XXL Nutrition

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

Ik neem er nu al een paar dagen 2 per dag, niets van gemerkt ???

Ik rkijg ze hopelijk vandaag, ben erg benieuwd....

krijg je hier ook zo'n opgejaagt gevoel van als met stacker 4 ?

• Topic Starter Topic Starter
Consult a Physician before using this or any product if you have, or have a family history of, including but not limited to high blood pressure, cardiac arrhythmias, heart, liver, kidney, thyroid, or psychiatric disease, phenochromacytoma, diabetes, asthma, recurrent head aches, anemia, nervousness, anxiety, depression or other psychiatric condition, peptic ulcers, Parkinson’s disease, glaucoma, difficulty in urinating, prostate enlargement, or seizure disorder, or if you are using a monoamine oxidase inhibitor (MAOI) or any other dietary supplement, prescription drug, or over-the-counter drug containing ephedrine, pseudoephedrine, or phenylpropanolamine (ingredients found in certain allergy, asthma, cough or cold, and weight control products). Do not exceed recommended serving. Exceeding recommended serving may cause serious adverse health effects, including heart attack and stroke. Discontinue use and call a physician or licensed qualified health care professional immediately if you experience rapid heartbeat, dizziness, severe headache, shortness of breath, or other similar symptoms.

Weet iemand wanneer ik venom hyperdrive moet innemen (staat niet op het potje) op nuchtere maag of juist niet en welk tijdstip;)

alvast bedankt;)

• Topic Starter Topic Starter
's morgens bij het ontbijt

Hoodia is toch BANNED?

Hoodia - Wikipedia, the free encyclopedia

1)Standaard verzending (IPS 7-14 days)
2)Ik had alleen die 2 producten besteld. Klein pakje dus.
3)Ik kreeg gisteren een telefoontje. Mn vader nam op en vroeg waar t over ging. Ze deden er nogal geheimzinning over en wilden me alleen persoonlijk vertellen waar t over ging. Ik had vandaag toevallig vrij dus ik heb smorgens meteen gebeld. Hij noemde de "verboden" ingredienten op maar ik sliep nog half dus ik heb t helaas niet allemaal onthouden. T ging in ieder geval om Hoodia*. Als ik t lijstje van Eric af ga, dan kom ik uit op "hoodia gordonii".
T was overigens bij Douane Rotterdam.

Ik zou de mensen die alri venom hebben gebruikt/gebruiken wat willen vragen.

Sinds kort gebruikt ik dit supp ook (bijna een week nu) echter ervaar ik hierdoor een beetje een vanaf gevoel (pillen/snuif.)

Ik heb gelezen dat dit komt omdat er een stof inzit die er kwa werking op lijkt maar niet de slechte eigenschappen ervan heeft.

Hebben jullie dit ook (gehad) en heeft dit de gehele tijd van gebruik aangehouden?

Gr,
..

hoodia is volgens de douna inderdaad illegaal! in "het bestel in america" topic staat ook een verhaal van iemand waarvan de hyperdrive in beslag is genomen vanwege de hoodia!

hoodia is volgens de douna inderdaad illegaal! in "het bestel in america" topic staat ook een verhaal van iemand waarvan de hyperdrive in beslag is genomen vanwege de hoodia!

het is niet illegaal, je mag het niet invoeren zonder vergunning omdat het en beschermde plantensoort is.. Dus als er nou ff 1 DBB een vergunning aanvraagt en 100 potjes importeert, zijn we van het gezeik af:D

Goed idee. Mijn stem heb je alvast Iank :D

waarom krijg ik nou toch het gevoel dat ik dan die DBB'er ben die dat moet gaan doen..:p, misschien dat ik de douane eens bel wat zo'n vergunning kost voor de gein, of zou ik dan ergens anders moeten zijn?

waarom krijg ik nou toch het gevoel dat ik dan die DBB'er ben die dat moet gaan doen..:p, misschien dat ik de douane eens bel wat zo'n vergunning kost voor de gein, of zou ik dan ergens anders moeten zijn?

bellen moet je doen verdomme!

ik wacht vol ongeduld af op mijn eerste alri sups die ik deze week zou moeten binnenkrijgen :D

Terug
Naar boven