AndroidHealthClinic

Veel Te zwaar (110kg, 38%)

Met een trage schildklier zou ik als allereerste zorgen dat je goed ingeregeld bent voordat je uberhaupt al die goedbedoelde trainingschema's gaat volgen. Je hebt een tekort aan schildklierhormoon, en heel veel en fanatiek sporten maakt dat tekort groter. Gevolg is dat je stofwisseling nog trager gaat verlopen en je dus niet afvalt. Heb je ook tegen je arts gezegd dat je van plan bent om hard te gaan sporten?

Veel succes met afvallen en trek je niets aan van mensen die je beledigen omdat je niet bent zoals zij.

En voor de mensen die niet zoveel van de schildklierwerking afweten, als je daar dik van wordt, dan heeft afvallen meer met geluk dan met discipline te maken.

7.00uur (soms 7.30)
2 sneedjes tarwe met pasta (dun laagje, dubbel) 1 - 2 glazen melk.

10.00uur. 1 - 2 glazen (grote) water. En een koekje (verschillend.)

12.30uur. 1, soms 2 sneedjes tarwe met dun laagje pasta. + 1 sneetje met worst wat er is (als het er is kipfilet) en 1 tot 2 glazen halfvolle melk

15.00uur. 1 - 2 glazen (groot) water. en koekje.

16.30uur. 1 glas water omdat ik dan dorst heb (warm weer.)

17.30uur. Warm eten. Bord vol met groenten/aardappels. Meestal geen vlees.

19.00uur. Soms glaasje melk (bierglas) omda ik dorst heb

20.00uur 1 - 2 glazen water/melk en koekje.

De koekjes varieren. Wat we meestal hebben: Bastonge. Sprits plus huismerk. Biscuit (2 biscuitjes) punsellies.

In weekenden. 1 - 2 schaaltjes chips (meestal 1 wokkels naturel)

Verder soms een stroopkoek. bij koffie s'avonds (weekenden)

Ik houd ook niet zo erg van kaas. Gesmolten op brood (tosti), of in/bij warm eten lust ik wel. Ik heb dan wel altijd jonge kaas.

Koekje erbij ? :D

Wat je nu eet is een en al slecht KH chocopasta en koekjes, Aardappels, worst :roflol:

Denk je nu zelf dat dit dingen zijn die mensen met een gespierd fysiek eten?

seriously denk eens logisch na, ik denk dat je zelf wel weet wat er aan je dieet schort;)

Met een trage schildklier zou ik als allereerste zorgen dat je goed ingeregeld bent voordat je uberhaupt al die goedbedoelde trainingschema's gaat volgen. Je hebt een tekort aan schildklierhormoon, en heel veel en fanatiek sporten maakt dat tekort groter. Gevolg is dat je stofwisseling nog trager gaat verlopen en je dus niet afvalt. Heb je ook tegen je arts gezegd dat je van plan bent om hard te gaan sporten?

Veel succes met afvallen en trek je niets aan van mensen die je beledigen omdat je niet bent zoals zij.

En voor de mensen die niet zoveel van de schildklierwerking afweten, als je daar dik van wordt, dan heeft afvallen meer met geluk dan met discipline te maken.

Ik geloof er niet in. Mijn vriendin heeft dat ook en heeft ook thyrax.
De meeste dikkerts zeggen ja ik heb slechte schildklier. Ach ga toch weg. Die slechte schildklier maakt je geen 150 - 200 kilo zwaar. Daarom komt altijd eten bij kijken. Als die lui elke dag maar 1 wortel zouden eten worden ze toch ook geen 200 kilo ? Gewoon onzin.
Tuurlijk gaat het sneller met aankomen en tuurlijk is het zwaarder om af te vallen. Maar je maakt me niet wijs dat zo een klier jouw 200 kilo laat wegen.

Ik wil hiermee niet TopicStarter aanvallen. Maar bedoelde het algemeen.

Ik geloof er niet in. Mijn vriendin heeft dat ook en heeft ook thyrax.
De meeste dikkerts zeggen ja ik heb slechte schildklier. Ach ga toch weg. Die slechte schildklier maakt je geen 150 - 200 kilo zwaar. Daarom komt altijd eten bij kijken. Als die lui elke dag maar 1 wortel zouden eten worden ze toch ook geen 200 kilo ? Gewoon onzin.
Tuurlijk gaat het sneller met aankomen en tuurlijk is het zwaarder om af te vallen. Maar je maakt me niet wijs dat zo een klier jouw 200 kilo laat wegen.

Ik wil hiermee niet TopicStarter aanvallen. Maar bedoelde het algemeen.

Hmm ik denk dat veel mensen zich inderdaad ergens achter proberen te verschuilen en de schuld niet bij zichzelf leggen. Weet niet of het voor de TS ook zo is, er zijn natuurlijk mensen die echt een aandoening hebben en daardoor dik zijn. Ik ken het omgekeerde verhaal, een vriend van me heeft juist een zeer snelle schildklier. Hij komt niet aan van dagelijks 4000kcal, maar hij eet nu 5000kcal en begint eindelijk wat aan te komen. Hij kan dus aankomen, hij moet er alleen meer voor doen. Als ik die zak chips/snacks e.d. kan laten staan dan kan iedereen dat, als je iets wilt dan doe je het!

Terug
Naar boven