Fitness Seller

Vellen? :(

PowerAnt

Advanced Bodybuilder
Waardering
104
Lengte
1m59
hey mensen! :)

ik ben dus Ilse, a.k.a. PowerAnt (ik was eerst powerliftster maar ben tijdelijk gestopt vanwege een knie blessure, geen tijd en geld helaas.)

maar aangezien ik niet een van de slankste ben ook, wil ik toch eerst even wat afvallen voor ik weer doorga. alleen, ik kan dus niet naar een gym.

nu heb ik dus om dat te compenseren een aantal supplementen gehaald bij bodystore.nl, Reduxine en Fat Blockers, bij de kruidvat vitamine mix en vit. C 1000 mg gehaald en een nieuwe creme tegen striea (moet het proberen toch?). ook dat is namelijk een probleem: ik heb grote donkerpaarse striemen overal.

maar nu is het grootste probleem dus: mijn buik ''helt'' over zeg maar en ben bang dat als ik te snel ga, of dat er hoe dat ook, hangende vellen komen! :( ik ben al eerder (door te weinig eten en teveel werken) heel snel afgevallen en hield ik ook een vel over.

heeft iemand tips of dergelijke om dat tegen te gaan?

Heel rustig aan doen,zodat je huid tijd heeft om zich daar op aan te passen.Misschien dat een bindweefselmassage kan helpen .

Veel water drinken is goed voor de elastischiteit (wat een k.twoord)
Jij bent nog jong dus je huid moet makkelijk herstellen.
Striea van het te hard groeien? Tja goed smeren kan helpen, denk dat die donkere kleur wel minder gaat worden.
Misschien dat je ook nog wel een beetje kan fietsen met je knie zodat je meer vet
verbrandt.

Striea moet je goed in smeren met vitamine E olie, DerméVit Supreme verkrijgbaar bij de betere drogisterijen....dus niet bij Kruitvat! Wel goed volhouden, als je stiea nog paars van kleur is zijn ze recent ontstaan en moet je er snel bij zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb eens zitten zoeken op google en heb ik iets gevonden, Bio-Oil, zou tegen striea moeten werken en de vellen (een beetje) tegengaan.

ik beweeg al veel meer, ik loop voornamelijk veel. fietsen kan ik wel, maar na een kwartiertje houd dat ook op helaas. net is namelijk bij mij dat ik mijn been niet goed kan strekken, zoals trap aflopen, dat is het pijnlijkst. (iemand heeft ooit een halter van 140 kg per ongeluk op mijn knieën laten vallen, en heeft klem gezeten, had gelukkig alleen een zware kneuzing, maar sindsdien kan ik ook niet meer squatten :( )

Ik zou niet weten welke creme helpt maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met je blessure!!!

Je kan proberen of zilverzalf misschien werkt..

Ik zou niet te snel willen afvallen als ik jou was dat is beter voor de huid inderdaad.

Wel goed blijven eten. Slechte voeding zorgt er ook voor dat je huid slapper wordt en minder goed terug hersteld.

Colloidaal Zilverzalf

Deze speciaal ontwikkelde zalf bestaat uit puur natuurlijke ingrediënten, essentiële oliën en Colloïdaal Zilver.

Gebruik

Het in de crème verwerkte Colloïdaal Zilver heeft een antivirale en snelle antibacteriële werking waardoor na het opbrengen een lichte huidverkleuring kan ontstaan. Deze crème is zeer succesvol gebleken bij het herstel van een groot aantal huidaandoeningen, waaronder met name schimmelinfecties.

Gebruik; bij acne, psoriasis, littekens, brandwonden, ontstekingen, beten, schimmels, uitwendige infecties, snijwonden, wratten en als handcrème.
(bron:http://www.denieuwedokters.nl/colloidaalzilverzalf.html)

Ik vind het echt topspul,maar het is best duur.Daarnaast vind ik pure aloe vera gel ook goed werken voor de huid.

• Topic Starter Topic Starter
nou ik heb nu die Bio-Oil ff een weekje geprobeerd en kan aan mij liggen maar ik zie (heel licht) al een beetje verschil in de striea en mn huid is minder slap :O
kan psychologisch zijn, maar dan nog :P

daarnaast eet ik wel goed, daarbij neem ik ook vitaminen A-Z. ik eet gewoon de helft minder op een dag want ik laat het ''vervelings''-snacken nu ook :P
alleen ik ontbijt pas in de middag rond 12 uur, eerder ben ik namelijk niet wakker vanwege slaapstoornis (word nog onderzocht in Slaap- en Waakcentrum Heeze)
dus eet maar 2 maaltijden op een dag.

Terug
Naar boven