XXL Nutrition

Aantal Turkse en Marokkaanse importbruiden daalt jaar op jaar

I already found out. Beste relatie dat ik had was een simpel meisje zonder ruggengraat. Zo zie je maar dat het niet persé uit Turkije moet komen.

'Moet' maken ja, want ik wil niet alleen sterven. En waarom valt het zo moeilijk te begrijpen dat iemand maagdelijke meisjes verkiest ?:D Echt waar, het gaat hem puur om de voorkeuren, het gedachte dat ik het enige was in haar leven doet gewoon goed. Ik weet niet waarom, maar dat is juist toch wat 'fetisjes' zijn ?

I already found out. Beste relatie dat ik had was een simpel meisje zonder ruggengraat. Zo zie je maar dat het niet persé uit Turkije moet komen.

En die beste relatie is exit... Komop man, je wil toch iemand die je tegengewicht kan bieden? Leer mij die stelletjes kennen waarvan de man op z'n 80e zwaar dominant is over de vrouw, of vice versa natuurlijk. Lijkt me ook nog eens gewoon helemaal geen klap aan. Die lui zijn alleen maar aan het fitten. Gelijkwaardige posities doen mensen gelukkig samen oud worden.
Zoals men ijzer scherpt met ijzer, zo scherpt de ene mens de ander.

'Moet' maken ja, want ik wil niet alleen sterven. En waarom valt het zo moeilijk te begrijpen dat iemand maagdelijke meisjes verkiest ?:D Echt waar, het gaat hem puur om de voorkeuren, het gedachte dat ik het enige was in haar leven doet gewoon goed. Ik weet niet waarom, maar dat is juist toch wat 'fetisjes' zijn ?

Mja, ik vind dergelijk egoïsme niet een fantastisch idee. Daarnaast, je bent 19, zorgen maken over eenzaam sterven lijkt me een beetje érg pessimistisch.
Ik schaar dat maagdengedoe onder 'egoproblemen' persoonlijk. Waarom iemand anders niet 'gunnen' wat jij wel hebt gehad? Een vrouw is geen bezit, of voorwerp dat bestaat voor jouw vermaak/gemak. Verder schat ik dat een stuk penisnijd ook meestal wel aanwezig is: stel dat de vorige pik zoveel groter of beter was....

Het feit dat je je beste relate hebt gehad met een simpel meisje zonder ruggegraat (down-syndroom? :rolleyes:) klinkt hilarisch maargoed. Het is jouw keuze en als jij daarachter staat en als je er gelukkig van wordt, so be it. Maar je mist in ieder geval een hoop plezier als je het doet.

Vrouwen in Turkije zijn aardig geemancipeerd.
Tenminste in de steden.

Als je zo'n ongeschoren bergdame wilt oke:D
Juist het kibbelen met de vrouw is 1 van de dingen die ik leuk vind. Lekker rellen:)

En maagd is idd maar 1x.
En ze kan zeggen dat ze maagd is, je kan dat nooit zeggen;)

En die beste relatie is exit... Komop man, je wil toch iemand die je tegengewicht kan bieden? Leer mij die stelletjes kennen waarvan de man op z'n 80e zwaar dominant is over de vrouw, of vice versa natuurlijk. Lijkt me ook nog eens gewoon helemaal geen klap aan. Die lui zijn alleen maar aan het fitten. Gelijkwaardige posities doen mensen gelukkig samen oud worden.
Zoals men ijzer scherpt met ijzer, zo scherpt de ene mens de ander.

Beste relatie is exit omdat ik me niet wil binden momenteel. Al mijn onkels zijn getrouwd met vrouwen met land van herkomst en allen stellen zich terughoudend op. Je ziet gewoon de man die de leiding heeft, die meer dominantie uitstraalt (wat nog steeds niet wil zeggen dat de vrouw onrespectvol behandeld wordt). In zo'n situatie wil ik ook wel zitten hoor.
Equality shmequality...vrouwen worden daar zo opgevoed, om de man te eren. Als ik er niet eentje uitpik, dan loopt de ander mee weg. Feminesering toestanden zijn aandeelverlies voor de man, en winst voor de vrouw. (maar nogmaals, wilt nog steeds niet zeggen dat een vrouw onrespectvol benaderd moet worden al bestaat erde kans dat een man er misbruikt van maakt...

Mja, ik vind dergelijk egoïsme niet een fantastisch idee. Daarnaast, je bent 19, zorgen maken over eenzaam sterven lijkt me een beetje érg pessimistisch.
Ik schaar dat maagdengedoe onder 'egoproblemen' persoonlijk. Waarom iemand anders niet 'gunnen' wat jij wel hebt gehad? Een vrouw is geen bezit, of voorwerp dat bestaat voor jouw vermaak/gemak. Verder schat ik dat een stuk penisnijd ook meestal wel aanwezig is: stel dat de vorige pik zoveel groter of beter was....

Het is een obsessie...Ik kan het niet verantwoorden.

@RichardV: via via kom je altijd te weten wie er gefeminiseerd is en wie niet. Er is keuze genoeg.

Maar potverdorie, ik zie meer en meer in dat mijn visie meer een vleeskeuring is ipv een mens menselijk benaderen. Maar kan niet zeggen dat ik er me bij slecht voel.

De totale aanwas van die groep is toch al kleiner en kleiner aan het worden. Het aantal Polen dat binnen komt is momenteel 6 x groter dan de Marokkaanse groep. Maar goed, er zal nog steeds worden geroepen dat er een Tsunami bezig is en we in 2050 in de minderheid zijn. De cijfers spreken dat soort doemdenkerij echter tegen.
Een woord, voortplating.

Terwijl de traditioneel "blanke" gezinnen bang worden een kind op deze wereld groot te brengen door o.a. de immigratieproblematiek fokken de immigranten er op los om maar meer kinderbijslag te krijgen.

Terug
Naar boven