Fitness Seller

Veelpleger vaker Turks of Marokkaans

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Even een treurig nieuwsfeitje zo tussen kerst en oudjaar:

De nieuwe groep veelplegers is jonger, actiever en gewelddadiger. Onder hen zijn minder verslaafden en vrouwen, maar steeds meer Turken en Marokkanen.

Dat blijkt uit onderzoek van IPOL (de Internationale Informatie en Opsporingsdienst), dat maandag werd gepubliceerd in het vakblad Secondant. Onderzoekster Jessica van Mantgem concludeert dat veelplegers steeds jonger worden. Waren de hardnekkige criminelen vroeger rond de 33, nu zijn veelplgers vaker zo'n 21 jaar.

Jonge veelplegers begaan steeds vaker geweldsmisdrijven. Zeer actieve veelplegers zijn steeds minder vaak Surinamers, maar steeds meer Turken en Marokkanen, aldus Van Mantgem in het Nederlands Dagblad.

Jonge Marokkanen vormen een kwart van de jonge, zeer actieve veelplegers. De autochtone Nederlanders maken nog altijd het grootste deel van de veelplegers uit: 47 procent.

Bron: Veelpleger vaker Turks of Marokkaans

Volgens het CBS is 'slechts' 1,9% van de Nederlandse bevolking van Marokkaanse afkomst. Daar zijn ook deze cijfers op gebaseerd. Echter ontspringt de derde generatie (de reljeugd) bij deze statistieken de dans omdat deze generatie als 'autochtonen' worden bestempeld. In werkelijkheid zouden de cijfers dus nog hoger zijn geweest! Schrikbarende cijfers want een vlug rekensommetje leert dat zij (1,9%) tientallen keren vaker veelpleger zijn dan een autochtone Nederlander (80,9%) , maar helaas was dit al langer bekend.

Laatst bewerkt:
Wist ik allang.

Kijk maar eens naar opsporing verzocht: standaardprofiel:
'man met noordafrikaans uiterlijk, capushon of petje' Vermoedelijk van marrokaanse afkomst'
'de dader sprak vermoedelijk met een marrokaans accent'

IMO 3 delicten en terug naar de berberstam in shoarmaland.

rechtse propaganda!

De derde generatie? Hoe groot is deze dan Fonkmeistah? Hoeveel Marokkanen zijn van de derde generatie?

Aangezien je toch het CSB aanhaalt heb je hier de cijfers :

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=70688ned&LA=NL

Aangetekend dat die derde generatie vrij jong is en voor bijna 50% uit Surinamers bestaat. Dat er maar een relatief kleine groep Marokkaanse en Turkse derde generatie is komt omdat zij hun partner vaak uit het land van herkomst halen waarmee de kinderen dan weer tweede generatie worden.

Laatst bewerkt:
WTF is CBS?

Ik weet wel dat er in Belgie voor 90% allochtonen in de gevangenissen zitten (Antwerpse arrondissement).

Door dit wint rechts jammer genoeg altijd maar meer aan terein, moet je niet vragen als we dat gepruts van rechts er nog eens bij krijgen.

Meer projecten, en mensen minder in de criminelen leerschool gooien is de oplossing.

WTF is CBS?

Ik weet wel dat er in Belgie voor 90% allochtonen in de gevangenissen zitten (Antwerpse arrondissement).

Door dit wint rechts jammer genoeg altijd maar meer aan terein, moet je niet vragen als we dat gepruts van rechts er nog eens bij krijgen.

Meer projecten, en mensen minder in de criminelen leerschool gooien is de oplossing.

Centraal Bureau voor Statistiek.

OT: verbaast me eigenlijk niets..

gevangenis ombouwen, van hotel-model terug naar middeleeuwse taferelen
vochtige kerkers met ratten waar je in je eigen stront mag zitten
**** mensenrechten

Suprise suprise

Turken hebben lekkere doner kebab.

een statistisch feit valt niet te ontkennen. Ben in turkeye en in marokko op vakantie geweest en in beide landen werd voor de zekerheid de opmerking geplaatst dat aleen slechte mensen naar EU komen en dat die zeker geen beeld kunnen geven over de mensen aldaar.. Ik heb toen met een uitbater zitten praten en die vertelde dat ze zich aldaar schamen voor dit feit. prachtige landen met gastvrije mensen. Niet het beeld wat je zou krijgen door het gemiddelde gedrag van hun landgenoten alhier.

Maar weet nu wel waar ze hun rijbewijs hebben gehaald hier in NL. Overigens, je hele leven in NL wonen en dan de taal niet vloeiend spreken?? Bij mij hoor je het echt niet..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven