AndroidHealthClinic

Veel Te zwaar (110kg, 38%)

Klopt ja, Ik eet op een dag, 2 banaantjes 2 appeltjes, 2x kwark soms brinta, broodje tonijn, 4 sneetjes met kipfilet, 3 liter water, en dan nog als ik een patatje neem, val ik per dag 1 kg af :')

bij post je foto was er een kerel die ook super veel is afgevallen, mss moet je even searchen!

respect voor die kerel! en jij succes ermee ;)

Klopt ja, Ik eet op een dag, 2 banaantjes 2 appeltjes, 2x kwark soms brinta, broodje tonijn, 4 sneetjes met kipfilet, 3 liter water, en dan nog als ik een patatje neem, val ik per dag 1 kg af :')

Een kilo per dag afvallen is overdreven want na 40 dagen is ie mager,heeft ie overal huid hangen en ziet ie er nog steeds nie uit...
Daarom is het belangrijk dat hij zen spieren behoudt door middel van KT en gewoon veel aan Cardio werkt om vet te verbranden.
Ik weet dat het zwaar is ik weet het zelf ben nog steeds bezig maar heb nooit spijt van gehad om naar een sportschool te gaan!!!1

Ten eerste, zeg maar dag met je handje tegen je spiermassa.
Ten tweede, dat is bijna fysiek onmogelijk.
Ten derde, als het sarcasme was: HAHAHAHAHA (niet echt :rolleyes:)

Dude, als je 107 weeg max, dan val je vrij snel af ik zit nu op 103 kg.
mja vanaf 104 begin nu ongeveer 0,5kg te verliezen.

Nou, ik weeg 148kg en val gelukkig geen kg per dag af :)
Dan zou ik over een maandje denk ik over het loshangende vel struikelen

't is eigenlijk alleen mijn buik, boobs wat vet is, benen heb ik vrijwel niks en armen ook niet. en ik ben pas 17 dus mn huid is nog wat flexibeler.

Aadje sinds zaterdag niet meer gereageerd? Zwaar aan de cardio? Of toch weer met een zak chips voor de tv?

Het begint allemaal bij clean eten, als ik jou was zou ik clean gaan eten en veel cardio gaan doen. Doe bijvoorbeeld 3x in de week KT en 2x in de week cardio van een uurtje ofzo, samen met een goed voedingsschema zul je snel gaan afvallen in het begin. Eet geen koekjes enzo zitten vol met suikers en ongezonde vetten. Neem ipv een handje ongezouten pinda's ofzo. Je hoeft ook niet dat water mee te nemen, je kan per dag zo veel water drinken als je wilt.

Denk nu hij dit allemaal heeft gelezen toch maar bij de chips blijft XD

Ik eet tbh nooit chips, ook niet voor mn diéét alleen op mn eigen b-day dan.

Wat denk jij, dat dat 1 kg vet is ?, Dat is gewoon vocht en buikinhoud, houd het maar eens 2 weken vol om zo te eten je zult daarna zien dat je niet meer zo snel afvalt.

Als jullie goed willen afvallen moet je gewoon een goed voedingsschema maken.

Maja mensen die dik zijn zijn vaak lazy dus vragen ze hier maar op het forum wat ze moeten doen. Als je gewoon de stickies doorleest kom je al heel erg ver en kan je een erg mooi schema opstellen.

Als je wilt afvallen moet je er ook wat voor doen, Ga eens bezig met koken enzo en probeer lekkere gezonde maaltijden te maken. Wat ik hier lees is allemaal easy shit waar je geen **** voor hoeft voor te bereiden.

zeg aadje je hebt hier al aardig wat advies gekregen van mensen die al redelijk wat verstand van hebben en goed op weg zijn om een mooi lichaam te bouwen, maar jij lijkt niks aan te nemen en gewoon eigenwijs te doen. ik wens je veel succes met wat je wilt behalen maar het gaat je niet lukken zo stop nu eens met zeiken en ga aan de slag met deze informatie maak een voedingsschemaen en training schema(3x in de week fullbody+cardio)

Helemaal mee eens! Winners train, losers complain!
Gezien al het advies wat je tot nu toe hebt gekregen vind ik dat je nu gewoon moet trainen en geen eens tijd meer moet hebben om hier op dit forum te zijn.. :eek:

drink je niet teveel melk? en ik zou die koekjes laten liggen. Als je wilt gaan afvallen is het echt het belangrijkst dat je voeding gaat aanpassen, en je broodbeleg geen pasta meer nemen.

60 min KT is veel te veel, zie je KT ook als cardio en pak niet te zwaar, maar meer herhalingen. Ga beginnen met 10 min cardio en uitbouwen naar een uur.

