Hallo. Ik had een vraag. Kunnen jullie mij helpen om af te vallen. + conditie opbouwen. Ik weeg op het moment dus 110kg. Mijn vet percentage is (volgens het apparaat in sportschool) 38%
Ik heb ook veel last van vet rond mijn tepels (lees borstvorming) Ik haat dit eigenlijk erg en wil daarom ook niet meedoen aan L.O. (school)
Ook heb ik een te dikke buik.
Ik heb helaas ook last van een te langzaam werkende schildklier. Ik heb hier medicijnen voor. Maar die werken naar mijn zin niet echt. Daarom heb ik ook moeite om ze in te nemen (thyrax voor de lotgenoten)
Ik loop nu ongeveer 2 maanden in de sportschool om er wat aan te doen.
Ik doe daar 15 min fietsen. Daarna ongeveer 40 - 60 min krachttraining.
Ik doe dit ongeveer 2 - 3 keer in de week. Soms gaat ik op de fiets. Soms gaat ik met mijn moeder mee. (die is ook veel te zwaar, 150kg, 49%)
Ik ben nu dus samen met mijn moeder bezig om er wat aan te doen.
P.S. Mijn moeder heeft diabetes. Mischien dat ik het ooit "helaas" ook nog krijg. Ook heb ik autisme: PDD-NOS
Oja. Ik houd niet zo erg van vleeswaren op brood (ben gek van chocolade pasta, is slecht.)
Gellukkig word mijn gewicht niet hoger. Ik ben sinds het trainen 2kg af gevallen. Eerst was mijn vetpercentage 41%
Mijn armspieren zijn wel merkbaar gegroeid (kan zwaardere gewichten aan m.b.t triceps/biceps)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om een goed schema te maken voor afvallen.
Hier nog even een schemaatje wat ik ongeveer eet/drink.
7.00uur (soms 7.30)
2 sneedjes tarwe met pasta (dun laagje, dubbel) 1 - 2 glazen melk.
10.00uur. 1 - 2 glazen (grote) water. En een koekje (verschillend.)
12.30uur. 1, soms 2 sneedjes tarwe met dun laagje pasta. + 1 sneetje met worst wat er is (als het er is kipfilet) en 1 tot 2 glazen halfvolle melk
15.00uur. 1 - 2 glazen (groot) water. en koekje.
16.30uur. 1 glas water omdat ik dan dorst heb (warm weer.)
17.30uur. Warm eten. Bord vol met groenten/aardappels. Meestal geen vlees.
19.00uur. Soms glaasje melk (bierglas) omda ik dorst heb
20.00uur 1 - 2 glazen water/melk en koekje.
De koekjes varieren. Wat we meestal hebben: Bastonge. Sprits plus huismerk. Biscuit (2 biscuitjes) punsellies.
In weekenden. 1 - 2 schaaltjes chips (meestal 1 wokkels naturel)
Verder soms een stroopkoek. bij koffie s'avonds (weekenden)
Ik houd ook niet zo erg van kaas. Gesmolten op brood (tosti), of in/bij warm eten lust ik wel. Ik heb dan wel altijd jonge kaas.
Ik heb ook veel last van vet rond mijn tepels (lees borstvorming) Ik haat dit eigenlijk erg en wil daarom ook niet meedoen aan L.O. (school)
Ook heb ik een te dikke buik.
Ik heb helaas ook last van een te langzaam werkende schildklier. Ik heb hier medicijnen voor. Maar die werken naar mijn zin niet echt. Daarom heb ik ook moeite om ze in te nemen (thyrax voor de lotgenoten)
Ik loop nu ongeveer 2 maanden in de sportschool om er wat aan te doen.
Ik doe daar 15 min fietsen. Daarna ongeveer 40 - 60 min krachttraining.
Ik doe dit ongeveer 2 - 3 keer in de week. Soms gaat ik op de fiets. Soms gaat ik met mijn moeder mee. (die is ook veel te zwaar, 150kg, 49%)
Ik ben nu dus samen met mijn moeder bezig om er wat aan te doen.
P.S. Mijn moeder heeft diabetes. Mischien dat ik het ooit "helaas" ook nog krijg. Ook heb ik autisme: PDD-NOS
Oja. Ik houd niet zo erg van vleeswaren op brood (ben gek van chocolade pasta, is slecht.)
Gellukkig word mijn gewicht niet hoger. Ik ben sinds het trainen 2kg af gevallen. Eerst was mijn vetpercentage 41%
Mijn armspieren zijn wel merkbaar gegroeid (kan zwaardere gewichten aan m.b.t triceps/biceps)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om een goed schema te maken voor afvallen.
Hier nog even een schemaatje wat ik ongeveer eet/drink.
7.00uur (soms 7.30)
2 sneedjes tarwe met pasta (dun laagje, dubbel) 1 - 2 glazen melk.
10.00uur. 1 - 2 glazen (grote) water. En een koekje (verschillend.)
12.30uur. 1, soms 2 sneedjes tarwe met dun laagje pasta. + 1 sneetje met worst wat er is (als het er is kipfilet) en 1 tot 2 glazen halfvolle melk
15.00uur. 1 - 2 glazen (groot) water. en koekje.
16.30uur. 1 glas water omdat ik dan dorst heb (warm weer.)
17.30uur. Warm eten. Bord vol met groenten/aardappels. Meestal geen vlees.
19.00uur. Soms glaasje melk (bierglas) omda ik dorst heb
20.00uur 1 - 2 glazen water/melk en koekje.
De koekjes varieren. Wat we meestal hebben: Bastonge. Sprits plus huismerk. Biscuit (2 biscuitjes) punsellies.
In weekenden. 1 - 2 schaaltjes chips (meestal 1 wokkels naturel)
Verder soms een stroopkoek. bij koffie s'avonds (weekenden)
Ik houd ook niet zo erg van kaas. Gesmolten op brood (tosti), of in/bij warm eten lust ik wel. Ik heb dan wel altijd jonge kaas.
Laatst bewerkt:

?? Is dat wel te vertrouwen met je 15 jaar