Fitness Seller

ventipulmin

rikkie

Cool Novice
Waardering
0
ik heb nog een overschotje clen(ventipulmin)om te injecteren nu is mijn vraag zou je dat ook gewoon kunnen opdrinken ipv injecteren?reden om een fatsoendelijke dosering te hebben moet je 4ml steken en ik wil het aan een makker geven die wat wil afvallen maar niet zo dol is op naalden(p*ssy)dus als die dan dagelijks 4ml moet prikken..... ;)

rikkie zei:
ik heb nog een overschotje clen(ventipulmin)om te injecteren nu is mijn vraag zou je dat ook gewoon kunnen opdrinken ipv injecteren?reden om een fatsoendelijke dosering te hebben moet je 4ml steken en ik wil het aan een makker geven die wat wil afvallen maar niet zo dol is op naalden(p*ssy)dus als die dan dagelijks 4ml moet prikken..... ;)

is ventipulmin zowiezo niet een siroop om te drinken ???

Ja,dat dacht ik ook al...
Heb hem vroeger zelf gehad,dan was ik altijd verkeerd bezig met het te drinken ofwa?? :D
injecteren lijkt me sterk..

Jeof

gebruik ff de search knop. dan zul je je antwoord wel vinden geloof ik.

is volgens mij gewoon siroop.. De enige injecteerbare clen die ik ken is helios..

GRtz..

ventipulmin das siroop heb het ook thuis ligge !!! is een doorzichtig bus met een pompje eraan..als je da voor hebt , zou ik het niet injecteren als ik plaats van jou was!! ik denk da je iets anders voor hebt

greetz orki

mensen ff voor de duidelijkheid, er is wel een injecteerbare variant van boehringer en dat is ventiPROmin. dit is een injecteerbare versie. ventipulmin is inderdaad siroopvorm

Even voor de duidelijkheid inderdaad:
Ventipulmin komt behalve in siroopvorm ook in injectievorm voor, ook met een blauw label (zelfde als de siroop) en in een bruine fles.
Zelfs de poederversie van dit merk is beschikbaar

Drink de injecteerbare vorm niet!

Terug
Naar boven