maar op een andere leuke sport :(

• Topic Starter Topic Starter
divano zei:
beetjuh leuk fitnissen fijn voor je...

maar als je wilt bodybuilden maar niet veel aan je eten ervoor wilt doen zou ik zeggen hou het maar op een andere leuke sport :(

Ik hoef het niet in wedstrijd verband te doen, daar heb ik simpelweg de tijd ook niet voor. Maar een beetje effectiever mag wel :)

GWD zei:
Nouja ik vroeg het me gewoon af, op pizza zit bijv. gezonde kaas en ham en uien en tomaat, en in bakpau zit kippenvlees en voor pizzabroodjes geldt hetzelfde dus ik vroeg me af of het echt zo slecht was aangezien ik het dus aan mijn vet % niet merk....

Haha, je lijkt jack black wel ; Mac surf turf deluxe.

Hamburger, meat!
French fries, patatoes > vegetables
Tomato ketchup > Tomatos > even more vegetables
Orange juice > Fruit, that's vitamine C baby!

GWD zei:
10:00 Big American Pizza
11:00 2 boterhammen met worst + Blikje goldenpower
12:00 4 boterhammen met worst + cola
13:00 2 broodjes bakpau + glas melk
15:00 2 pizza broodjes + 2 glazen melk
17:00 Bord rijst met kip + water
20:00 onder het trainen 3 liter water
22:00 nog wat rijst met kip + whey shake + cola

F..ck man, zelfs in mijn studententijd at ik een stuk gezonder dan dit ???

GWD zei:
Naja ik heb ook een tijdje een kip periode gehad, alleen eieren en kippenvlees en 's avonds sla ... maar ik merkte qua vooruitgang eigenlijk geen verschil met nu. Daarom vroeg ik me dus af of het echt zo slecht was ... behalve de gevolgen voor je hart en bloedvaten want ik weet dat het daar niet goed voor is.

Daarom begin ik er ook over, ik wil het wel aanpassen maar het moet wel een beetje te eten zijn :)

je gaat ook van het ene uiterste in het andere lijkt me, ipv te overleven op kip moet je ook andere dingen eten. En het gaat hem hoofdzakelijk om je totale (cleane) caloriën, dus als jij enkel kip, eieren en sla eet, maar ongeveer 1000 kcal in totaal hebt zul je niet groeien, wat ook logisch is. Een andere factor van een plateau is dat je gewoon geen goed trainingsschema hebt wss, en naar vermoeden ben je een type dat zich elk weekend ladderzat drinkt? Ook niet goed voor je progressie dat (if it's true)

Je kan het toch op ze minst een BEETJE aanpassen lijkt me...
Haal een pak havermout en ontbijt daar bijvoorbeeld mee. Eet daarnaast een stuk fruit en doe goede groenten bij je rijst en kip.

die shit die je vreet levert totaal geen bijdrage aan je lichaam, 0 voedingswaarde

Ik kan ook goed junken zonder echt vetter te worden :) Ik doe het alleen niet. Puur in het weekend en als ik ooit eens geen zin heb in boterhammen dan eet ik een vette hap. Ik blijf nog mooi droog zo :P

haha op dit dieet ga je toch nog best netjes! aan je foto te zien :cool:

Eat shit -> look like shit -> feel like shit :D

ff serieus:

Zoek eerst uit wat je basisbehoefte aan calorien is:
http://www.lijfsportenmiddelen.nl/basicnutrition/voedingsschema/persoonlijkvoedingsschema

Ga er voor aankomen (bulken) 500 kcal per dag boven zitten en ga er voor afvallen (cutten) 500 kcal onder zitten

Zoek dan een bulk- of cut schema op, staan er zat bij het voedingsforum en pas die aan aan het gewenste aantal calorien. Laat het schema hier zien en wij schieten erop.

dan komt het prima in orde :)

George zei:
haha op dit dieet ga je toch nog best netjes! aan je foto te zien :cool:

Als je 22 bent ga je op poep eten waarschijnlijk nog goed, het gaat meer om de gevolgen van dit dieet op langere termijn.

