AndroidHealthClinic

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

Heb het ff van dichtbij bekeken en bevat dus natuurlijke vormen van phenylethylamine wat overeenkomt met een soort van efedrine. Samenstelling ziet er verder goed uit dus dit verklaard de werking wel. Toch kan het volgens mij niet op tegen 30 mg efedrine + 300 mg caffeine + 10 mg yohimbine, als je dat neemt sta je ook te trillen op je benen en ben je constant actief, eetlust is dan ook goed onder controle. Eigenlijk werkt het dus op vrijwel dezelfde manier, alleen bevat het nog enkele extra's. Maar zeker goede fatburner, prijs in dollars is ook ok. Wat mij betrefd een aanrader en zal 'm bij de volgende cut dan ook eens proberen :)

Wisten jullie trouwens dat de naam 'Venom' de naam is van één van de vijanden van stripfiguur Spiderman en die haalt zijn kracht uit..phenylethylamine. Waarschijnlijk is de fabrikant zo op die naam gekomen dus.

Ander opvallend kenmerk van dit product is dat de phenylethylamine komt uit chocolade extract (cocoamine), chocolade wat verantwoordelijk is voor het overgewicht van vele dikkertjes; ironie :)

phenylethylamine komt uit chocolade extract
is ook nog de enige legale manier om aan penylethylamine te geraken :)

het geheim van dit supplement zit in rhodiola, een krachtige energiebooster als ik zo reacties erover lees, als je dit dan combineert met cafeine enzo krijg je iets krachtig

• Topic Starter Topic Starter
FF offtopic in mijn eigen onderwerp:p

Heeft er iemand ALRI Jungle Warfare gebruikt?

on-topic: stimulant x en AMP kunnen niet tippen aan Venom Hyperdrive 3.0

Grtzzzzz

When????:D, Ik wil binnenkort bestellen. Ik heb goede reviews gelezen en ALRI maakt volgens mij wel goeie producten maja er is zoveel nieuws in de supp.wereld en daarvan is 90% dikke bullshit natuurlijk.

Grtz

Hmz volgens Rhodiola rosea - Wikipedia, the free encyclopedia is het vooral een anti-depressiva. De fabrikant van Venom verklaard de goede werking door de combinatie van de kruiden die elkaar aanvullen (synergie).
dat het je humeur verbeterd komt daardat het stres vermindert, een antidepressieva zou ik het niet noemen, maar eerder een adaptogen (vermindert stressresponse, verhoogt de "happy of well being response (of hoe ik dat ook moet zeggen)
maar de grootste reden waarom mensen het nemen is omdat het je energie boost en "angst" vermindert (vermindert dus de bijeffecten van cafeine enzo waardoor het idd ook in synergie iets heel krachtig word)

alleen is rhodiale blijkbaar een enorm goed supplement, lijkt me dus logisch dat dit het ingredient is dat dit product beter maakt dan anderen

"Heeft er iemand ALRI Jungle Warfare gebruikt?"

de alri stack reken ik tot de beste stack die ik heb gezien naargelang alle reacties op BB.com, imo iedereen is er positief over!!

alri stack is warfare+restore+bam

Ja idd als anti-stress supplement en voor verbetering van uithouding lijkt het vooral goed te zijn, ik denk dat de vetverbrandende eigenschappen van Venom eerder te danken zijn aan de combi Guarana - cocoamine - caffeine dan aan wat anders, Rhodiola doet nauwelijks iets aan de beta receptoren of vetstofwisseling voor zover ik kan ontdekken.

Heeft er iemand ALRI Jungle Warfare gebruikt?

heb twee potjes gebruikt. Mijn gewicht is hetzelfde gebleven, maar ben er veel droger van komen te staan. Je moet wel zorgen dat je voldoende eiwitten eet.

Ik ben er ook droger van komen te staan (Jungle Warfare), vond de krachttoename het leukst eraan. Alleen van 2e potje niet teveel gevoeld. Denk dat je beter 3 potjes besteld en de laatste 4 weken een dubbele portie neemt.

Het is in de koolhydraten dat je hoog moet blijven, anders krijg je een lichte hoofdpijn.

warfare werkt het beste met bam en restore
samen kan je een veel beter resultaat bereiken

warfare werkt het beste met bam en restore
samen kan je een veel beter resultaat bereiken

Ik heb er B.A.M. bijgenomen en restore vervangen door T-BomB II

Ga volgende keer Hyperdrol en massFX van AI nemen, gelijkaardige producten maar schijnen beter voor massa te zijn.

Moest ik Jungle Warfare nog eens doen is het zeker aan een dubbele dossis.

Zit met 1 probleem, wil het gerust eens testen maar heb geen creditkaart & de sites waar ik dit product op tegen kom geven dit steeds als enige betalingswijze ( naast bv Paypal ) op... Kan er iemand me hier bij helpen?

Hoe zit het eigenlijk met de vetverbrandende eigenschappen van dit goedje, val je er wat van af of niet??

gewicht verliezen hangt af van hoeveel je inneemt en verbrand. Maar ja, het *helpt* je snel afvallen...

daar zou ik dus echt niet tegen kunnen van die gekke aanvallen :(

Ik heb nog nooit zulke heftige shit gehad. Ik had gehoord dat AMP hetzelfde is?

ECA of ECY is er niks bij.

Gebruik Amp al een tijdje .....met 1 of 2 goed te doen.
Niet extreem hardcore vindt ik...wel hardcore zweten btw :D
Maar om te verbranden beter hydroxycut ipv amp imo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven