MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

Ik gebruikte het ook voor bij YBF voorbereiding. Maar damm echt heftig die shit. De energie is echt idioot lang.

• Topic Starter Topic Starter
IDD heftiger dan ECA, ECY en ik zo zelfs zeggen heftiger dan clen!

klinkt lekker :D

Heb ik ook gebruikt, en voor vrij lange tijd...iets meer dan een maand. Wat ik wel deed was 3 dagen wel en dan één dag niet ofzo.

Best wel sterk spul :

- Mijn hongergevoel verdween extreem
- Energie was geschift, 1 cap s'ochtens en je bliijft doorgaan tot s'avonds..zonder harde crash
- Soms tè hevig zodat je wat angstig bent! Geen leuk gevoel
- Hartslag in rust was hoog...soms tot 85-90 slagen per minuut, bloeddruk was ook verhoogd.
- DORST !!

En dan een zeer rare side effect...weet niet of superspider & ryu dit ook hadden, maar bij het klaarkomen was het gevoel toch wat anders dan normaal..misschien weten jullie wat ik bedoel als je het ook gemerkt had :p
Denk dat dit spul ook iets met je prostaat doet, urineren gaat ook wat anders dan gewoonlijk vind ik...

Overall een heel goeie fatburner, spijtig van de side effects.

Soms doet het me denken aan XTC. Klaarkomen sja, oor het eerst komt er al wat uit voor de echte "bang":p

Superburner maar idd soms nare sides, daarom de 9/10

lekker lekker voor als je echt vet wilt verbranden:D

Ik heb nog nooit zulke heftige shit gehad. Ik had gehoord dat AMP hetzelfde is?

ECA of ECY is er niks bij.

ECA en ECY niets bij? Eh... efedrine is sterker dan caffeine alleen, waarom is het illegaal gemaakt denken jullie :D

Wat zit er nog allemaal in dan, dat het zo sterk maakt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@Ryu: AMP heb ik ook al véél gebruikt en dat is toch nog net ietsje anders vind ik persoonlijk.

AMP is veel rustigere energie en geeft meer focus achtig gevoel dan venom...voelt ook iets minder agressief aan.
Soms krijg je bijna paniek achtige aanvallen van die venom, na een begon ik wel wat gewend te geraken aan venom en voelde het beter aan...de eerste keren daarintegen was hevig.

Venom is véél beter als fatburner dan AMP imo , maar AMP is beter geschikt om bv pré-workout te nemen.
Ik nam venom btw altijd mét eten in,zonder eten zou de werking enkel nog versterken veronderstel ik.

raar, dat alleen maar van caffeine en nog wat prutteltjes?

Idd raar, maar het werkt en het is legaal:p

pffff, ik kon maar 1 Nederlandse shop vinden die het verkoopt...potje voor 63,90...aardige winstmarge

Je komt er wel lang mee toe:) en het werkt!!!

ECA en ECY niets bij? Eh... efedrine is sterker dan caffeine alleen, waarom is het illegaal gemaakt denken jullie :D

Wat zit er nog allemaal in dan, dat het zo sterk maakt?

Ik zou zeggen probeer het eens! Neem voor de lol eens 2 caps tegelijk :D

Kon niet meer slapen na de dingen van RYU.. evenals die Niacin, weet je nog :D haha.. iets te veel genomen :P

ahaha zo rood als aan paprika ! :D

Ik neem sowieso niets waarvan ik niet weet wat er precies inzit...

Supplement Facts:

Serving Size: 1 Capsule
Servings Per Container: 90

Amount Per Serving:

Unique Proprietary Matrix: 300mg
Cocoamine, Guarana extracts, Hoodia gordonii, 5-HTP, ALA Vitaberine (thiamine trisulfide analog), B-12 (as cyanocobalamin), Guggul Extracts (2.5% Guggulsterones),Rhodiola rosea root extract, Capsiate

Other Ingredients:
Magnesium stearate, maltodextrin and gelatin capsule

Directions: As a supplement begin by taking one (1) capsule firth thing in the morning with food for first 2 days before progressing to one to two (1-2) capsules one to two (1-2) times daily. Always take this supplement with food and do not exceed recommended supplemental dosages.

Terug
Naar boven