AndroidHealthClinic

Veel sporters aan de doping...

Sorry maar dit gaat over NL, weet dat je een gefrustreerde Vlaamse bent, maar daar gaat het nu niet over.
Dus een vergelijking van 2 buurlanden is volledig van de pot gerukt volgens jou?

@ preacher, dmaa, als je daar 'positief' op test, daar doen ze toch niets mee? het is enkel verboden in wedstrijdverband, het zou verboden zijn om te verkopen, maar heb nog nergens gevonden dat het gebruik ervan verboden is?

Dus een vergelijking van 2 buurlanden is volledig van de pot gerukt volgens jou?

@ preacher, dmaa, als je daar 'positief' op test, daar doen ze toch niets mee? het is enkel verboden in wedstrijdverband, het zou verboden zijn om te verkopen, maar heb nog nergens gevonden dat het gebruik ervan verboden is?

Sinds die overdosis van die stumperds in canada is het toch algemeen verboden?
Om eerlijk heb ik geen idee wat mag/kan in Belgie laat staan wat de consequenties kunnen zijn als je betrapt word.. Nergens vind ik duidelijke info over wat kan en niet kan.

Wat klets je nou man, zeg al weken dat ze ook in NL gaan controleren binnen 2 jaar.

Wat klets je nou man, zeg al weken dat ze ook in NL gaan controleren binnen 2 jaar.
Wat heeft dat er nu nu mee te zien? ??? ik heb het over je reactie op Massive...hij maakt de vergelijking met BE, wat me logisch lijkt en je schiet hem daar voor af. Vervolgens kom je hier mee af?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 12:38 ----------

Sinds die overdosis van die stumperds in canada is het toch algemeen verboden?
Om eerlijk heb ik geen idee wat mag/kan in Belgie laat staan wat de consequenties kunnen zijn als je betrapt word.. Nergens vind ik duidelijke info over wat kan en niet kan.
Het verkopen is verboden. En in europa adviseren ze om dit niet te gebruiken ([Link niet meer beschikbaar]) maar niets specifiek over dat het verboden is etc.

Als ze in een Vlaamse gym controles uitvoeren, dan testen ze ineens op elke verboden stof dacht ik :rolleyes:

Dit topic gaat over NL, dus daar reageer ik op qua MB, en op jou reageer ik wat ik zei.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 12:44 ----------

Dit zal ongetwijfeld een x op agenda van de kneusjes in Brussel komen inderdaad.

En die krijgen steeds meer te vertellen in de toekomst...

Whahaha, Ik ga trainen en straks naar de Ikea wat **bolen halen :D

Dit topic gaat over NL, dus daar reageer ik op qua MB, en op jou reageer ik wat ik zei.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 12:44 ----------

En die krijgen steeds meer te vertellen in de toekomst...

Ja en dan? Als het over aas in belgie gaat word de vergelijking ook gemaakt met nl..

Maar krijg je dan ook boetes als je bv DMAA op hebt?

Het is immers nu al jaartje verboden...

ookal heb je dan nog oude potjes mag je ze nog niet opmaken.

Wat een gezever, hebben ze niks beters te doen. al die drug gebruikers en stille alcoholisten, dat kost veel meer geld aan zorg.

Maar krijg je dan ook boetes als je bv DMAA op hebt?

Het is immers nu al jaartje verboden...

ookal heb je dan nog oude potjes mag je ze nog niet opmaken.

Waar haal je dat vandaan?
DMAA is bijlange nog geen jaar verboden, en een boete?

Heeft iemand zojuist de reportage op ned 2 gezien? Oa met Papa Mike en Ielja Strik. dr de Ronde kwam ook nog even aan het woord.

edit: zie al dat er een topic over loopt.

Zit nog in de oude preworkouts (Jack3d,..) , maar dit werd verboden in Belgie/Nl
De verkoop hiervan, maar ik kan nergens vinden dat het gebruiken hiervan strafbaar is (buiten bij officiele wedstrijden want het staat op de dopinglijst).

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=12315

Op dit moment worden producten in verschillende EU-landen gecontroleerd en zo nodig uit de markt gehaald.

Let vooral op de 'en zo nodig'. Als j opzoekt, zie je nergens ook maar iets terug van een verbod op DMAA. Het is preventief uit de rekken gehaald (en zelf daar hebben ze het gedaan omdat het een slechte naam in Amerika heeft, maar een verbod op verkoop ervan is ook nergens terug te vinden!).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven