AndroidHealthClinic

Aantal Turkse en Marokkaanse importbruiden daalt jaar op jaar

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu kent Den Haag wel de grootste verschillen tussen arme en rijken wijken van de steden in Nederland maar veel anders is het niet in andere grote steden qua wijkopbouw. De rijken trekken meestal niet weg, het zijn meestal de reeds verrotte arme wijken die bevolkt raken met allochtone nieuwkomers. Die wijken rond het centrum waren 50 jaar geleden al rot, wat dat betreft is er niet bijzonder veel verandert. Hooguit de bevolkingsopbouw. Maar een aso tokkie uit Nederland of een relmocro geeft net zoveel overlast in die verrotte wijken.

Het zijn er nog steeds teveel wat mij betreft. In dit overvolle land is gewoon geen plaats meer. En zeker niet voor dit soort ongeschoolde geluks zoekers.

:roflol: 20 jaar geleden werd je er om verketterd, tegenwoordig heeft iets van 30% van Nederland dat idee.

Vol is een vrij hol begrip natuurlijk, ook al is de druk op de wegen de laatste jaren wel erg toegenomen. Maar dat ligt amper aan de groei van allochtonen, die hebben meestal arbeid in de omgeving of komen met een busje vol soortgenoten aan. :D

:roflol: 20 jaar geleden werd je er om verketterd, tegenwoordig heeft iets van 30% van Nederland dat idee.

Vol is een vrij hol begrip natuurlijk, ook al is de druk op de wegen de laatste jaren wel erg toegenomen. Maar dat ligt amper aan de groei van allochtonen, die hebben meestal arbeid in de omgeving of komen met een busje vol soortgenoten aan. :D

haha :D mooi gesproken..

Zo is de minimumleeftijd van degene die een partner uit het buitenland mag halen, verhoogd van 18 naar 21 jaar en is diens inkomenseis verhoogd

Wat wilt die inkomeneis zeggen ?

Ik als Turks komaf heb toch liever een Turks meisje vanuit Turkije, maar ik sluit niks uit.

Ik als Turks komaf heb toch liever een Turks meisje vanuit Turkije, maar ik sluit niks uit.

Voor gezinsvorming ligt dat op 1.512,34 bruto, dus een ieder met een minimuminkomen is al uitgesloten.

Voor gezinshereniging ligt de norm zo'n 250 euro lager, dat gaat op als je reeds getrouwd bent of hebt samengewoond in het land van herkomst.

Het zijn niet alleen de wegen natuurlijk he? De huizen prijzen en het gebrek aan ruimte voor natuur wordt er ook niet beter op. En de sociale voorzieningen worden onbetaalbaar.

Heb niet alle reacties uitgebreid doorgenomen maar goed :p

Dacht dat er toch eisen waren aan minima inkomen voordat men bruid mag gaan halen dus ik was er sowieso niet op tegen. Zijn vaak toch de mensen die het hier wel gemaakt hebben en een redelijke baan hebben.

oops hierboven al besproken dus :o

Laatst bewerkt:
Denk dat maar niet!
Jij bent als nederlander of ik als vlaming niet "goed genoeg" voor hen!
Ik zal zelfs meer zeggen, als je 1 van hun vrouwen probeert te versieren krijgen je de halve familie op uw dak. En niet op aangename wijze!
Vriend van me had dit onlangs in Leuven voor: probeert een knappe marokkaanse te versieren, heeft in de plaats een "date" gekregen met haar broertjes.:hamer:
Maar andersom mag het natuurlijk wel allemaal...
Nee, ik ben geen rascist, ik zie gewoon de waarheid onder ogen...

klopt helemaal wat je daar zegt!
ik als turkse man moet ook niks van Hollandse vrouwen hebben
doe mij maar een lekkere surinaamse of antiliaanse chick
die hebben tenminste lekkerdere billen
want daar draait het uiteindelijk allemaal om ( of in :-P )

Waarom zou je dat liever hebben?
Dus je hebt leiver iemand die geen Nl spreekt als wel?
Dat alleen begrijp ik al niet.

En het zogenaamde maagdje uit het geboorteland gaat ook niet op hoor.
Mijn maatje vertelde hoe de vrouwen in Turkije kunnen zijn en dat is niet misselijk hoor;)

Joh, ik zat zelf toch meer te denken aan een Turks meisje vanuit Thailand... Maar ik sluit ook niets uit. Nu m'n vriendin nog.

Bruiden importeren is wel een beetje kansloos eigenlijk.

Main mann hieft mai geiemportiert, wasch heeel doer, maar ieck ken iem ok sooo goed, hij kwam vor in week in mai geboertplatsj en ieck van em hou en ij van mai! Isch wat hai sjegt tenminst.

Waarom zou je dat liever hebben?
Dus je hebt leiver iemand die geen Nl spreekt als wel?
Dat alleen begrijp ik al niet.

En het zogenaamde maagdje uit het geboorteland gaat ook niet op hoor.
Mijn maatje vertelde hoe de vrouwen in Turkije kunnen zijn en dat is niet misselijk hoor;)

Oa maagdje ja. Je weet bijna zo zeker als wie maagd is en wie niet.
Ook zijn turkse meisjes in turkije minder opstandig dan hier. Hier zijn ze meer feminiseert.

Joh, ik zat zelf toch meer te denken aan een Turks meisje vanuit Thailand... Maar ik sluit ook niets uit. Nu m'n vriendin nog.

Bruiden importeren is wel een beetje kansloos eigenlijk.

Main mann hieft mai geiemportiert, wasch heeel doer, maar ieck ken iem ok sooo goed, hij kwam vor in week in mai geboertplatsj en ieck van em hou en ij van mai! Isch wat hai sjegt tenminst.

Haha, met 'ik sluit niks uit' bedoel ik als ik echt van een meisje hou, dan kies ik uiteraard voor haar en het maakt niet uit van waar ze komt.

Wat een watjes instelling is dat toch, waarom wil je nou een slaafse vrouw? Heb dan ook een niet Nederlandse vriendin, maar wel 1 die voor zich zelf kan op komen. Volgzame vrouwen is toch geen uitdaging?

Wat een watjes instelling is dat toch, waarom wil je nou een slaafse vrouw? Heb dan ook een niet Nederlandse vriendin, maar wel 1 die voor zich zelf kan op komen. Volgzame vrouwen is toch geen uitdaging?

Waarom niet ? ik vind een 'volgzamer' meisje zoveel makkelijker, dan vind ik dat toch wel een voordeel ipv een nadeel. ???

Oa maagdje ja. Je weet bijna zo zeker als wie maagd is en wie niet.
Ook zijn turkse meisjes in turkije minder opstandig dan hier. Hier zijn ze meer feminiseert.

OMG. Een vrouw die alles maar goed en aardig vind: Hell on earth. Zo'n slaafs gevolg van een man. BLECH en Gadver, heb ze meegemaakt, maar daar wordt je de pis goed lauw van.
En dat gezanik om maagd zijn: WHO GIVES A ****. Is echt geen ramp hoor, om te weten dat er andere pikken in je vriendin zijn gegaan. Met de bedkennis van de gemiddelde vrouw is het al jammerlijk gesteld imo, laat staan dat je één of ander maagdje moet gaan instrueren.

Haha, met 'ik sluit niks uit' bedoel ik als ik echt van een meisje hou, dan kies ik uiteraard voor haar en het maakt niet uit van waar ze komt.

wha... bullocks, dat 'echt houden van'. Daar kom je pas veel later achter en dan is ze allang 'geïmporteerd'. Het eerste jaar kan een gezonde vent makkelijk 'op z'n testosteron' van iemand 'houden' hoor.

Heb ik een gevoelig snaar geraakt bij jullie ?

Het is oh zo veel makkelijker en dat vind ik echt een groot pluspunt. Hell on earth? Hoe kom je erop ? Een dominanter machtspositie hebben = always win.
Maar het is ook niet zo dat ik persé daarvoor streef en niets anders. Een meisje importeren is zoiets als 'last resort', als ik nog niemand heb gevonden en uiteindelijk toch een keuze moet maken.
En liefst toch maagd hoor, maar dat hoort gewoon bij m'n coïtusuele voorkeuren. (zoals liefst ook lange benen, etc )

Heb ik een gevoelig snaar geraakt bij jullie ?

Het is oh zo veel makkelijker en dat vind ik echt een groot pluspunt. Hell on earth? Hoe kom je erop ? Een dominanter machtspositie hebben = always win.

Hehe, you'll find out. Maar verplaatst je eens in haar... Ik vind het persoonlijk zelfs een beetje ziekig om een dergelijk verschil met je vriendin/vrouw te willen of hebben. So much for equality...

Maar het is ook niet zo dat ik persé daarvoor streef en niets anders. Een meisje importeren is zoiets als 'last resort', als ik nog niemand heb gevonden en uiteindelijk toch een keuze moet maken.
En liefst toch maagd hoor, maar dat hoort gewoon bij m'n coïtusuele voorkeuren. (zoals liefst ook lange benen, etc )

MOET maken? En IMPORTEREN? 't Is goddomme geen stuk vlees of een teddybeer. Maagd zijn kan je ook niet gelijk stellen aan lange benen imo. Lange benen zie je, maagd zijn merk je pas tussen de lakens, waarbij het hooguit één keer leuk is en daarna een kwestie van 'eeeh jaaa' & 'waar beginnen we?'
Hele maagdengezanik is trouwens jammerlijk. Bijgelovig rudiment van ooit geldige ideeën. Hele volksstammen zijn onbevlekt bevangen en hele volksstammen zijn er voor dichtgenaaid.

Terug
Naar boven