Het moeilijkste bij afvallen is het weerstaan van alle dingen die je niet mag en omdat je zei dat je moeder ook overgewicht heeft lijkt het me dat je door ook sneller in verleiding gebracht word omdat haar patroon niet goed is.

je vind KT leuker, maar vind je dik zijn ook leuker?

doe gewoon je best, en als je dat niet kan accepteer dan maar dat je voor de rest van je leven dik blijft.

succes ermee

Laatst bewerkt:
Aadje, ik heb niet alles gelezen maar hier alvast mijn tips (ben er +-25Kg mee verloren):
- geen bier in de week; in het weekend zeer matig indien je echt niet anders kan (bij mij enkel als er feestjes waren enkele maar als we gewoon wat gingen drinken met vrienden, nam ik water of cola light)
- geen vettige sausjes (mayo, tartaar, ...) meer. Indien je voeding echt te droog is (bv tonijn op waterbasis), doe er dan wat ketchup op, da's nog wel best ok
- geen chips, snoep of andere rommel; laat die "maaltijd" wel niet vallen maar vervang het door iets anders (bv boterham met kippewit ipv koffiekoek; boterham met bakje tonijn ipv belegd broodje; appel ipv chips/snoep; ...)
- eet 6-7x per dag kleine portie
- na de KT deed ik er minimum 30mins cardio bovenop (ik persoonlijk fiets in de sportschool bijna nooit; ik loop altijd, dat zijn veel meer kcals die je verbrandt). Ik ging 3x per week KT doen (deed ik toen ik "dik" was ook) maar ging in het weekend soms 's morgens nog eens enkel voor te cardio'en (dan 45mins à 1 uur).

Ik kan je verzekeren dat je gerust kan afvallen zonder je uit te hongeren, eet gewoon gezondere voeding, zo kan je ook nog veel eten maar zit je toch lager in kcal.

Ik at veel tonijn, magere kwark, sla/groeten, ...

In het weekend mag je al wat meer eten om het vol te houden maar hou het toch beter beperkt want elke vette troep die je eet, is een stap verder weg van je doel!

Nog een tip: drink véél water (ik drink minimum 3liter per dag)

De eerste weken vermagerde ik een 2kg per week (was wel vocht bij), daarna 0.5 tot 1kg.

Doe het rustig aan want té snel afvallen is niet goed..

Zo, hopelijk heb je er wat aan!

Kwa motivatie telt de weegschaal wel, eens de eerste 5Kg eraf is, ben je écht wel gemotiveerd om verder te gaan..

Succes kerel!!

26/02/2007 : 101.5KG @ 27.2% BF
30/04/2007 : 89.6 KG @ 20.8% BF
03/07/2007 : 83.3 KG @ 17.6% BF
04/09/2007 : 80.6 KG @ 16.0% BF
02/10/2007 : 79.5 KG @ 15.4% BF

20kg+ in 7 maandjes is heel erg netjes.

26/02/2007 : 101.5KG @ 27.2% BF
30/04/2007 : 89.6 KG @ 20.8% BF
03/07/2007 : 83.3 KG @ 17.6% BF
04/09/2007 : 80.6 KG @ 16.0% BF
02/10/2007 : 79.5 KG @ 15.4% BF

20kg+ in 7 maandjes is heel erg netjes.

Dat is een feit, maar ik vind al je stats van nu nog veel interessanter!
Laat eens weten wat je nu qua bf hebt en wat je zoal tilt in gym...?
Ben benieuwd!:)

antwoord op je schematje

hallo,
zelf ben ik ook bezig, net zoals jou, om af te vallen...
nu weeg in nog 74kg, kom van 80kg en mijn streefdoel is 66kg...
het eerste wat mij opvalt aan jouw schema is dat je graag een tussendoortje neemt...
wat ik zou doen is allereerst de hoeveelheid melk zeker halveren, en overschakelen op magere melk (zelfde smaak, geen vet)... melk is namelijk een onbekende dikmaker... verder zie ik ook dat je bij je tussendoortjes een koekje eet, zou ik vb vervangen door een appel, mandarijn, andere citrusvruchten. voor het slapen gaan is het ook beter om geen koolhydraten te eten, zoals een koekje of een banaan, dit kan wel voor je gaat trainen (met mate).

veel water is ook belangrijk! ik begrijp dat het soms lastig is om niet te snoepen, zelf ben ik ook een zoetekauw... 1 maal per week (meestal zaterdagavond of zondag) zondig ik dan eens... wat je kan doen is nadien wel een groot glas (lees halve liter) water drinken...

wat je kan eten na je training, is vb magere youghurt (zonder suiker, eventueel zoetstof) of kwark eten... helpt je om je spieren te herstellen...

ik hoop dat je hier wat wijzer bent van geworden, ben geen expert, maar kdoe mijn best...

Groetjes en succes!

Volgens mij is die al afgeknapt en vertrokken naar de McDonalds.

je hebt je autisme al mee, gebruik het. Fixeer je op je doelen al de rest wordt bijzaak, Je sociale leven zal toch ruk zijn, en tegen volgende zomer kan je lean and mean over het strand paraderen mits de juiste discipline.

Terug
Naar boven