Hier iemand die langdurig het dieet heeft gevolgd, hij ziet er inderdaad erg ripped uit :

aniSkeletonDancing.gif

Wakaera zei:
je gaat ook van het ene uiterste in het andere lijkt me, ipv te overleven op kip moet je ook andere dingen eten. En het gaat hem hoofdzakelijk om je totale (cleane) caloriën, dus als jij enkel kip, eieren en sla eet, maar ongeveer 1000 kcal in totaal hebt zul je niet groeien, wat ook logisch is. Een andere factor van een plateau is dat je gewoon geen goed trainingsschema hebt wss, en naar vermoeden ben je een type dat zich elk weekend ladderzat drinkt? Ook niet goed voor je progressie dat (if it's true)
Ik spring er ff tussen...
Dat zat zuipen doe ik ook wel 's. Toevallig heb ik dan zaterdag ook nog een personeelsfeest :D. Alleen ik moet zeggen dat het minder wordt sinds ik hier op DBB zit, dus daarvoor bedankt aan u allen :thumb:
Maarre, Dries... Welk uiterste ga jij voor? 3000 kcal per dag uit melk :rolleyes: !! Haha, maar ik vind het mooi! Als ik heel eerlijk ben.. :
Als m'n ouders zo gek waren om voor mij een paar extra liter melk te halen per dag, dan zou ik het ook opzuipen!

Leophyte zei:
Ik spring er ff tussen...
Dat zat zuipen doe ik ook wel 's. Toevallig heb ik dan zaterdag ook nog een personeelsfeest :D. Alleen ik moet zeggen dat het minder wordt sinds ik hier op DBB zit, dus daarvoor bedankt aan u allen :thumb:
Maarre, Dries... Welk uiterste ga jij voor? 3000 kcal per dag uit melk :rolleyes: !! Haha, maar ik vind het mooi! Als ik heel eerlijk ben.. :
Als m'n ouders zo gek waren om voor mij een paar extra liter melk te halen per dag, dan zou ik het ook opzuipen!
it just got better :evil: ik drink dus 6 liter, alleen geen half-volle melk meer, ... maar volle :D Dat wil zeggen van 2820kcal uit melk naar 4020 :rocker:

Voor ik de hele draad door ga spitten.. allereerst een misverstand uit de weg ruimen.
VERZADIGDE VETTEN ZIJN NIET ONGEZOND.
Sterker nog.. verzadigde vetten van middelange en korte vetzuren uit kokos, boter en jawel MOEDERMELK... (niet dat je dat snel zal drinken, is als voorbeeld.. het barst van de verzadigde vetten en cholesterol en Moeder Natuur weet dus heeus wel wat goed voor je is) is reuze gezond.

Echt slecht zijn transvetten.. in welke hoeveelheid dan ook.

En het meeste junkfood bevat transvetten. Voor jou heeft het geen nadelige consequenties.. toch zou ik gaandeweg je schema een beetje opschonen. Eigenlijk his het helemaal niet erg om veel vet te eten, verre van dat. Dat stimuleert juist je spiergroei. Zolang je maar niet te ver boven je behoefte uit eet, kan je tot op zekere hoogte eten waar je zin in hebt als het om je vet% gaat. Voor je gezondheid is het 10000000x erger om te roken of drugs te gebruiken.

Zou eerder dan de hoeveelheid vet te verlagen aan raden om andere vetten te eten. Noten, vette vis. En minder smerig witbrood.
Gezien je stats is er nog geen bloedspoed bij, ga gewoon gaandeweg die veranderingen invoeren te beginnnen bij je ontbijt. :D

Pizza als ontbijt.....

Hoe kom je erop?

Hoe kom je eraf?

Dat jullie hierop ingaan :rolleyes: pff

en hoeveel milligram groenten zit er eigenlijk in dit dieet?

Ik zie het zo:
Vet eten is idd zoals Espi zegt niet eens zo heel slecht, maar zou t met mate doen. Je wilt groeien in spiermassa en daar heb je goede trainingen voor nodig. Voor die goede trainingen heb je veel complexe koolhydraten nodig, dus zou ik al die calorieen die je uit al dat te veel aan vetten eet dus uit complexe carbs laten bestaan. Ook eet je dus veel slechte, geraffineerde carbs (lage gi) en dat maakt je trainingen ook niet ten goede.
Je zal vast wel meergranen pannekoeken lekker vinden om je te helpen naar goede vervangingen van bijv. pizza

Wakaera zei:
it just got better :evil: ik drink dus 6 liter, alleen geen half-volle melk meer, ... maar volle :D Dat wil zeggen van 2820kcal uit melk naar 4020 :rocker:
:eek: Dat is dus zo ongeveer mijn totale energie-input per dag :D:D

Terug
Naar boven