MuscleMeat

verandering in schema..

bbe

Cool Novice
Waardering
0
ik ben tot besluit gekomen om die m1t (k*tzooi) eruit te gooien en te vervangen voor Dboll
zat te denken aan :
6 weken:
p/d: 20mg Dianabol, 40mg Winstrol
ik heb geen zin om me eerste kuur te gaan injecteren...
dussss
met me voedingscema zit ik op ong. 3500 call en 220gram eiwitten per dag
ik hoop cker 6/7 kilo '' vaste spieren'' te pakken..
iemand op of aanmerkingen

ik zou eerst dianabool 4 weken op 20mg p/d en dan 4 weken winstrol op 40mg per dag en vervolgens nakuur

• Topic Starter Topic Starter
is 8 weken niet iets te langg..vanwege leverrr

Ik stel me ook de vraag met die lage doseringen 6/7 kilo "vaste" spieren te winnen ?!?

Nee hoor liejew , lukt hem niet . is k*tz**i . doe deftig een kuur + nakuur of ga petanke !

k zou eerlijk gezegt die dbol op 30 doen, 20 wil soms net wat te weinig zijn.
wat zijn je stats?

stats:
20j, 1.88m, 84,5kg, 14/15% vet
3 jaar naturel 8x 120kg bench press

ik weet alleen niet of dit een goede combo is vanwege dat dboll echt een massa maker is en winstrol een hard cut kuurtje is...iemand ervaringen meej?
ik denk dat ik dan de Dboll op 30 zet en winstrol houden op 40mg

je kan beter je lever korter belasten 6weken met iets {hogere} mg's dan 8weken lager in de mg's zitten {is mijn mening.
en waarom winstroll en dianabol en niet 1van de2 6weken only?
Ik vind de combo hoe zou ik het zeggen: apart
wat wil je super veel massa,voch vet ect, = diana
of schone droge massa? = winstrol.

Vind d-bol/wintrol combi geen goede kuur:
- beide 17AA's dus belastend voor de lever
- test als basis ontbreekt

Waarom in een eerste kuur niet injecteren? Als je het uitstelt tot de tweede kuur is het net zo 'eng'.

Ik weet niet wat je stats zijn maar 3500 kcal lijkt me erg weinig voor een massakuur.

na het vele lezen van alle posts ben ik nu tot me besluit gekomen om het heel anders te gaan doen:
week 1/10 500mg test ent.p/w
week 5/10 50mg winstrol.p/d
week 10/12 nakuur nolva 1eweek 40mg 2e week 20mg
Ik heb de winstrol tot de 10e week gehouden omdat ik de 14e week op vakantie ga. inplaats van week 9/12...is het dus 5/10. 15 april begin ik.

bbe zei:
na het vele lezen van alle posts ben ik nu tot me besluit gekomen om het heel anders te gaan doen:
week 1/10 500mg test ent.p/w
week 5/10 50mg winstrol.p/d
week 10/12 nakuur nolva 1eweek 40mg 2e week 20mg
Ik heb de winstrol tot de 10e week gehouden omdat ik de 14e week op vakantie ga. inplaats van week 9/12...is het dus 5/10. 15 april begin ik.
Netjes over nagedacht ..ziet er goed uit eindelijk iemand die als die dan het besluit neemt om te gaan kuren het dan ook goed en verantwoord doet en niet zomaar wat achter in je strot drukken en kijken wat het met je doet .
een goed research is het halve werk succes ........

Terug
Naar boven